Persoonlijk slaap ik al moeilijk in, en is het na stimulanten gebruik nog een heel stuk moeilijkere tot onmogelijk. Meestal doe ik ademhalingsoefeningen tot ik in slaap val of tot ik m’n bed uit wil in de ochtend.
Nou heb ik vernomen dat benzos kunnen helpen met het in slaap vallen na stimulanten gebruik, ook gelezen dat dit niet aangeraden wordt.
ben nou toch benieuwd na persoonlijke ervaringen en de voor en nadelen er van.
Ik zat met dezelfde vraag en heb toen etizolam besteld, dat was toendertijd (7 jaar na christus ofzo..) net op de markt en populair aan het worden.
Deed zijn werk uitstekend. Combineerde het voor de lol ook een keer met metoxetamine (zoals ik al zei, 7 jaar na christus...), super toffe ervaring. Nam het voor de grap een keer zomaar, lekker man.
En toen zag ik dat de strip van 10 waar ik minimaal een jaar mee had willen doen binnen twee weken al op was, en besloot nooit meer benzo's in huis te halen.
Ik wist dat Benzo's lichamelijk verslavend zijn. Ik heb al een geest die makkelijk verslaafd raakt. Lichamelijk verslavende stoffen zijn dan geen goed idee.
Ik heb plafonddienst leren omarmen. Beetje timemanagement, voorbereiding, planning, acceptatie en invulling van de tijd (veel muziek en tekenen)
Moet wel zeggen dat ik normaal gesproken geen slaapproblemen heb.
Mijn partner wel...
Die vindt het een probleem als ik na het eten op de bank in slaap val.