Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangst wakker door/onder drugs

Langst wakker door/onder drugs

234 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
leipebaviaan zei:
Je moet mij altijd hebben smartieandme, altijd als ik een slimme en verantwoordelijke opmerking maak, roep jij ter orde. Moraalridder! Je valt me altijd lastig. :(
Klik om te vergroten...

:)

Hoe zou dat toch komen :tearsofjoy: Ik zal je voorlopig ontzien :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Dat heb ik wel eens zonder drugsgebruik gehad. Dan word je vanzelf een clowntje 🤡
Klik om te vergroten...

Zonder drugs? Hou je mij geen dag mee wakker.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het maximum was opgestaan om 5h op vrijdag & gaan slapen zaterdag avond :)
Ik hecht veel waarde aan een goede nachtrust :grin: 1 nachtje overslaan is dus altijd de maximum voor mij :) Maar het is wel al gebeurd dat ik op een week 3 nachten oversla :mrgreen:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
durf het niet zegge, allesinds veel te lang.
zolang dat ik vervreemd was van mijn eigen huis
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#5
in 6 dagen 8 uur geslapen, toen was ik ook wel echt ver over me grens heen gegaan en toen ik eenmaal wou slapen kon het niet meer, zoiets wil ik niet graag nog een keer meemaken bahh :openmouth:



~BKJN
T
TeSpaceForNamesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn record is 6nachten7dagen. 3+ nachten doorhalen was toch wel standaard geworden.
Vanaf de 2e nacht krijg ik al vage dingetjes in ooghoeken en geflikflooi met lampjes zijn dan al zeer vermakelijk. Na de 3e nacht gaan er wel steeds vagere dingen komen. Niet correct in je hoofd hebben met wie je bent en/of waar. Op mijn telefoon zie ik altijd wel iets raars bewegen wat niet hoort. Geluiden houden vaag aan, het kleinst aanhoudende geluid is voor mij een geweldige terrormix die blijft spelen en spelen met allerlij vette movies die de dj zou doen. Tijdens/na de 5e nacht wordt alles extreem. Mijn staat wisselt elke 5 minuten. Heldere gesprekken maken plaats voor vaag gebrabbel dat weer plaats maakt voor oneindig gelul over de leipste onderwerpen. Qua visuele ongein verschilde het bij mij per keer. Heb n keer gehad dat ik na de vijfde nacht alles zag met kleine bolletjes erop. De rand van m'n glas zag eruit alsof ik er op kon tikken en dat dan elk balletje zou knappen. Ik werkte' ging naar school en deed alles gewoon. Tijd ging toch zo snel dat t leuk was. Na een maand of 3 dit patroon vol te houden kon mijn hoofd het niet meer aan. Telkes eindigde de doorhaalreeks in psychotische shit. De ene keer positief de andere x negatief. Heb weleens met de buurman van waar ik was staan lullen tot hij me vertelde dat ik t hekwerk van de konijnenren moest verhogen omdat ze ontsnapt waren. Heb n half uur die klote konijnen achterna gezeten. Achteraf was er geen buurman en had m'n maat nieteens n konijnen ren. Andere x dikke paranoïde psychose. Heel complot ontwikkelde zich eerst in m'n achterhoofd en later zo ver dat ik helemaal wous werd. Heb anderhalf uur lang met knuppel door m'n huis gelopen met 2 telefoons m'n vriendin en vrienden bellen omdat ik zeker wist dat ze allemaal mij wilde pakken. Heb tegen m'n vriendin staan schreeuwen omdat ze bleef schreeuwen dat ze me dood zou maken en hoe ik haar shit aan kon doen.

Wat ik wil zeggen is dat steeds n nacht extra doorhalen voor mij super vet was. Heb nog nooit gedacht:"nu ben ik perfect vaag en zal ik me niet beter voelen van doorgaan" . Pas alsjeblieft op met het lange doorhalen want na n tijdje(bij sommige vrienden van me zelfs n jaar, bij mij 4 maanden) gaat je hoofd het hoe dan ook niet aan kunnen en gebeuren er dingen waar je de rest van je leven last van kunt hebben. Tis leuk om mee te experimenteren maar de extreem vage dingen die leuk zijn zoals ervan overtuigd zijn dat je met 10 man was ipv 2 kan ook uitpakken als ervan overtuigd zijn dat je vriendin je komt vermoorden.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#7
TeSpaceForNames zei:
Mijn record is 6nachten7dagen.
Klik om te vergroten...

