Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC bijna verdwenen, volgens Brussels testcentrum

3-MMC bijna verdwenen, volgens Brussels testcentrum

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SuperstarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
Duratie en rook het wat zoetig?
Klik om te vergroten...
Zoetig? Hmm, ja nu je het zegt wel een beetje ja. Wat Roze Olifant zei over een soort van chemische anijsgeur is ook wel een aardige omschrijving. Over de duratie, de piek zelf was niet heel lang.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Superstar zei:
Ik heb gisteren toevallig wel een gram licht gele 3-mmc weten te krijgen met de welbekende kattenpis/kokosnoot geur (daar ruikt het een beetje naar imho).

Stelde niet teleur, allememaggies wat een high! Ik had het al een tijdje niet gehad en was vergeten dat je, wanneer de ergste piek is geweest, erg productief kunt zijn op deze stof.
Funest voor je neus, dat helaas ook.
Klik om te vergroten...
Duratie en rook het wat zoetig?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Superstar zei:
Ik heb gisteren toevallig wel een gram licht gele 3-mmc weten te krijgen met de welbekende kattenpis/kokosnoot geur (daar ruikt het een beetje naar imho).
Klik om te vergroten...

Kattenpis/kokosnoot, ja? Interessant. 😁 Ik zou het omschrijven als ā€˜chemische anijs’, heb nog een paar oude 3-MMC pillen liggen. Ik weet nog toen ik die pillen net hard, vers van de pers zeg maar, dat die weeĆÆge zoetige geur echt heftig aanwezig was. Ik rook het in de hele kamer (waar ze al in verschillende dozen achter slot en grendel lagen). Gelukkig werd dat minder over de tijd.

Is tevens de enige amfetamine-achtige stof die ik ooit heb gehad die zo’n kenmerkende anijsgeur had (waarvan ook wel wordt beschreven dat die rond een drugslab vaak wordt geroken). Heb nooit pep, XTC of iets anders gehad met die specifieke geur.

Voor die pillen heb ik ook eens 3-MMC in poedervorm gehad en die had dan weer helemaal geen opvallende geur.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Ik hoop dat de criminelen denken: ja joeee, als ze dan toch alles hebben verboden, dan maken we wel gewoon EXTRA VEEL EN GOEIE 4-MMC!

(Dus als jullie dit lezen… is een subtiel verzoekje.)
Klik om te vergroten...
4-mmc aanbod lijkt de laatste tijd al flink toegenomen te zijn. Op de plekken waar ik kijk is het al een geruime tijd niet lastig meer om aan goede 4-mmc te komen. 3-mmc daarentegen lijkt haast onmogelijk!
B
Bunkerjunk GijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
De zoektocht naar 3mmc heb ik ook opgegeven, had 7 verschillende dealers hun 3mmc laten testen en alles was 2mmc. (in denhaag)
Na 1 keer testen van 4m was het gelijk positief 🄳
Is sterker dan 3m en zelfde prijs.
Mijn brokken 4m zijn geel/ lichtbruin aan de buitenkant, na het vermalen worden het witte kristallen.

super blij met deze 4m 🄰
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Kattenpis/kokosnoot, ja? Interessant. 😁 Ik zou het omschrijven als ā€˜chemische anijs’, heb nog een paar oude 3-MMC pillen liggen. Ik weet nog toen ik die pillen net hard, vers van de pers zeg maar, dat die weeĆÆge zoetige geur echt heftig aanwezig was. Ik rook het in de hele kamer (waar ze al in verschillende dozen achter slot en grendel lagen). Gelukkig werd dat minder over de tijd.

Is tevens de enige amfetamine-achtige stof die ik ooit heb gehad die zo’n kenmerkende anijsgeur had (waarvan ook wel wordt beschreven dat die rond een drugslab vaak wordt geroken). Heb nooit pep, XTC of iets anders gehad met die specifieke geur.

