Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPoep in speed

Poep in speed

52 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi,

De meesten die me ooit zijn tegengekommen op dit forum weren dar ik erg veel van speed hou. Nou was ik vorige week met mn familie naar NeW YURK en ik ken daar natuurlijk geen dealer. Als je daat woont en dit leest nee ik hoef niet van Amerika, daar stoppen ze namejijk overal ffentanyl in tegenwoordig. Dus ik heb een zakje gepakt en dat om het zakje speed heen gedaan en toen doorgeslikt. Zat 20 gram in, dus dat zakje zou ook terug naar Nederlandse moeten kunnen zonder dat het opraakt. Maar toen hij er in New York aan de andere kant uitkwam zag ik dat er al wat poep zat in dat zakje waar de speed in zit. Is da gevaarlijk? Mijn steken in mn buik zijn sindsdien namelijk veel erger geworden. En wat kan het dan zijn? Krijg ik weer een jetski in mn buik te horen of is het deze keer anders?
tips welkom
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor als je wil weten waarom ik het zakje doorslikte: ik ging met het vliegtuig en op het vliegveld wordt alles gecheckt
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja hoor daar isiie weer.

En natuurlijk is het niet gevaarlijk. Echt jonge... Drolletje.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Poep in speed. Met zo'n titel weet je het meteen. Dat is altijd leuk :clapping::nerd:
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Poep in de Speed of Speed in je poep?
Maar gewoon doorspoelen lijkt me beste.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ikwordtnietoud zei:
Hi,

De meesten die me ooit zijn tegengekommen op dit forum weren dar ik erg veel van speed ......
Klik om te vergroten...
Wa bende gij toch een domme kut !
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oeter oeter oeter met @Ikwordtnietoud op een jetski scooterr.

Maar nee geen idee waardoor je steken in je buik krijgt na 20 gram pep in te slikken. Bijna hogere wiskunde
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manu76 zei:
Poep in de Speed of Speed in je poep?
Maar gewoon doorspoelen lijkt me beste.
Klik om te vergroten...
Geen Oud Hollansch spijkerpoepen maar speed poepen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Junkie XL in de bocht.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is zat poepspeed in omloop, zie geen poobleem
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, dat is hier ook in omloop... je wordt er "strontziek" van!
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kennelijk heeft hij daar een beetje schijt aan.
MetalGuy zei:
Ja, dat is hier ook in omloop... je wordt er "strontziek" van!
Klik om te vergroten...
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vaak ben je te bang.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
beter-pep-in-je-poep-dan-poep-in-je-pep.png
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Bekijk bijlage 57919
Klik om te vergroten...


Beter een gat in je hoofd,

Dan een hoofd in je gat!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ach, liever dit dan dat het volledige zakje met 20g open gaat in je maag. Nou heb ik wel flinke doseringen oraal gezien bij de ekte junkies. Maar 20g is zelfs voor mij nieuw 😂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:
Beter een gat in je hoofd,

Dan een hoofd in je gat!
Klik om te vergroten...
Hangt er vanaf hoe groot (dat gat, niet dat hoofd).
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Poepgat grootte
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook een manier om de smaak van de drip te maskeren!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet niet of ik nou eerder moet lachen of huilen om jouw berichtgeving. Krijg in ieder geval het idee dat ik met iemand met een verstandelijke beperking van doen heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."