Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan Tramadol en nu afkicken

Verslaafd aan Tramadol en nu afkicken

71 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
Mama1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan niet zeggen dat het vandaag beter gaat, heb zo’n buikpijn , alles wat ik eet komt er daarna weer uit. Had gehoopt dat het vandaag wat beter ging maar helaas 😔
M
Mama1234Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Ik heb net alles gelezen. Wat knap van jou dat je zelf afkickt! En zo te lezen is het jou aan het lukken, super! Daar mag je wel trots op zijn 💗

Hoeveel dagen ben je nu gestopt?
Klik om te vergroten...
13 dagen nu , ja ben echt blij dat ik het heb gedaan , het was echt een hellll maar het gaat elke dag beter
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga zo door! Zo knap van jou.
M
Mama1234Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo ik vroeg me af of er mensen zijn die dit lezen en me nog herinneren , inmiddels toch alweer 3 jaar geleden dat ik hier begon te praten
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe is het nu @JaqJaq ?
M
Mama1234Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Na een jaartje was ik weer tramadol gaan gebruiken , dat sloop er weer langzaam aan in , en uit eindelijk ben ik er toch op een rare manier weer vanaf gekomen….
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Mama1234 , je maakt ons hier natuurlijk wel benieuwd. Het er in sluipen daar kan ik me iets bij voorstellen, intrigerender is de manier waarop je er weer van af kwam: raar in welk opzicht ?
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mama1234 zei:
Na een jaartje was ik weer tramadol gaan gebruiken , dat sloop er weer langzaam aan in , en uit eindelijk ben ik er toch op een rare manier weer vanaf gekomen….
Klik om te vergroten...
Welkom terug. Klinkt alsof het nu wel goed met je gaat?
M
Mama1234Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dank voor jullie steun 💓
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mee eens! Wij worden niet zo gauw gek en hoe het met je gaat is veel belangrijker!
Schrijf gerust. Hier kun je je ei goed kwijt aangaande de toestand waarin je je nu bevindt. Wij luisteren!
M
Mama1234Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jullie zullen wel gek van mij worden Maarja ik heb ook echt niemand waar ik mee kan praten dus sorry voor het ongemak 😆
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Welkom op het forum!👋🏻

Ga je op eigen houtje afbouwen of doe je dit onder begeleiding? Het lijkt me slim om dit in samenspraak te doen met een professional zodat je afkick zo comfortabel mogelijk is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."