#1
@Eik klinkt goed! Wat een potent spul is het toch, dat je met 1 of 2 ug meer al verschil merkt!
Mijn truffeltjes waren niet verder gedaald in gewicht ten opzichte van gister, dus die zijn klaar met drogen en heb ik vermalen en opgeborgen. Vanochtend vroeg mijn 2e microdosering gehad, 0,35 g. Niets van gevoeld. Volgende keer weer ietsje omhoog.
Jazeker, 1 of 2 ug kan bij LSD echt het verschil maken tussen ‘subtiel merkbaar’ en ‘net too much voor een functionele microdosering’. En hou er (bij LSD, psilo geen ervaring mee) dan ook rekening mee dat als je er gevoelig voor bent, je het al op lage dosis aan je uiterlijk kunt zien. Ik lees hier zelden wat over, maar als ik 13-14 ug doseer dan krijg ik vaak al huge pupillen en een duidelijk bleker gezicht. Een mild ‘triphoofd’ dus. 11-12 ug valt blijkbaar net onder die drempel want daarvan krijg ik het amper.
Ik heb mede door bovenstaande besloten dat ik het MD’en niet geschikt vind voor op werk. Waarschijnlijk vallen die veranderingen anderen niet eens op maar het voelt niet oké. In sociale context dus ook een beetje mee oppassen zou ik zeggen, als je dit wil voorkomen. Eerst thuis even checken hoe gevoelig je uiterlijk reageert.
Ook heb ik gemerkt dat voor mij persoonlijk niet geldt dat ik focus krijg van microdoseringen LSD. Integendeel eerder. Ik word er net iets vrolijker van en alles krijgt een beetje een dromerig, weird laagje, maar ik doe dan dus ook liefst dingen die ik leuk vind. Geen werk.
Ik ben benieuwd naar jouw MD-ervaring met psilo.