Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan Oxycodon

Verslaafd aan Oxycodon

104 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb echt 0 verstand van psychedelics.
Heb wel eens een stukje paddoreep gehad in mijn jongere jaren ๐Ÿ˜„, valt dat ook daaronder?

Verder ook wel xtc en sos gebruikt. Ook wel GHB maar daar was mijn eerste ervaring ook gelijk mijn laatste (ik ging out en werd mega ziek wakker dat ik dat dus noooit meer wilde). Maar dat valt ook niet onder psychedelics denk ik ๐Ÿ˜œ
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Baloudekoe zei:
Ik vind jou echt heel wijs en ontzettend veel bijdragen. Ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal. Staat dat ergens?
Klik om te vergroten...
Haha, dank je wel. Daar heb ik eerst veel domme dingen voor moeten doen :wink:

Er staan hier en daar wel wat stukjes. Deze vind ik zelf best aardig: https://drugsforum.nl/threads/tips-voor-3mmc-binge.73491/post-1809646
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Haha, dank je wel. Daar heb ik eerst veel domme dingen voor moeten doen :wink:

Er staan hier en daar wel wat stukjes. Deze vind ik zelf best aardig: https://drugsforum.nl/threads/tips-voor-3mmc-binge.73491/post-1809646
Klik om te vergroten...
Even gelezen.. pittig!!
Was dit dan een stukje dat je โ€˜liveโ€™ schreef of schreef je dit in herstel om je verhaal te doen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baloudekoe zei:
Even gelezen.. pittig!!
Was dit dan een stukje dat je โ€˜liveโ€™ schreef of schreef je dit in herstel om je verhaal te doen?
Klik om te vergroten...
Achteraf in herstel. Dit had ik in gebruik nooit durven te schrijven.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Achteraf in herstel. Dit had ik in gebruik nooit durven te schrijven.
Klik om te vergroten...
Poeh confronterend om daar later dus op terug te kijken.
Hoe is dat nu voor je?
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou ik ben volgens mij wel weer in het land der levenden. Vannacht super lekker geslapen en stond vanmorgen fit en blij op. Ben even plantjes en bloemetjes gaan halen en heb even lekker in de tuin gewerkt โ˜€๏ธ. Merk wel dat energie snel op is en als ik wat aan het doen ben ik het uiteindelijk wel in mijn benen voel.

Verder voel ik me gelukkig ook blij. Totaal nog geen cravings gehad ๐Ÿ™Œ๐Ÿป.

Toch zegt er een stemmetje: haal dat doosje gewoon op, je neemt het nu toch niet want je wil deze afkick noooooit meer meemaken, maar als je het in huis hebt, kan je het over een x aantal maanden gewoon een keertje weer nemen zonder dat je meteen in de afkick komt. Stemmetje zegt ook dat het handig is voor als er ooit weer pijn opspeelt.
Tja, wat moeten we daarmee?
Apotheek bellen hรจ? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.

Lastig..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Baloudekoe zei:
Poeh confronterend om daar later dus op terug te kijken.
Hoe is dat nu voor je?
Klik om te vergroten...
Gebeurd is gebeurd. Ik had de pijn nodig om eindelijk eens grote schoonmaak te kunnen gaan houden in mijn hoofd.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Baloudekoe zei:
Nou ik ben volgens mij wel weer in het land der levenden. Vannacht super lekker geslapen en stond vanmorgen fit en blij op. Ben even plantjes en bloemetjes gaan halen en heb even lekker in de tuin gewerkt โ˜€๏ธ. Merk wel dat energie snel op is en als ik wat aan het doen ben ik het uiteindelijk wel in mijn benen voel.

Verder voel ik me gelukkig ook blij. Totaal nog geen cravings gehad ๐Ÿ™Œ๐Ÿป.

Toch zegt er een stemmetje: haal dat doosje gewoon op, je neemt het nu toch niet want je wil deze afkick noooooit meer meemaken, maar als je het in huis hebt, kan je het over een x aantal maanden gewoon een keertje weer nemen zonder dat je meteen in de afkick komt. Stemmetje zegt ook dat het handig is voor als er ooit weer pijn opspeelt.
Tja, wat moeten we daarmee?
Apotheek bellen hรจ? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.

Lastig..
Klik om te vergroten...
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg :wink:
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Baloudekoe zei:
Apotheek bellen hรจ? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.
Klik om te vergroten...
Al je bronnen stop zetten zo snel mogelijk ,top dat je weer aan de betere hand ben!
Nu is het zo snel mogelijk al je connecties eruit zetten/ stop zetten.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dit ga ik vandaag doen!

Werd vannacht alleen weer erg ziek. Begon gisteravond met rusteloze benen ๐Ÿ˜ฉ. Wat irritant dat het op en af gaat..
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Baloudekoe zei:
Ja dit ga ik vandaag doen!

