Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPluggen voor Dummies

Pluggen voor Dummies

213 antwoorden
147 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Keta is gelukkig weer een anestheticum xD
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat de lokaal pijnstillende effecten van ketamine wel aardig de pijn zullen dempen. Ik ga het in ieder geval niet zelf uitproberen :P
M
MontecitoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
Ella zei:
Op je LINKER zij moet dat zijn... Ik ben verpleegkundige en je endeldarm maakt een bocht naar links.
Klik om te vergroten...

Dank voor de goede tip/verbetering ik weet het zelf ook niet exact! Handig dat je verpleegkundige bent :)
Klik om te vergroten...

Volgens mij is het dan toch de rechterkant. Het zal waarschijnlijk zijn dat je endeldarm een bocht naar links maakt, maar omdat het juist de bedoeling is dat de actieve stof zoveel mogelijk tegen de wand in de slijmvliezen terecht komt, moet het naar rechts zakken.
Verder je darm inzakken heeft alleen maar het risico dat evt feces de stof absorbeert.
kwestie van logica : Rechts is ook waar je duim links staat :tearsofjoy:
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
autysd zei:
ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Klik om te vergroten...
Thnx haal nog is een paar oude topic terug jonge.
Goed bezug
Er gaat nix boven rectale mdma.
En zolang je geen stome dingen in je reet stopt zal je weinig schade krijgen.
Btw ik heb wel is pure alcohol geplugd en het gaat onderhand wel weer geen permanente schade hoop ik :wave: .
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Benzoboss zei:
autysd zei:
ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Klik om te vergroten...
Thnx haal nog is een paar oude topic terug jonge.
Goed bezug
Er gaat nix boven rectale mdma.
En zolang je geen stome dingen in je reet stopt zal je weinig schade krijgen.
Btw ik heb wel is pure alcohol geplugd en het gaat onderhand wel weer geen permanente schade hoop ik :wave: .
Klik om te vergroten...

Nou is dit een sticky onderwerp maar Autysd lees de forumregels nog eens door , je post voegt namelijk niets toe..

Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)
Klik om te vergroten...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het goed is zitten er geen (amper)nociceptors
In je darmen(in de anus wel).
Dus het branden zal wel mee vallen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ach een mening over een topic moet kunnen toch Tijdloos (ik wil je gezag niet ondermijnen hoor).

autysd zei:
ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Klik om te vergroten...

Ik zou het misschien wel een keer proberen als het meerwaarde heeft voor het middel... moet alleen wel 100% zeker zijn van de kwaliteit van de stof en geen vervuiling want het is wel een risico.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
Ach een mening over een topic moet kunnen toch Tijdloos (ik wil je gezag niet ondermijnen hoor).

autysd zei:
ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Klik om te vergroten...

Ik zou het misschien wel een keer proberen als het meerwaarde heeft voor het middel... moet alleen wel 100% zeker zijn van de kwaliteit van de stof en geen vervuiling want het is wel een risico.
Klik om te vergroten...
Dan zou ik met mdma beginnen smartie.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Benzoboss zei:
SmartieAndMe zei:
Ach een mening over een topic moet kunnen toch Tijdloos (ik wil je gezag niet ondermijnen hoor).

autysd zei:
ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Klik om te vergroten...

Ik zou het misschien wel een keer proberen als het meerwaarde heeft voor het middel... moet alleen wel 100% zeker zijn van de kwaliteit van de stof en geen vervuiling want het is wel een risico.
Klik om te vergroten...
Dan zou ik met mdma beginnen smartie.
Klik om te vergroten...


Persoonlijk denk ik dan aan goed geteste LSD zegel in een capsule doen. Omdat je nihil vervuiling binnen krijgt.
Maar werkt circa 3X sterker.

Bij MDMA blijven minimaal 13% 'troep' Het belangrijkste is dat het zo puur mogelijk is natuurlijk. Vooral omdat het direct naar de endeldarm gaat. En de nier het niet filtert.

Mja blabla jullie weten het wel :)

@Smartie Tuurlijk mag er ook een mening zijn anders word het wel erg stil.
Excuus Autysd als het nors overkwam.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom eigenlijk een capsule Tijdloos? Je kan het zegeltje ook in principe zo naar binnen drukken toch :grin:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
Waarom eigenlijk een capsule Tijdloos? Je kan het zegeltje ook in principe zo naar binnen drukken toch :grin:
Klik om te vergroten...
Je kan het beter oplossen in wat water(of alcohol boeit niet houd het alcohol percentage wel onder de 15%)
Het in een 5ml oraal spuitje doen.
Wat vaseline op je steretje smeeren.
5cm er in steken en de lading lossen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja maar dan moet je een kwartier op je buik liggen, of een kurk erin ploppen
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
SmartieAndMe zei:
Ja maar dan moet je een kwartier op je buik liggen, of een kurk erin ploppen
Klik om te vergroten...
Hoefd niet.
Je kan gwn gaan staan.
Ik debk dat je die zegel vespild als je em er zo in duuwt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja misschien verspil je hem wel zo indd, weet niet of het goed wordt opgenomen.

Je kunt niet opstaan als je vloeistof zo dun als water in je poepert spuit hoor, of je moet een poosje goed knijpen. Je kringspier is niet gemaakt om water tegen te houden :wink: Als je écht diarree hebt, is het ook vrij lastig om het 100% droog te houden.

Vieze praatjes, maar zo is het wel
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
SmartieAndMe zei:
Ja misschien verspil je hem wel zo indd, weet niet of het goed wordt opgenomen.

Je kunt niet opstaan als je vloeistof zo dun als water in je poepert spuit hoor, of je moet een poosje goed knijpen. Je kringspier is niet gemaakt om water tegen te houden :wink: Als je écht diarree hebt, is het ook vrij lastig om het 100% droog te houden.

Vieze praatjes, maar zo is het wel
Klik om te vergroten...
Ik heb wel is bij gebrek aan beter materiaal 20ml geplugd kon gwn opstaan.
Met 5 ml zal dat echt geen probleem zijn dat is zo weinig.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goeie strakke poepert heb jij dan
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet combineren met poppers dus
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ZERO- zei:
Niet combineren met poppers dus
Klik om te vergroten...
Teveel drugslab gekeken.
:mrgreen:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Benzoboss zei:
ZERO- zei:
Niet combineren met poppers dus
Klik om te vergroten...
Teveel drugslab gekeken.
:mrgreen:
Klik om te vergroten...
Nee hoezo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."