Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Of een andere manier waar ik er meer door kan uithalen? Anders zet ik ze terug in de kast en zullen daar wel een tijdje blijven liggen"
"Heb het opgegeven 2mg alprazolam geslikt en hopelijk nu tot rust komen en slapen"
"Kordie zei: Bijzonder dat je niks hebt gemerkt.. Ik denk wel dat het sowieso niet verstandig is om op een tropendag en in een tropennacht nep te gebruiken Klik om te vergroten... Ja heb 1 uur geslapen van de alprazolam dat was dus ook geen succes"
"Kordie zei: Het was ook een tropennacht. Dus slechte slapen kan ook ivm dat van invloed zijn Klik om te vergroten... Is rotzooi man levensgevaarlijk ook"
"Kordie zei: Bijzonder dat je niks hebt gemerkt.. Ik denk wel dat het sowieso niet verstandig is om op een tropendag en in een tropennacht nep te gebruiken Klik om te vergroten... Ik heb wel iets gemerkt toename concentratie ik voelde wel dat ik onder invloed was maar om nu te zeggen dat het plezierig was nee echt niet"
"Maar van bijwerkingen viel het goed mee niet te veel nare bijwerkingen gehad behalve plafonddienst"
"Soulassasins zei: Gooi die NEP rommel weg . Klik om te vergroten... Ja is niet de moeite waard. Maar gelukkig heb ik niet te veel negatieve bijwerkingen dat is ook al iets"
"Kordie zei: Het was ook een tropennacht. Dus slechte slapen kan ook ivm dat van invloed zijn Klik om te vergroten... Alprazolam is niet geschikt voor te slapen beter diazepam"
"Soulassasins zei: Laten we het daar dan ook bij houden ,er zijn nog stims genoeg waar je veel lekkerder op gaat als je toch iets wil hebben. Klik om te vergroten... En wat moet ik dan met derest doen? Houden of weg smijten?"
"Soulassasins zei: De kliko is er blij mee en jij achteraf ook Klik om te vergroten... Ga het houden voor binnen paar weken. Want is nergens meer te verkrijgen. Zou dom zijn dat nu al weg te smijten als er een geschikte moment is voor iedere gelegenheid"