Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC bijna verdwenen, volgens Brussels testcentrum

3-MMC bijna verdwenen, volgens Brussels testcentrum

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen zaterdag bezocht ik het enige testcentrum in Belgiƫ, gevestigd in Brussel. Ik vroeg de chemicus of hij nog 3-MMC tegenkomt. Hij vertelde me dat minder dan 5% van de afgeleverde samples nog 3-MMC bevatten.

Het was hun vierde meest geteste substantie.

Momenteel is ā€œmiauw/mefiā€ enorm populair op de Belgische dansvloer en wordt het verkocht als 3-MMC. Dezelfde chemicus liet zien dat het meestal 2-MMC is, soms 2-CMC, en heel soms 4-MMC.

Dit is natuurlijk al flink fout, maar ik maak me toch wel zorgen over wat er deze zomer zal gebeuren met de blanket van cathinonen.

Ik weet niet of dit een nieuwe thread waard is, maar ik vond het wel interessant wat de chemicus zei.
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Momenteel is ā€œmiauw/mefiā€ enorm populair op de Belgische dansvloer en wordt het verkocht als 3-MMC. Dezelfde chemicus liet zien dat het meestal 2-MMC is, soms 2-CMC, en heel soms 4-MMC.
Klik om te vergroten...
Een waar geschenk uit de hemel zou dat zijn zeg!
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Dan zijn er dus geen criminelen in de 3m productie gerold?
Klik om te vergroten...
Kennelijk ....
Zo belangrijk is 3-MMC dan ook weer niet .

Pffffft.

(uiteraard wel jammer want het ien een fijn stofje)
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Past compleet in mijn ervaring als "ervaren testganger" in AMS.
3-MMC is er niet. ƉƩn keer in laatste 18 maanden 3-MMC te pakken gehad, kon 5 gram kopen tegen hoofdprijs (dus niet die lage van de vriendenloterij).
Bleek inderdaad uitsluitend 3-mmc als werkzame stof maar niet OK werkzaam in een normale dosering (booty). Kennelijk flink versneden met whatever niet op de radar van DIMS zou komen.

De 4-MMC (ook als zodanig getest) gaf geen sprankeltje vreugde. Ook weer zonde van 5 gram tegen hoofdprijs.
Dus ik weet nog steeds niet hoe lekker 4-mc zou kunnen voelen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Topper @Snuffelaar
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
4-MMC is tegenwoordig weer redelijk goed te vinden op DNM. Bij Jellinek werd mij verteld dat ze steeds vaker weer the real deal tegenkwamen.

3-MMC is inderdaad niet te vinden in NL. Ze vertelden me dat het altijd 2-MMC of soms 3-CMC bleek te zijn.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik mis die oude 3m, die wat zachtere poederachtige met een licht geel tintje. Zoals je ze bij de grote RC vendors haalde in ~2020.
Dat vond ik top spul.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan zijn er dus geen criminelen in de 3m productie gerold?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
StraatPiraat zei:
Ben benieuwd of het nog terug gaat komen. Aangezien er altijd nog veel vraag is naar 3mmc en die RC blanket ban in een klap alle cathinones verbied.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat de dokter zijn medicijn in zijn graf mag nemen aangezien de primaire stoffen ontbreken in nederland en zowat de hele wereld.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Big D-licious zei:
4-MMC is tegenwoordig weer redelijk goed te vinden op DNM. Bij Jellinek werd mij verteld dat ze steeds vaker weer the real deal tegenkwamen.

3-MMC is inderdaad niet te vinden in NL. Ze vertelden me dat het altijd 2-MMC of soms 3-CMC bleek te zijn.
Klik om te vergroten...
S
SuperstarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb gisteren toevallig wel een gram licht gele 3-mmc weten te krijgen met de welbekende kattenpis/kokosnoot geur (daar ruikt het een beetje naar imho).

Stelde niet teleur, allememaggies wat een high! Ik had het al een tijdje niet gehad en was vergeten dat je, wanneer de ergste piek is geweest, erg productief kunt zijn op deze stof.
Funest voor je neus, dat helaas ook.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#12
Superstar zei:
Ik heb gisteren toevallig wel een gram licht gele 3-mmc weten te krijgen met de welbekende kattenpis/kokosnoot geur (daar ruikt het een beetje naar imho).

