Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijnamen

Bijnamen

133 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
cheetah zei:
ok nicee , thanx voor jullie reacties !
Klik om te vergroten...

De politie is weer up-to-date :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dissonant zei:
cheetah zei:
ok nicee , thanx voor jullie reacties !
Klik om te vergroten...

De politie is weer up-to-date :)
Klik om te vergroten...

haha als of het boeid. Meeste mensen nemen drugs voor eigen gebruik dus is legaal.

:)

Als de politie je wil pakken doen ze dat ook wel zonder forum hoor :P
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
maiskorrel zei:
Ik gebruik alles gewoon bij naam behalve bij blowen, dan noemen we joints vaak wielen en blowen meestal fietsen.
Klik om te vergroten...

Whahahaha, waar komt dat vandaan?
c
cheetahLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dissonant zei:
cheetah zei:
ok nicee , thanx voor jullie reacties !
Klik om te vergroten...

De politie is weer up-to-date :)
Klik om te vergroten...

hahahahahaha yeaa polizei pas maar op, ik pak je zo op .. sirene op mn hoofd en ik tuf op mn fietsje naar je toe.
nee hoor echt niet (mja makkelijk praten ..ik heb geen bewijzen die het tegendeel beweren :P )
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
skag, smack, wit, bruin, diamorfine,
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet: shizzle, skank, wieries, groene vriend baap(joint)
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
blowen- rondje lopen
speed- dingus :rolleyes:
paddos- paddestoelen
joint- lang shagje

De rest vrijwel hetzelfde als hier boven staat
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
cheetah zei:
azgaza zei:
SperSIZEboon zei:
cheetah zei:
ok en hash is niet hetzelfde als wiet , wat ik altijd wel dacht wat is hash dan (hash wordt door mij hasj genoemd in het bovenste berichtje :P )
Klik om te vergroten...
no offence verder maar volgens mij ben jij een heel onervaren gebruiker of niet?
Klik om te vergroten...

Dat.. idee heb ik ook.
Klik om te vergroten...

ik heb nog nooit gebruikt.
behalve de keer dat ik een shotje kreeg.
(jongen heeft wiet, ik nieuwschierig, hij geeft mij joint, ik durf niet, hij bied aan shotje te geven want hij zegt dat dat lichter is, ik geloof dat en krijg een shotje, ik hoest, hij lacht ,ik hoest, hij lacht ,ik bijna huilen omdat het zo'n rot gevoel in mn longen is , hij lacht harder)
Klik om te vergroten...

Wat lief! Ik kan het trouwens nog steeds niet door me longen krijgen. Moet het puur van mijn neus hebben wat drugs betreft :mrgreen:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
XTC = snackies wat anders :tongueout:
pep = pep
coke = coke
joint = took
bier = chill :beer:
c
cheetahLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha ja enorm lief :wink: , ik denk dat ik eerder eens spacecake ga gebruiken dan dat ik een trekje van zo'n joint neem. :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#11
een joint: Tropische sigaar, bats, tots, fakkel
XTC: Ketsers, snackies, snoepies.

De rest is de revue al gepasseerd.
f
fluffy spacemeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
cunt zei:
en in het algemeen drugs noemen vrienden en ik "rommel"
Klik om te vergroten...

haha zo noem ik drugs in het algemeen ook!
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#13
joints: jaykes
xtc: chapkes
coke: sos, coke
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#14
fluffy spacemeisje zei:
cunt zei:
en in het algemeen drugs noemen vrienden en ik "rommel"
Klik om te vergroten...

haha zo noem ik drugs in het algemeen ook!
Klik om te vergroten...

zo noemen ze dat hier ook.
vind het nutteloos eigenlijk dus ik zeg altijd gewoon drugs
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#15
sos - s.o.s
ghb - g
xtc - schijven of snoepjes

en als je aan het spacen bent noemen wij het meestal begaaien of koeke
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
wiet: paf, groen, gerief
hasj: shit, paf, gerief
alcohol: zuipsel, drank, booze
xtc: bollen, pillen, md, capkes, bommeke
speed: spoi, vuile kuile, een barre spiet
cocaïne: coke, c, sos, een barre coke
heroïne, hero, bruin (ma da gebruikt niemand die ik ken)
paddo's: sjampies
lsd: trips of naam van de zegel; shiva, maya, explorer, enzovoort..
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
speed : muzepoeder
mdma : liefdeszout
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik noem alle drugs gewoon shit, en dan weet iedereen naar gelang de situatie/context welke ik bedoel.
s
slisLid
01-01-2024, 00:00
#19
wiet: paf groene wiedo's
pillen: knikkers of schijven of snoepjes
speed:tongueout:ep snelheid sneeuw
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
slis zei:
wiet: paf groene wiedo's (...)
Klik om te vergroten...

dat is de beste voor wiet tot hiertoe!!! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."