#1
Wil je tips en hulp of gewoon iemand om mee te praten dan mag je mij berichtenHallo ,
ik had nooit gedacht dat ik hier ooit over zou praten maar ik ben verslaafd geraakt aan Tramadol. Zoβn 2 jaar geleden is het begonnen, van 4 per dag naar nu wel 20 per dag (50mg).
ik ben er nu gewoon helemaal klaar mee. Ik haat mezelf dat ik het zo ver heb laten komen. Nu is het deze week nog herfst vakantie dus ik wil mijn kinderen (2&4) dit niet aan doen. Ik ben vastberaden om zaterdag te gaan stoppen. Ik ben wel een beetje bang voor de afkickverschijnselen. Ik heb ook al geprobeerd het af te bouwen maar dat werkt gewoon niet bij mij. Dan denk ik elke keer ag vandaag nog maar 1 extra en dat ben ik zo weer terug bij af.
ik heb ook niemand om mee te praten dus dat was een beetje mijn doel van dit forum.
hopend dat iemand met deze ervaring wat kan vertellen , of dat iemand me er een beetje door heen sleept door is een berichtje sturen.
Ik heb zelf zo'n verslaving gehad en erger, weet precies het ritueeltje
Hou je taai, je kunt het.
De pijn is maar tijdelijk, je lichaam zal herstellen
Wat is een paar weken en maanden in pijn, als je daarna het gemaakt kan hebben
Leef je leven vrij