#1
Keta is gelukkig weer een anestheticum xD
Tijdloos zei:Ella zei:Op je LINKER zij moet dat zijn... Ik ben verpleegkundige en je endeldarm maakt een bocht naar links.
Dank voor de goede tip/verbetering ik weet het zelf ook niet exact! Handig dat je verpleegkundige bent![]()
Thnx haal nog is een paar oude topic terug jonge.autysd zei:ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
.Benzoboss zei:Thnx haal nog is een paar oude topic terug jonge.autysd zei:ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Goed bezug
Er gaat nix boven rectale mdma.
En zolang je geen stome dingen in je reet stopt zal je weinig schade krijgen.
Btw ik heb wel is pure alcohol geplugd en het gaat onderhand wel weer geen permanente schade hoop ik.
Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)
autysd zei:ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Dan zou ik met mdma beginnen smartie.SmartieAndMe zei:Ach een mening over een topic moet kunnen toch Tijdloos (ik wil je gezag niet ondermijnen hoor).
autysd zei:ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Ik zou het misschien wel een keer proberen als het meerwaarde heeft voor het middel... moet alleen wel 100% zeker zijn van de kwaliteit van de stof en geen vervuiling want het is wel een risico.
Benzoboss zei:Dan zou ik met mdma beginnen smartie.SmartieAndMe zei:Ach een mening over een topic moet kunnen toch Tijdloos (ik wil je gezag niet ondermijnen hoor).
autysd zei:ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Ik zou het misschien wel een keer proberen als het meerwaarde heeft voor het middel... moet alleen wel 100% zeker zijn van de kwaliteit van de stof en geen vervuiling want het is wel een risico.
Je kan het beter oplossen in wat water(of alcohol boeit niet houd het alcohol percentage wel onder de 15%)SmartieAndMe zei:Waarom eigenlijk een capsule Tijdloos? Je kan het zegeltje ook in principe zo naar binnen drukken toch![]()
Hoefd niet.SmartieAndMe zei:Ja maar dan moet je een kwartier op je buik liggen, of een kurk erin ploppen
Ik heb wel is bij gebrek aan beter materiaal 20ml geplugd kon gwn opstaan.SmartieAndMe zei:Ja misschien verspil je hem wel zo indd, weet niet of het goed wordt opgenomen.
Je kunt niet opstaan als je vloeistof zo dun als water in je poepert spuit hoor, of je moet een poosje goed knijpen. Je kringspier is niet gemaakt om water tegen te houdenAls je écht diarree hebt, is het ook vrij lastig om het 100% droog te houden.
Vieze praatjes, maar zo is het wel
Nee hoezo?Benzoboss zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."