"Hallo iedereen,
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik veel aan dit forum heb gehad qua info over micro dosering, daarvoor dank! Na veel onderzoek en nog meer te hebben gelezen heb ik besloten om "het" ook eens te proberen...
Hierbij mijn/ons avontuur, met ons bedoel ik, mijn vriendin en ik.
Na veel onderzoek was dan de stap daar, we gaan het echt toch een keertje proberen. Het eerste en wellicht het lastigste van het proces is het bemachtigen van LSD. Via mijn foute vriendengroep kwam ik er al snel achter dat LSD iets lastiger te verkrijgen is dan zeg een pilletje of sos en daarbij was het een beetje vaag allemaal. Hierop besloot ik om eens te surfen op het dark web. Na het lezen van vele reviews en vooral verbaasd zijn over het gemak heb ik 10 zegels LSD besteld. Binnen 1 werkdag lag er netjes een envelop op de mat met mijn "Aztek dia de los muertos 120ug" zegels.
Inmiddels had ik ook al een ehrlich test binnen en heb ze dan ook gelijk getest, aangezien ik hiermee nogal onervaren was, was het even vaag of ik het allemaal wel goed deed. De test deed er vrij lang over om van kleur te veranderen, maar na een minuut of 5 was de kleur dan toch echt paars. Dit icm de reviews gaf mij voldoende vertrouwen dat het daadwerkelijk om lsd ging.
Vervolgens 12ml water en 1 blotter in een druppelflesje gedaan en dit een nacht laten staan. Hiermee krijg ik een geadverteerde waarde van 1ml= 10ug . Het enige wat me toch dwars blijft zitten is dat je nooit zeker weet of dit ook daadwerkelijk het geval is, mja weinig andere keuze zeg maar.
Op een vrije maandag om 13:00 uur hebben m'n vriendin en ik beide 10ug genomen, netjes onder de tong gespoten en eventjes wachten voordat we het doorslikten.
Wat: LSD "Aztek dia de los muertos 120ug""
Hoeveel: begonnen met 10ug en 2x 4ug bijgenomen
T+ 1u: Inmiddels zijn we een serie aan het kijken en beide voelen we eigenlijk nog niks.
T+ 2u: Nog steeds kijken we elkaar aan van, voel jij al iets? We weten dat we niet in een trip gaan belanden maar we zullen toch wel iets moeten gaan voelen, maar nope helemaal niks. Het grappige is overigens wel, omdat je weet dat je lsd hebt genomen en verwacht iets te voelen, dat je je zelf bijna iets gaat aanpraten. "volgens mij voel ik me ietsje warmer" of "ja ik denk dat ik iets vrolijker ben" waren dan ook wel uitspraken die hier mooi bij passen.
T+ 2,5u: Nog steeds eigenlijk geen effect, we besluiten om 4ug bij te nemen. Tenslotte is dit de dag waarin we een beetje willen experimenteren en als we een beetje over de grens heen gaan is dat niet erg.
T+ 3u: Het gevoel is wellicht aanwezig maar heel lastig om te omschrijven. Vaker voelen we beide niets dan wel, daarbij moet ik zeggen dat mn vriendin eigenlijk helemaal niets voelde. Ondertussen is mn vriendin aan het afwassen en maken we grapjes over het feit dat schoonmaken nog steeds niet leuk is haha.
T+ 5u: Nog steeds niet de effecten van micro dosering, we besluiten om nogmaals 4ug bij te nemen. Een half uurtje later gaan we wandelen naar de appie, wellicht moeten we wat actiever zijn...
In de supermarkt heb ik het gevoel dat het iets interessanter is ofzo, erg lastig te omschrijven, een beetje melig wellicht? Daarnaast merk ik dat mensen aankijken wel leuk is ofzo, maar dit allemaal is erg maar dan erg licht aanwezig. Het was dus absoluut niet zo dat ik mensen aan het aanstaren was, maar meer tijdens het lopen.
T+ 8u: Eigenlijk is er vrij weinig veranderd, iets minder eetlust van ons beide dat merkten we wel op. We besluiten nu dan ook dat we over 3 dagen iets meer in een keer gaan nemen en draaien een jointje. Na het roken van een jointje niets anders, lsd totaal niet versterkt.
T+ 24u: De na effecten zijn totaal niet aanwezig, ochtendhumeur is zoals gewoonlijk nog steeds aanwezig en voel me totaal niet anders. Het in slaap vallen ging ook gewoontjes, niet anders dan normaal zeg maar.
Mijn verklaring is toch dat de lsd behoorlijk minder sterk is dan de aangegeven 120ug, het blijft frustrerend dat ik niet weet hoeveel minder het daadwerkelijk is. We gaan donderdag 15ug in een keer nemen en bekijken of dat wellicht beter werkt.
Concluderend kan ik zeggen dat het gewenste effect absoluut niet is bereikt, eigenlijk is er niet zoveel gebeurd. Het experimenteren was, en is absoluut erg leuk. Het hele traject van bestellen op het darkweb tot het afmeten met een spuit en de effecten aanvoelen blijft leuk en fascinerend."
In: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen)
1-1-2024