Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
228 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond het anders wel een mooie anekdote. 't Hoeft niet altijd een punchline te hebben.

Olle
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Beanhead zei:
Zo'n leren/latex legging.

Das wel nice :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zoals ik al zei :tongueout: als het een vrouw is wel ja... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Jullie letten niet echt op he? Skippy heeft een ontzettend sexy foto van zichzelf geplaatst in het fotoalbum dus ik zou daar eerst gaan checken voor je je afvraagt of Skippy van het vrouwelijk of het mannelijk geslacht is.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb mijn kladblokje gisteren laten liggen, daar zullen wat mooie instaan van zondag, maar ik kan me in ieder geval nog herinneren dat ik een vriendinnetje steeds campina wilde noemen ipv haar echte naam (die ik me ook 5 minuten echt niet meer kon herinneren)

en het weekend hiervoor had ik echt de perfecte zin bedacht, uiteindelijk heb ik er 10 minuten over gedaan om het op te schrijven omdat ik serieus na ELK woord vergat wat de hele zin was en wat ik ook alweer op wilde schrijven. "de twijfel bij verliefdheid is dat je iemand anders zó geweldig vind dat je geen liefde meer overhebt voor jezelf"
sowieso was liefde het antwoord op alles die avond, echt nice.

ik heb een boekje ergens met mooie quotes, ik zal m even zoeken.

"Kijk uit! Er zijn hier onverwachtse bomen!"
- er werden bomen omgehakt in de tuin van 't crackpand waar we aan het barbequen waren

"Ik heb piet en gier op, en zwolf oktaber draai ik uwwe wuf."
- speed en bier, 12 oktober, early rave. veel grappiger als je erbij was, maar hier moeten we een half jaar later nog steeds heel hard om lachen.

"Je moet verder denken dan je wenkbrauwen"

"Alsof er een gloeilamp in je maag zit!"
- heel chemisch voelen

"Ik wacht tot er een kokosnoot uitvalt"
- een vriend waaraan wij vroegen wat hij aan het doen was, omdat hij aan de kamerplant aan het schudden was. dezelfde avond was hij nog een slang, een gekko, een spin, en een klaproos.

"Ik kon het einde van de tunnel niet vinden"
- aan de keta met tunnelvisie

"Je bent met je vadsige peplichaam op Ralph gaan zitten!"
J
JGVLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
1,5 week geleden hadden we onder invloed van truffels bedacht dat het heel grappig zou zijn om op Awakenings, dat vijf dagen later zou plaatsvinden, met je strakke hoofd en uitgestreken gezicht heel droog aan iemand te vragen waar de hardcorezaal is.

Op Awakenings was ik waus genoeg om het te durven, dus ik vragen aan een kerel die er nog wauser uitzag dan ik:
"Hé, mag ik je misschien wat vragen?"
Hij: "ja, natuurlijk!"
Ik: "Weet jij misschien waar ik de hardcorezaal kan vinden?"
*pauze*
Hij: "Ehh.. is die er dan?"
Ik: "Ja, volgens mij wel hoor! Dat zegt iedereen!"
Hij z'n plattegrond erbij pakken, heeft ie een hele tijd op de plattegrond naar een andere zaal gezocht, terwijl het in de Westergasfabriek is en die toch echt maar één enorme ronde zaal heeft! :grin:
Klik om te vergroten...

dat vroegen 2 jongens bij in qontrol ook aan mij ?!:openmouth:
of is daar ook echt een hardcorezaal :$
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
:') :') :')

Ja, In Qontrol heeft een vrij enorme hardcorezaal.

Voor meer informatie:
http://partyflock.nl/party/170695:In_Qontrol.html

Epic fail.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
:') :') :')

Ja, In Qontrol heeft een vrij enorme hardcorezaal.

Voor meer informatie:
http://partyflock.nl/party/170695:In_Qontrol.html

Epic fail.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#7
"Auw! m'n haar zit vast onder m'n hoofd"
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
:') :') :')

Ja, In Qontrol heeft een vrij enorme hardcorezaal.

Voor meer informatie:
http://partyflock.nl/party/170695:In_Qontrol.html

Epic fail.
Klik om te vergroten...

