#1
Dat is waar, voordeel is wel dat de effecten langer aanhouden dan bij snuiven of pluggen.Ja ik vind het zo zonde omdat je dan meer spul nodig hebt en de effecten minder sterk lijkt het.
Dat is waar, voordeel is wel dat de effecten langer aanhouden dan bij snuiven of pluggen.Ja ik vind het zo zonde omdat je dan meer spul nodig hebt en de effecten minder sterk lijkt het.
Dan plug of snuif ik liever een aantal keer om zo dan ook het effect te behouden. En hoeveel uur na avondmaal moet je ongeveer tussenhouden? 2-3 uur? Of is dat teveel?Dat is waar, voordeel is wel dat de effecten langer aanhouden dan bij snuiven of pluggen.
Jaloers!!Vanavond weer lekker spuitje 3mmc en uren geile seks
Als je plugt of snuift is je maaginhoud niet van belang, dus maakt niet uit.Dan plug of snuif ik liever een aantal keer om zo dan ook het effect te behouden. En hoeveel uur na avondmaal moet je ongeveer tussenhouden? 2-3 uur? Of is dat teveel?
Helemaal mee eens. De tijd vliegt vaak wel… vorige week ook zouden we om 1900 u beginnen en om uur of 3 in de nacht stoppen, uiteindelijk was het half 8 terwijl we ongeveer tegelijk klaar kwamen …Ja wat een gevoel he.. maar voor mij is het lekkere juist dat ik uren door kan gaan zonder klaar te komen! Zoveel beter dan die paar minuten neukbeurten altijd pfff.. En dat beetje energie die je hebt om lekker door te neuken.
Precies dit, we zeggen soms ook we doen 2 lijntjes tot een uur of 2-3 aangezien ik moet werken.. Eindstand is het 8uur en ga ik douchen en naar werk hahaha. Wel nog net voor het douchen lekker klaar gekomen. Vrouw komt gedurende nacht 80x klaar of squirt alles onder dus die geniet al genoeg.Helemaal mee eens. De tijd vliegt vaak wel… vorige week ook zouden we om 1900 u beginnen en om uur of 3 in de nacht stoppen, uiteindelijk was het half 8 terwijl we ongeveer tegelijk klaar kwamen …
Ik zou eigenlijk aanraden deze stof oraal te nemen omdat je je lichaam dan nog een kans geeft zichzelf te verdedigen tegen evt vervuilingen en ja er is nog zo weinig over bekend natuurlijk. Maar: goed geplugd zou even sterk moeten zijn als snuiven. Goed pluggen --> zo ondiep mogelijk (1-2cm) en zo min mogelijk vloeistof als mogelijk.
Het gaat echt om de aderen die je kringspier doorbloeden (@LucidLucy , 2022) en die zitten, ja, bij je kringspier. Je darm iets hoger op neemt ook prima dingen op, maar dan gaat het wel via je first-pass metabolisme (lever o.a.) en dat wil je juist voorkomen. Logisch ook, want als je oraal iets neemt komt het ook gewoon in je darm uit.En waarom maar 1a 2 cm? Mij is verteld +/- 3 cm.
En tegen je darmwand spuiten. Weet je zeker dat het niet in een restje poep komt.
Dit is ook nog niet zo diep natuurlijk, maar als ik het goed begrijp is het beste zo ondiep mogelijk, zonder dat het eruit loopt. Hoe ondieper, hoe minder ontlasting er ook zit.+/- 3 cm
Is dat 3cmc echt vervanger van 3mmc? Gelukkig nog genoeg 3mmc in huis, maar lees zulke wisselende verhalenIk heb 3cmc geplugd, geslikt en gesnoven. Ik persoonlijk vind pluggen het beste werken. Prettigere opkomst en werkt sneller. En ik houd sowieso niet van snuiven.
En waarom maar 1a 2 cm? Mij is verteld +/- 3 cm.
En tegen je darmwand spuiten. Weet je zeker dat het niet in een restje poep komt.
Welke kant is dan richting je darmwand?Ik heb 3cmc geplugd, geslikt en gesnoven. Ik persoonlijk vind pluggen het beste werken. Prettigere opkomst en werkt sneller. En ik houd sowieso niet van snuiven.
En waarom maar 1a 2 cm? Mij is verteld +/- 3 cm.
En tegen je darmwand spuiten. Weet je zeker dat het niet in een restje poep komt.
Ik wordt al chique gequote hier. Ik voel me vereerd! Blij dat ik m'n steentje bij kan dragen aan de boof gang.Het gaat echt om de aderen die je kringspier doorbloeden (@LucidLucy , 2022) en die zitten, ja, bij je kringspier.
Ik zou zeggen alle richtingen, zo lang je je spuitje maar een beetje schuin houd. Maar voor of achteren is dan het makkelijkst gezien anders je billetjes in de weg zitten.Welke kant is dan richting je darmwand?
De darm is rond. Dus elke kant is goed.Welke kant is dan richting je darmwand?
Ligt eraan wat en of je er al aan gewend bentEn 300mg pluggen? Is dat teveel of?
Heeft iemand hier ervaring met alcohol pluggen?
Ik had de succinaat variant meestal. In water is het lastig op te lossen. In alcohol gaat het goed, maar dit plug je liever niet. Kan zelfs snel gevaarlijk worden.
Je had ook een tijdje van die vloeistoffen met 6-apb. Hier zat volgens mij alcohol in, maar niet gek veel. Ik heb deze vloeistoffen zonder problemen ook weleens geplugd. Toch zou ik oppassen, zeker met hoge doseringen of regelmatig herdoseren.
Edit 2:
Die vloeistoffen met 6-apb (met alcohol dus) branden wel als een gek trouwens. Je zit sowieso binnen 10 minuten op de wc. Dan loopt het er wel uit 😳😂
Alcohol daarin tegen is weer in alle verhoudingen mengbaar met water en wordt wel snel opgenomen. Nogmaals, ik zou je afraden om alcohol te pluggen. Het brand en is in wat grotere volumes zelfs levensgevaarlijk.
Ik herinner mij een glas 25% wijn te hebben geplugd nadat het de volgende dag vol met dode vliegjes zat maar na een uur moest ik echt naar het toilet en toen kwam het er allemaal terug uit en dronken was ik bepaald ook niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."