#1
Kan niet zeggen dat het vandaag beter gaat, heb zo’n buikpijn , alles wat ik eet komt er daarna weer uit. Had gehoopt dat het vandaag wat beter ging maar helaas 😔
13 dagen nu , ja ben echt blij dat ik het heb gedaan , het was echt een hellll maar het gaat elke dag beterIk heb net alles gelezen. Wat knap van jou dat je zelf afkickt! En zo te lezen is het jou aan het lukken, super! Daar mag je wel trots op zijn 💗
Hoeveel dagen ben je nu gestopt?
Welkom terug. Klinkt alsof het nu wel goed met je gaat?Na een jaartje was ik weer tramadol gaan gebruiken , dat sloop er weer langzaam aan in , en uit eindelijk ben ik er toch op een rare manier weer vanaf gekomen….
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."