#1
cheetah zei:ok nicee , thanx voor jullie reacties !
De politie is weer up-to-date
cheetah zei:ok nicee , thanx voor jullie reacties !
Dissonant zei:cheetah zei:ok nicee , thanx voor jullie reacties !
De politie is weer up-to-date![]()
maiskorrel zei:Ik gebruik alles gewoon bij naam behalve bij blowen, dan noemen we joints vaak wielen en blowen meestal fietsen.
Dissonant zei:cheetah zei:ok nicee , thanx voor jullie reacties !
De politie is weer up-to-date![]()
cheetah zei:azgaza zei:SperSIZEboon zei:no offence verder maar volgens mij ben jij een heel onervaren gebruiker of niet?cheetah zei:ok en hash is niet hetzelfde als wiet , wat ik altijd wel dacht wat is hash dan (hash wordt door mij hasj genoemd in het bovenste berichtje :P )
Dat.. idee heb ik ook.
ik heb nog nooit gebruikt.
behalve de keer dat ik een shotje kreeg.
(jongen heeft wiet, ik nieuwschierig, hij geeft mij joint, ik durf niet, hij bied aan shotje te geven want hij zegt dat dat lichter is, ik geloof dat en krijg een shotje, ik hoest, hij lacht ,ik hoest, hij lacht ,ik bijna huilen omdat het zo'n rot gevoel in mn longen is , hij lacht harder)


cunt zei:en in het algemeen drugs noemen vrienden en ik "rommel"
fluffy spacemeisje zei:cunt zei:en in het algemeen drugs noemen vrienden en ik "rommel"
haha zo noem ik drugs in het algemeen ook!
slis zei:wiet: paf groene wiedo's (...)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."