Mooi te lezen! Dit klinkt wel meer richting wat ik als een goede microdosering zou beschouwen.
Ook herkenbaar wat je schrijft, zo van "gewoon een erg goede dag".
En ook het "remember, no one knows you're on acid" gevoel.
Wat ik ook ken, is als het opkomt, dat het een beetje als een soort rush kan voelen, het eerste uur ofzo. Meestal voel ik rond de 1,5 uur wel een soort "inslaan". Ik heb het idee dat dat minder wordt, wanneer ik de druppels net zo lang in mijn mond houdt, totdat ik al lichtjes de eerste effecten kan voelen, heel subtiel, meestal na een minuut of 2 of 3 ofzo. Een deel wordt dan sublinguaal direct opgenomen, de rest gaat dan via je maag. Wordt wat beter verspreid, vermoed ik.
Zorg wel dat je echt minstens 2 dagen ertussen houdt. dus doseren, 2 dagen niks, dan pas weer een microdosering. Dat gaat ook niet heel lang goed, na een dag of 30 ga je dan ook tolerantie krijgen. Maar voor even is dat goed.
Vaak voel ik pas met de comedown pas hoe aanwezig het was. Daarom prefereer ik ook echt tijdens het opstaan al. Gewoon, onder de douche stappen om 730 met 10 druppels onder je tong
![:)]()
Dan kun je echt tot de avond het verloop voelen en is het helemaal weg als je gaat slapen.
Als je een goede dosering hebt, is het best interessant om te kijken wat je wel, en niet graag doet ermee. Sociale dingen kan erg goed zijn, voor een feestje doseer ik meestal iets hoger. Bv kerstfeest met de familie, pak ik ongeveer een dubbele dosering. Genoeg om niet vreemd te doen, maar ook genoeg om geen alcohol te hoeven drinken. Productieve dingen liever lager, dus werk echt 20ug, en dan ook niet alles.
Anyway, succes met het experimenteren!