#1
Heeft iemand hier ervaring met alcohol pluggen?
Ik had de succinaat variant meestal. In water is het lastig op te lossen. In alcohol gaat het goed, maar dit plug je liever niet. Kan zelfs snel gevaarlijk worden.
Je had ook een tijdje van die vloeistoffen met 6-apb. Hier zat volgens mij alcohol in, maar niet gek veel. Ik heb deze vloeistoffen zonder problemen ook weleens geplugd. Toch zou ik oppassen, zeker met hoge doseringen of regelmatig herdoseren.
Edit 2:
Die vloeistoffen met 6-apb (met alcohol dus) branden wel als een gek trouwens. Je zit sowieso binnen 10 minuten op de wc. Dan loopt het er wel uit 😳😂
Alcohol daarin tegen is weer in alle verhoudingen mengbaar met water en wordt wel snel opgenomen. Nogmaals, ik zou je afraden om alcohol te pluggen. Het brand en is in wat grotere volumes zelfs levensgevaarlijk.
Moraal van het verhaal. Niet doen! Kan gevaarlijk zijn, zeker als je het 'm doet om het effect van de alcohol.
Ik herinner mij een glas 25% wijn te hebben geplugd nadat het de volgende dag vol met dode vliegjes zat maar na een uur moest ik echt naar het toilet en toen kwam het er allemaal terug uit en dronken was ik bepaald ook niet.
1. Een glas wijn aan volume pluggen is heeeeeel erg veel voor een ROA als pluggen. Dat zorgt er ook voor dat het heel traag wordt opgenomen.
2. Wijn van 25% ja? Noemen we dat dan nog wijn of krijgt dat een andere naam?
Net als dat bier boven de 14% bijna altijd gerstewijn wordt genoemd.
