#1
leipebaviaan zei:Je moet mij altijd hebben smartieandme, altijd als ik een slimme en verantwoordelijke opmerking maak, roep jij ter orde. Moraalridder! Je valt me altijd lastig.![]()
Hoe zou dat toch komen
leipebaviaan zei:Je moet mij altijd hebben smartieandme, altijd als ik een slimme en verantwoordelijke opmerking maak, roep jij ter orde. Moraalridder! Je valt me altijd lastig.![]()
Dat heb ik wel eens zonder drugsgebruik gehad. Dan word je vanzelf een clowntje 🤡

TeSpaceForNames zei:Mijn record is 6nachten7dagen.

dubbel0seven zei:TeSpaceForNames zei:Mijn record is 6nachten7dagen.
Ik heb niets tegen een nachtje doorhalen. Maar dit kan toch nooit meer gezond zijn. En dit onder het genot van amfetamine?![]()
Tekzor668 zei:dubbel0seven zei:TeSpaceForNames zei:Mijn record is 6nachten7dagen.
Ik heb niets tegen een nachtje doorhalen. Maar dit kan toch nooit meer gezond zijn. En dit onder het genot van amfetamine?![]()
Inderdaad, dan gaat de fun er toch echt wel af van amfetamine, kan echt niet gezond zijn voor het lichaam en moet toch z'n sporen nalaten?
SmartieAndMe zei:Volgens mij geeft amfetamine voornamelijk geestelijk een klap, vooral na langdurig gebruik. Lichamelijk zul je er meestal met misschien een wat hogere bloeddruk of als je pech hebt hartritmestoornissen vanaf komen.
en absoluut ten alle tijden alchohol erbij ,dit moet er altijd zijn bij doorhalen anders ga ik is wat tuinen checken .sta je nog van te kijken vanwat daar uit komt soms

Really?Zonder drugs? Hou je mij geen dag mee wakker.
xl-user zei:een kleine week 5 dagen op de pep en nog wat snekkiesen absoluut ten alle tijden alchohol erbij ,dit moet er altijd zijn bij doorhalen anders ga ik is wat tuinen checken .sta je nog van te kijken vanwat daar uit komt soms
![]()
![]()
![]()
. na 5 dagen uren lang tv kijken en dan steds weer tot besef komen dat er helemaal geen tv in de ruimte is,om vervolgens weer verder gaantv te kijken
. denken dat je op een bezem kan vliegen zodaj je niet hoeft te lopen omdat je te verrotz bent. mensen die om je hene lopen en dan boos op ze worden omdat je rust wil hebben,dus schreuwen opzouten nu eens probeer te slapen.en dan beetje vaag om je hen en beseffen dat je alleen thuis bent.in slaap willen vallen maar elek keer met een schok weer wakker (soort van) en om je heen slaan.
![]()
En wat als je gewoon een paar liter vocht meer had gedronken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."