Ik heb niets tegen een nachtje doorhalen. Maar dit kan toch nooit meer gezond zijn. En dit onder het genot van amfetamine? :rock:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
dubbel0seven zei:
TeSpaceForNames zei:
Mijn record is 6nachten7dagen.
Klik om te vergroten...

Ik heb niets tegen een nachtje doorhalen. Maar dit kan toch nooit meer gezond zijn. En dit onder het genot van amfetamine? :rock:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan gaat de fun er toch echt wel af van amfetamine, kan echt niet gezond zijn voor het lichaam en moet toch z'n sporen nalaten?
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tekzor668 zei:
dubbel0seven zei:
TeSpaceForNames zei:
Mijn record is 6nachten7dagen.
Klik om te vergroten...

Ik heb niets tegen een nachtje doorhalen. Maar dit kan toch nooit meer gezond zijn. En dit onder het genot van amfetamine? :rock:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan gaat de fun er toch echt wel af van amfetamine, kan echt niet gezond zijn voor het lichaam en moet toch z'n sporen nalaten?
Klik om te vergroten...

Zegt TeSpaceForNames toch ook, dat het 'm aardig heeft verneukt :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij geeft amfetamine voornamelijk geestelijk een klap, vooral na langdurig gebruik. Lichamelijk zul je er meestal met misschien een wat hogere bloeddruk of als je pech hebt hartritmestoornissen vanaf komen.
L
LADYxLICIOUSLid
01-01-2024, 00:00
#11
vanaf dat ik de pil in nam tot dat ik sliep was denk k 15u
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
Volgens mij geeft amfetamine voornamelijk geestelijk een klap, vooral na langdurig gebruik. Lichamelijk zul je er meestal met misschien een wat hogere bloeddruk of als je pech hebt hartritmestoornissen vanaf komen.
Klik om te vergroten...


Heb weleens ' Dr G, Medical Examiner' gekeken, en bizar hoe na regelmatig/langdurig coke-gebruik je hart vergroot en verdikt, gewoon 1 bonk spier uiteindelijk, staat men normaal niet zo bij stil dat dit het gevolg is van een hoge bloeddruk. Zal dan bij amfetamine-gebruik ook wel zijn.
Vind met speed dat het ook wel lichamelijk gezien zn sporen achterlaat, niet zo erg als met 'faces of meth' maar vaak ingevallen bekkies, en een slecht gebit, maar goed, maakt ook niet uit verder :)
x
xl-userLid
01-01-2024, 00:00
#13
een kleine week 5 dagen op de pep en nog wat snekkies :xtc: en absoluut ten alle tijden alchohol erbij ,dit moet er altijd zijn bij doorhalen anders ga ik is wat tuinen checken .sta je nog van te kijken vanwat daar uit komt soms :beer: :beer: :beer: :grin: . na 5 dagen uren lang tv kijken en dan steds weer tot besef komen dat er helemaal geen tv in de ruimte is,om vervolgens weer verder gaantv te kijken :confused: . denken dat je op een bezem kan vliegen zodaj je niet hoeft te lopen omdat je te verrotz bent. mensen die om je hene lopen en dan boos op ze worden omdat je rust wil hebben,dus schreuwen opzouten nu eens probeer te slapen.en dan beetje vaag om je hen en beseffen dat je alleen thuis bent.in slaap willen vallen maar elek keer met een schok weer wakker (soort van) en om je heen slaan. :rockband:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
Zonder drugs? Hou je mij geen dag mee wakker.
Klik om te vergroten...
Really?
Ik kan ook (te) gemakkelijk 50/60u wakker blijven zonder drugs. 😳
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#15
xl-user zei:
een kleine week 5 dagen op de pep en nog wat snekkies :xtc: en absoluut ten alle tijden alchohol erbij ,dit moet er altijd zijn bij doorhalen anders ga ik is wat tuinen checken .sta je nog van te kijken vanwat daar uit komt soms :beer: :beer: :beer: :grin: . na 5 dagen uren lang tv kijken en dan steds weer tot besef komen dat er helemaal geen tv in de ruimte is,om vervolgens weer verder gaantv te kijken :confused: . denken dat je op een bezem kan vliegen zodaj je niet hoeft te lopen omdat je te verrotz bent. mensen die om je hene lopen en dan boos op ze worden omdat je rust wil hebben,dus schreuwen opzouten nu eens probeer te slapen.en dan beetje vaag om je hen en beseffen dat je alleen thuis bent.in slaap willen vallen maar elek keer met een schok weer wakker (soort van) en om je heen slaan. :rockband:
Klik om te vergroten...