Voor die pillen heb ik ook eens 3-MMC in poedervorm gehad en die had dan weer helemaal geen opvallende geur.
Klik om te vergroten...
Chemische anijs is geen slechte vergelijking. Ooit een grote batch laten testen die puur bleek. Het rook licht chemisch, maar zo zoet dat m’n kokhalsreflex even suĆÆcidaal werd.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bunkerjunk Gijs zei:
De zoektocht naar 3mmc heb ik ook opgegeven, had 7 verschillende dealers hun 3mmc laten testen en alles was 2mmc.
Na 1 keer testen van 4m was het gelijk positief 🄳
Is sterker dan 3m en zelfde prijs.
Mijn brokken 4m zijn geel/ lichtbruin aan de buitenkant, na het vermalen worden het witte kristallen.

super blij met deze 4m 🄰
Klik om te vergroten...
Goede naam wel
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Superstar zei:
Zoetig? Hmm, ja nu je het zegt wel een beetje ja. Wat Roze Olifant zei over een soort van chemische anijsgeur is ook wel een aardige omschrijving. Over de duratie, de piek zelf was niet heel lang.
Klik om te vergroten...
Wat is niet lang? 2 uur?
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Wat is niet lang? 2 uur?
Klik om te vergroten...
Denk dat je al piekt na 90 minuten, na 3 uur dikke kater waar je echt zelfmoordlusten van krijgt.

Je kan het sowieso niet met regelmaat gebruiken zonder je hersenen te frituren, ik heb iets van 30 gram weggesnoven in 2-4 maanden jaren geleden. Een kameraad van mij kent enkele mensen die overleden zijn aan RC gebruik. Best weg van blijven, doe gewoon coke/XTC/speed.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
JanDeBrandweerman zei:
Denk dat je al piekt na 90 minuten, na 3 uur dikke kater waar je echt zelfmoordlusten van krijgt.

Je kan het sowieso niet met regelmaat gebruiken zonder je hersenen te frituren, ik heb iets van 30 gram weggesnoven in 2-4 maanden jaren geleden. Een kameraad van mij kent enkele mensen die overleden zijn aan RC gebruik. Best weg van blijven, doe gewoon coke/XTC/speed.
Klik om te vergroten...
Serieus? Niet dat ik het wil ondermijnen maar 30 gram lijkt me niet zoveel?
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Serieus? Niet dat ik het wil ondermijnen maar 30 gram lijkt me niet zoveel?
Klik om te vergroten...
Je zou het max. 4x per jaar doen net als XTC denk ik. 30 gram is toch wel meer dan 100 doseringen denk ik. Waarom ben je nog wakker trouwens snuiffelaar? :fearscream:
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heel jammer dat het nergens meer te vinden is. Tot een 9 maanden geleden had ik nog een goede leverancier, maar die is in rook opgelost. Nu enkel op DNM en bij bij dealers de alternatieve troep te vinden, dus vaarwel aan dit goedje!
4MMC kom ik wel geregeld tegen, maar daar kunnen we echt niet van slapen, vond het effect van 3M juist fijner (voor een after).
g
gentedimareLid
01-01-2024, 00:00
#13
XMR zei:
Getest bij testcentrum? Kan al een geruime tijd nergens meer 3-mmc vinden, zo goed als alles is 2mmc of 3-cmc. Die laatste zie ik tegenwoordig terouwns steeds vaker weer opduiken.
Klik om te vergroten...
Nog nergens 3cmc tegengekomen zo goed als altijd 2mmc die ze voor jackpot prijzen verkopen met hun mooie praatjes
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Raver zei:
Dan zijn er dus geen criminelen in de 3m productie gerold?
Klik om te vergroten...
Een vriend van mij uit het oosten van het land beweert wel dat het daar nog te verkrijgen is aangezien het daar nog wordt geproduceerd. Weet niet of dat waar is. Het zag er wel degelijk anders uit dan de 2m die ik zelf mee had. Maar ik heb het niet geprobeerd.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jazz35 zei:
Een vriend van mij uit het oosten van het land beweert wel dat het daar nog te verkrijgen is aangezien het daar nog wordt geproduceerd. Weet niet of dat waar is. Het zag er wel degelijk anders uit dan de 2m die ik zelf mee had. Maar ik heb het niet geprobeerd.
Klik om te vergroten...
Wie stelt bewijst..
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jazz35 zei:
Een vriend van mij uit het oosten van het land beweert wel dat het daar nog te verkrijgen is aangezien het daar nog wordt geproduceerd. Weet niet of dat waar is. Het zag er wel degelijk anders uit dan de 2m die ik zelf mee had. Maar ik heb het niet geprobeerd.
Klik om te vergroten...

Heb ook enkele mensen gesproken in de kliniek die ook beweerde dat er 3mmc word geproduceerd in Nederland. Hun beweerde echte 3m te hebben gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."