#1
25tolife zei:Alleen niet teveel nemen!
1/3e ongeveer van originele dosis zover bekend.
Das ook weer lekker voordelig

25tolife zei:Alleen niet teveel nemen!
1/3e ongeveer van originele dosis zover bekend.

Diarree?Liefhebbertje zei:Op sommige dingen kan ik wel degelijk een duidelijk nooit op zeggen
Hele goede reden voor
Als het eenmaal is ingewerkt zul je er geen last meer van hebben inderdaad. Maar die eerste 10 minuten zal het wel lekker branden gok ik zo.Fool zei:Keta is gelukkig weer een anestheticum xD
mandragora zei:25tolife zei:Alleen niet teveel nemen!
1/3e ongeveer van originele dosis zover bekend.
Das ook weer lekker voordelig![]()

Leonina zei:Is de branderigheid vergelijkbaar als: je pittig hebt gegeten en daarna moet kakken? En zovaak heb moeten vegen dat het pijnlijk schuurt?!
viewtopic.php?f=10&t=6846 ?bobsacamano zei:1. LSD
2. Ketamine
3. XTC
Wellicht zijn top 3 om te pluggen :P.kokosmakroon900 zei:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=6846 ?bobsacamano zei:1. LSD
2. Ketamine
3. XTC
Keta ook...Fool zei:MDMA pluggen lijkt mij vrij pijnlijk.![]()
Tijdloos zei:Ella zei:Op je LINKER zij moet dat zijn... Ik ben verpleegkundige en je endeldarm maakt een bocht naar links.
Dank voor de goede tip/verbetering ik weet het zelf ook niet exact! Handig dat je verpleegkundige bent![]()
Thnx haal nog is een paar oude topic terug jonge.autysd zei:ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
.Benzoboss zei:Thnx haal nog is een paar oude topic terug jonge.autysd zei:ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Goed bezug
Er gaat nix boven rectale mdma.
En zolang je geen stome dingen in je reet stopt zal je weinig schade krijgen.
Btw ik heb wel is pure alcohol geplugd en het gaat onderhand wel weer geen permanente schade hoop ik.
Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)
autysd zei:ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Dan zou ik met mdma beginnen smartie.SmartieAndMe zei:Ach een mening over een topic moet kunnen toch Tijdloos (ik wil je gezag niet ondermijnen hoor).
autysd zei:ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Ik zou het misschien wel een keer proberen als het meerwaarde heeft voor het middel... moet alleen wel 100% zeker zijn van de kwaliteit van de stof en geen vervuiling want het is wel een risico.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."