#1
Ach, ik heb vaker met dit bijltje gehakt....
Maar het viel me op hoe er toch nog bij bepaalde omstandigheden ineens die craving de kop weer op kan steken.
Ik weet wat de gevolgen zijn als ik weer zou drinken. Nee. Dat zou zuipen zijn geworden met alle ellende van dien.
Nee. Ik wil dat niet meer.
Niet weer de draaikolk in.
Maar het viel me op hoe er toch nog bij bepaalde omstandigheden ineens die craving de kop weer op kan steken.
Ik weet wat de gevolgen zijn als ik weer zou drinken. Nee. Dat zou zuipen zijn geworden met alle ellende van dien.
Nee. Ik wil dat niet meer.
Niet weer de draaikolk in.