Iedereen is gewoon vaag :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook even mijn boekje erbij gepakt:

Van de regen in de drup
Geen sprake van in dit geval
Voor wie de druppels telt
Ziet niet de waterval


Niet vervulde profetieën (o.a):
- Jezus koning van Israël
- Vrede in Israël
- Jezus na kruisiging niet 3 dagen en 3 nachten in graf gelegen

Vertaalfouten waardoor Jesaja 53 niet op de Messias slaat, maar op Israël. Ontkracht kruisiging.

Adam + Eva = Kaïn + Abel
Seth mogelijk later toegevoegd zodat mensheid niet van Kaïn afstamt.


Neger in de Albert Heijn: "Welke peren kun je eten?"
Chris Pontius: "Eh... Allemaal?"

Droom
Dennis in douche
Stront
Stop

Boeddha = Pedofiele gedachten hebben.


Oke, genoeg.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha het slaat echt allemaal drie keer nergens op, maar dat is het leuke ervan.

kan je er een paar toelichten ook?
vooral boeddha = pedofiele gedachten hebben ben ik wel benieuwd naar
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
jimi zei:
kan je er een paar toelichten ook?
vooral boeddha = pedofiele gedachten hebben ben ik wel benieuwd naar
Klik om te vergroten...
Ja ehm.. dat staat er niet bij haha. En je weet hoe dat gaat...
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
jimi zei:
kan je er een paar toelichten ook?
vooral boeddha = pedofiele gedachten hebben ben ik wel benieuwd naar
Klik om te vergroten...
Ja ehm.. dat staat er niet bij haha. En je weet hoe dat gaat...
Klik om te vergroten...

Lol, maar al te goed.
J
JGVLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Rabbithole zei:
:') :') :')

Ja, In Qontrol heeft een vrij enorme hardcorezaal.

Voor meer informatie:
http://partyflock.nl/party/170695:In_Qontrol.html

Epic fail.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Het leek ook allemaal op elkaar, dacht eigenlijk dat er maar 2 zalen waren waarin ik heen en weer liep, maar ze waren uiteindelijk toch anders.. :confused:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
Ik heb ook even mijn boekje erbij gepakt:

Van de regen in de drup
Geen sprake van in dit geval
Voor wie de druppels telt
Ziet niet de waterval


Niet vervulde profetieën (o.a):
- Jezus koning van Israël
- Vrede in Israël
- Jezus na kruisiging niet 3 dagen en 3 nachten in graf gelegen

Vertaalfouten waardoor Jesaja 53 niet op de Messias slaat, maar op Israël. Ontkracht kruisiging.

Adam + Eva = Kaïn + Abel
Seth mogelijk later toegevoegd zodat mensheid niet van Kaïn afstamt.


Neger in de Albert Heijn: "Welke peren kun je eten?"
Chris Pontius: "Eh... Allemaal?"

Droom
Dennis in douche
Stront
Stop

Boeddha = Pedofiele gedachten hebben.


Oke, genoeg.
Klik om te vergroten...

:grin:

Boekjes : :hearteyes:
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#15
met zijn 2en knetter en knetterlijp
een stuk lijper als waar we rekening mee hadden gehouden.

vriendin tegen mij; "vinden we dit nu leuk?"
Ik; "ja dit vinden wij nou leuk"
zij; "meen je dat?"
ik; "ja sterker nog, daar hebben we geld voor over betalen we grof voor"

uiteraard komen deze uitspraken bij elke keer dat we gebruiken weer naar voren.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
LEBENSRAUM, ICH HAB LEBENSRAUM GEFUNDEN (onder het bed van een vriend van mij, ong. 30 - 40 cm. hoog 1 persoons bed ^^)
of, NEE! IK ben al de minister van grondstof en waren, jij moet gewoon je voeten uit mn neus halen en de chips voor mij pakken!
b
boembaaaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dr zijn dr zovelen, elk weekend nieuwe!

'ik begrijp je wel, maar ik snap je niet'
'ik heb godverrrdomme geen kort lontje'
'dadelijk moet er iemand naar de winkel, ik heb de snapper kapot'
'jongens, slapen is zoooo 2009'
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik: ik hou van jou
zij:ik hou van jou
ik: ik ben godver helemaal verliefd op je
zij: ik ben zo verliefd op je
ik: damn ik hou zo veel en je en kan niks meer zeggen hoe diep
zij:hmmmm ik ook
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Als iemand iets laat vallen standaard: Ja dat zijn nu grondstoffen.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet de context niet eens meer, maar de uitspraak:

Sommige mensen verouderen als wijn en anderen meer zoals melk..
Klik om te vergroten...

vond ik erg leuk :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."