Stelde niet teleur, allememaggies wat een high! Ik had het al een tijdje niet gehad en was vergeten dat je, wanneer de ergste piek is geweest, erg productief kunt zijn op deze stof.
Funest voor je neus, dat helaas ook.
Klik om te vergroten...
Getest bij testcentrum? Kan al een geruime tijd nergens meer 3-mmc vinden, zo goed als alles is 2mmc of 3-cmc. Die laatste zie ik tegenwoordig terouwns steeds vaker weer opduiken.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Dan zijn er dus geen criminelen in de 3m productie gerold?
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat de criminelen denken: ja joeee, als ze dan toch alles hebben verboden, dan maken we wel gewoon EXTRA VEEL EN GOEIE 4-MMC!

(Dus als jullie dit lezen… is een subtiel verzoekje.)
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
(Dus als jullie dit lezen… is een subtiel verzoekje.)
Klik om te vergroten...
Degene die hierop antwoordt met "is goed" krijgt een ban😜 de ouderwetse lokfiets
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Ik hoop dat de criminelen denken: ja joeee, als ze dan toch alles hebben verboden, dan maken we wel gewoon EXTRA VEEL EN GOEIE 4-MMC!

(Dus als jullie dit lezen… is een subtiel verzoekje.)
Klik om te vergroten...
Is goed
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die stoffen worden nog steeds gemaakt in India en China. šŸ˜†
S
SuperstarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Duratie en rook het wat zoetig?
Klik om te vergroten...
Zoetig? Hmm, ja nu je het zegt wel een beetje ja. Wat Roze Olifant zei over een soort van chemische anijsgeur is ook wel een aardige omschrijving. Over de duratie, de piek zelf was niet heel lang.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Superstar zei:
Ik heb gisteren toevallig wel een gram licht gele 3-mmc weten te krijgen met de welbekende kattenpis/kokosnoot geur (daar ruikt het een beetje naar imho).

Stelde niet teleur, allememaggies wat een high! Ik had het al een tijdje niet gehad en was vergeten dat je, wanneer de ergste piek is geweest, erg productief kunt zijn op deze stof.
Funest voor je neus, dat helaas ook.
Klik om te vergroten...
Duratie en rook het wat zoetig?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Superstar zei:
Ik heb gisteren toevallig wel een gram licht gele 3-mmc weten te krijgen met de welbekende kattenpis/kokosnoot geur (daar ruikt het een beetje naar imho).
Klik om te vergroten...

Kattenpis/kokosnoot, ja? Interessant. 😁 Ik zou het omschrijven als ā€˜chemische anijs’, heb nog een paar oude 3-MMC pillen liggen. Ik weet nog toen ik die pillen net hard, vers van de pers zeg maar, dat die weeĆÆge zoetige geur echt heftig aanwezig was. Ik rook het in de hele kamer (waar ze al in verschillende dozen achter slot en grendel lagen). Gelukkig werd dat minder over de tijd.

Is tevens de enige amfetamine-achtige stof die ik ooit heb gehad die zo’n kenmerkende anijsgeur had (waarvan ook wel wordt beschreven dat die rond een drugslab vaak wordt geroken). Heb nooit pep, XTC of iets anders gehad met die specifieke geur.

Voor die pillen heb ik ook eens 3-MMC in poedervorm gehad en die had dan weer helemaal geen opvallende geur.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Ik hoop dat de criminelen denken: ja joeee, als ze dan toch alles hebben verboden, dan maken we wel gewoon EXTRA VEEL EN GOEIE 4-MMC!

(Dus als jullie dit lezen… is een subtiel verzoekje.)
Klik om te vergroten...
4-mmc aanbod lijkt de laatste tijd al flink toegenomen te zijn. Op de plekken waar ik kijk is het al een geruime tijd niet lastig meer om aan goede 4-mmc te komen. 3-mmc daarentegen lijkt haast onmogelijk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."