#1
Zoetig? Hmm, ja nu je het zegt wel een beetje ja. Wat Roze Olifant zei over een soort van chemische anijsgeur is ook wel een aardige omschrijving. Over de duratie, de piek zelf was niet heel lang.Duratie en rook het wat zoetig?
Zoetig? Hmm, ja nu je het zegt wel een beetje ja. Wat Roze Olifant zei over een soort van chemische anijsgeur is ook wel een aardige omschrijving. Over de duratie, de piek zelf was niet heel lang.Duratie en rook het wat zoetig?
Duratie en rook het wat zoetig?Ik heb gisteren toevallig wel een gram licht gele 3-mmc weten te krijgen met de welbekende kattenpis/kokosnoot geur (daar ruikt het een beetje naar imho).
Stelde niet teleur, allememaggies wat een high! Ik had het al een tijdje niet gehad en was vergeten dat je, wanneer de ergste piek is geweest, erg productief kunt zijn op deze stof.
Funest voor je neus, dat helaas ook.
Ik heb gisteren toevallig wel een gram licht gele 3-mmc weten te krijgen met de welbekende kattenpis/kokosnoot geur (daar ruikt het een beetje naar imho).
4-mmc aanbod lijkt de laatste tijd al flink toegenomen te zijn. Op de plekken waar ik kijk is het al een geruime tijd niet lastig meer om aan goede 4-mmc te komen. 3-mmc daarentegen lijkt haast onmogelijk!Ik hoop dat de criminelen denken: ja joeee, als ze dan toch alles hebben verboden, dan maken we wel gewoon EXTRA VEEL EN GOEIE 4-MMC!
(Dus als jullie dit lezen⦠is een subtiel verzoekje.)
Chemische anijs is geen slechte vergelijking. Ooit een grote batch laten testen die puur bleek. Het rook licht chemisch, maar zo zoet dat mān kokhalsreflex even suĆÆcidaal werd.Kattenpis/kokosnoot, ja? Interessant. š Ik zou het omschrijven als āchemische anijsā, heb nog een paar oude 3-MMC pillen liggen. Ik weet nog toen ik die pillen net hard, vers van de pers zeg maar, dat die weeĆÆge zoetige geur echt heftig aanwezig was. Ik rook het in de hele kamer (waar ze al in verschillende dozen achter slot en grendel lagen). Gelukkig werd dat minder over de tijd.
Is tevens de enige amfetamine-achtige stof die ik ooit heb gehad die zoān kenmerkende anijsgeur had (waarvan ook wel wordt beschreven dat die rond een drugslab vaak wordt geroken). Heb nooit pep, XTC of iets anders gehad met die specifieke geur.
Voor die pillen heb ik ook eens 3-MMC in poedervorm gehad en die had dan weer helemaal geen opvallende geur.
Goede naam welDe zoektocht naar 3mmc heb ik ook opgegeven, had 7 verschillende dealers hun 3mmc laten testen en alles was 2mmc.
Na 1 keer testen van 4m was het gelijk positief š„³
Is sterker dan 3m en zelfde prijs.
Mijn brokken 4m zijn geel/ lichtbruin aan de buitenkant, na het vermalen worden het witte kristallen.
super blij met deze 4m š„°
Wat is niet lang? 2 uur?Zoetig? Hmm, ja nu je het zegt wel een beetje ja. Wat Roze Olifant zei over een soort van chemische anijsgeur is ook wel een aardige omschrijving. Over de duratie, de piek zelf was niet heel lang.
Denk dat je al piekt na 90 minuten, na 3 uur dikke kater waar je echt zelfmoordlusten van krijgt.Wat is niet lang? 2 uur?
Serieus? Niet dat ik het wil ondermijnen maar 30 gram lijkt me niet zoveel?Denk dat je al piekt na 90 minuten, na 3 uur dikke kater waar je echt zelfmoordlusten van krijgt.
Je kan het sowieso niet met regelmaat gebruiken zonder je hersenen te frituren, ik heb iets van 30 gram weggesnoven in 2-4 maanden jaren geleden. Een kameraad van mij kent enkele mensen die overleden zijn aan RC gebruik. Best weg van blijven, doe gewoon coke/XTC/speed.
Je zou het max. 4x per jaar doen net als XTC denk ik. 30 gram is toch wel meer dan 100 doseringen denk ik. Waarom ben je nog wakker trouwens snuiffelaar?Serieus? Niet dat ik het wil ondermijnen maar 30 gram lijkt me niet zoveel?
Nog nergens 3cmc tegengekomen zo goed als altijd 2mmc die ze voor jackpot prijzen verkopen met hun mooie praatjesGetest bij testcentrum? Kan al een geruime tijd nergens meer 3-mmc vinden, zo goed als alles is 2mmc of 3-cmc. Die laatste zie ik tegenwoordig terouwns steeds vaker weer opduiken.
Een vriend van mij uit het oosten van het land beweert wel dat het daar nog te verkrijgen is aangezien het daar nog wordt geproduceerd. Weet niet of dat waar is. Het zag er wel degelijk anders uit dan de 2m die ik zelf mee had. Maar ik heb het niet geprobeerd.Dan zijn er dus geen criminelen in de 3m productie gerold?
Wie stelt bewijst..Een vriend van mij uit het oosten van het land beweert wel dat het daar nog te verkrijgen is aangezien het daar nog wordt geproduceerd. Weet niet of dat waar is. Het zag er wel degelijk anders uit dan de 2m die ik zelf mee had. Maar ik heb het niet geprobeerd.
Een vriend van mij uit het oosten van het land beweert wel dat het daar nog te verkrijgen is aangezien het daar nog wordt geproduceerd. Weet niet of dat waar is. Het zag er wel degelijk anders uit dan de 2m die ik zelf mee had. Maar ik heb het niet geprobeerd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."