deez man :beer: :beer: :beer:

OT: tegen de 90 uur aan. Was goed vaag, maar door middel van regelmatig drinken, eten en bewegen (+ kleine hoeveelheden amfetamines) voelde ik me niet per sé slecht. Mooie ervaring, maar hoef ik niet zo snel te herhalen :P
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#16
rond de 70 uur, op een weekend festival. Doe ik niet weer. Was echt de laatste dag helemaal aan het trillen, paniek aanvalletjes, heel warm, angst voor oververhitting, duizelig, elke keer als ik de auto uitstapt bijna flauwvallen, erg misselijk. Was wel een super weekend, maar toch, niet voor herhaling vatbaar op die manier :P
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Langspeelplaat zei:
En wat als je gewoon een paar liter vocht meer had gedronken?
Klik om te vergroten...

Ik dronk wel relatief veel, maar tzat hem in de grote hoeveelheden die ik toen nam.Maar zelfs al had ik dit effect niet ..dan nog was het niet voor herhaling vatbaar hoor.De eerste para symptoompjes doemden ook al op , het voelt gewoon niet fijn om zo lang wakker te zijn.Ooit hield ik me keurig aan de haal nooit meer dan 1 nacht door regel, maarja...
y
yoramafcaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb het 1x van maandag ochtend tot vrijdag avond (107 uur) vol gehouden (op pep en 4fa). Eens maar nooit meer. Heb het als volgt ervaren:
-dag 1, vermoeide ogen, beetje duf in hoofd.
-dag 2, waarnemingen op grote afstand of bij gering licht vervormen soms, constant vergeten wat je doet, veel doelloos staren.
dag 3, Eerste tekenen van paranoia, idee dat mensen over je praten/naar je kijken, verstoord evenwicht, lichaam heeft moeite op temperatuur te blijven.
dag 4, achtervolgingswaan, vertrouwensproblemen, hersencapaciteit nihil, lichaam trilt sterk, leeft praktisch in je eigen fantasie wereld die je als levensecht beschouwd.

Mocht je de ambitie hebben zo lang wakker te blijven, wat ik sterk afraad, moet je sterk in je schoenen staan. Mijn redding is geweest mezelf te isoleren, af te sluiten van alle impulsen en blijf liggen tot ik minimaal een paar uur echt geslapen hebt. Het lijkt er op dat hoe meer herseninpulsen je krijgt hoe sneller je de controle verliest.

Doe je dit niet beland je zeer waarschijnlijk in een psychose, je zit in je compleet eigen wereld die jij als de realiteit beschouwt en iedereen die anders beweert hoort bij het complot. Heb het zelf 1x gehad, maar had de mazzel dat ik er na enkele uren weer uit was. Ik heb het bij diverse andere mensen die varierend 2 tot 5 dagen wakker waren mee gemaakt dat zij ook in een psychose belanden. Meest bizarre dingen gezien, van het bedreigen van de eigen vrienden met een mes tot het na 2 dagen na een politiezoektoch terug gevonden schuilend onder struiken.

Heb voor mezelf de grens op 48 uur gesteld, daarboven verlies je vroeg of laat de controle.
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#19
2 dagen en 1 nacht op 2,5 gram sos, ik vind het eigenaardig dat bijna niemand hier een dag of twee doorhaalt op sos. Of is het op sos eigenlijk niet normaal? Verder had ik tweede dag bitter weinig aan de sos, bij elke snuif werd ik precies gwn men nuchtere zelf weer met weinig comedown. Tegen de avond aan ging ik meer gebruiken en dan kwam het wel harder. Maar je merkt gwn dat je dopamin echt echt op is
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#20
60 uur op speed en heb geen zin dit record te verbreken.Had astronomische hoeveelheden op en zo veel vocht verloren dat het vocht uit mijn gewrichten onttrokken was, er schoot bijna iets in men rug zelfs toen ik me neerplofte op mijn matras.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."