Werd vannacht alleen weer erg ziek. Begon gisteravond met rusteloze benen ๐Ÿ˜ฉ. Wat irritant dat het op en af gaat..
Klik om te vergroten...
Het word echt beter met de dagen ,je kan rekenen op 2 weken wat ongemak en dan ga je met sprongen vooruit dus hou vol!
Het ergste is echt voorbij maat!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
SoulAssassins zei:
Probeer eens munt thee ,of een simpele maagbeschermer als Omeprazol /Pantazol
Klik om te vergroten...
Gember(thee) kan ook helpen @Hansklok
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ook nog even wat credits naar: @Mezelf.

Ik val hem af en toe lastig met mijn cravings en hij weet me dan altijd weer van de craving af te helpen.
Merci, @Mezelf ๐Ÿ’›
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahah dankjewel, maat!

Apotheek op de hoogte gebracht dat ik het doosje niet meer kom ophalen.
Dokter ingelicht dat ze voor mij geen herhaalrecept meer hoeft te maken.
Geen weg meer terug nu!

Wat een zooiโ€ฆ zowel de afkick als het spul zelf ๐Ÿซฅ๐Ÿ˜ฉ
(Als je het misbruikt).
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Koffieb00n zei:
Gefeliciteerd en ik hoop het voor je! Lichamelijk van middelen af zijn is al een bevrijding ansich maar dat wil niet zeggen dat je er psychologisch ook vanaf bent. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en in mijn geval wel meer dan alleen tijd. Blijf vooral waakzaam. Verslaving is serieus iets hardnekkigs. Zodra je van je middel(en) af bent kan het zich op andere vlakken gaan ontwikkelen en uiten. Vervangende 'middelen', gedrag of andere dwangmatigheden.
Klik om te vergroten...
Naar mijn ervaring als de echte cravings eruit zijn ,dat de brein dan volledig functioneel werkt in vorm van discipline.
Naar een jaar kon ik zelfstandig nee zeggen tegen H ,maar moest wel een jaar aan de Naltrexone tegen de zucht.
Ik had mijn lesje geleerd en denk achteraf dat ik het zonder die pil ook wel gelaten had ,ik was er totaal klaar mee met die berg ellende die het me gaf.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Koffieb00n zei:
Gefeliciteerd en ik hoop het voor je! Lichamelijk van middelen af zijn is al een bevrijding ansich maar dat wil niet zeggen dat je er psychologisch ook vanaf bent. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en in mijn geval wel meer dan alleen tijd. Blijf vooral waakzaam. Verslaving is serieus iets hardnekkigs. Zodra je van je middel(en) af bent kan het zich op andere vlakken gaan ontwikkelen en uiten. Vervangende 'middelen', gedrag of andere dwangmatigheden.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie!
Ik weet dat ik er nog maar kort van af ben. En weet helaas ook dat als ik het in huis heb, ik het zal nemen. Dus de verslaving is er zeker.
Een gelukje voor mij is dat dit spul moeilijk te krijgen is in mijn kringen. Ik zal er dus ook niet snel weer aan kunnen komen.

En het is idd nog veel te vroeg om te zeggen of ik het niet ga zoeken in andere middelen. Ik hoop het niet!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
Baloudekoe zei:
Bedankt voor je reactie!
Ik weet dat ik er nog maar kort van af ben. En weet helaas ook dat als ik het in huis heb, ik het zal nemen. Dus de verslaving is er zeker.
Een gelukje voor mij is dat dit spul moeilijk te krijgen is in mijn kringen. Ik zal er dus ook niet snel weer aan kunnen komen.

En het is idd nog veel te vroeg om te zeggen of ik het niet ga zoeken in andere middelen. Ik hoop het niet!
Klik om te vergroten...
Misschien dat je naltrexone aan via je ha kan krijgen...of in een verwijzing om het voorgeschreven te krijgen..Weet je zeker dat je de komende maanden door kan komen.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Brakka Mang zei:
Misschien dat je naltrexone aan via je ha kan krijgen...of in een verwijzing om het voorgeschreven te krijgen..Weet je zeker dat je de komende maanden door kan komen.
Klik om te vergroten...
Tnx! Hoor er meerdere idd over.
De trek was vandaag wel aanwezig ๐Ÿคฏ
Zal eens horen aan de HA..
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hey @Baloudekoe hoe gaat het nu? :)
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Damius zei:
Hey @Baloudekoe hoe gaat het nu? :)
Klik om te vergroten...
Hi @Damius
Lief dat je het vraagt!

Heb toch wel lang last gehouden van restverschijnselen. Dan voelde ik me uren goed en dan ineens toch weer onrustig gevoel, misselijk, hoofdpijn en slecht slapen. Dit hield dus echt wel langere tijd aan maar sinds afgelopen vrijdag kan ik wel zeggen dat het echt veel beter gaat (qua fysieke gesteldheid).

Wel zijn de cravings er nog hoor! Als ik het in huis had gehad, had ik het zeker gepakt.
Alhoewel ik af en toe droom dat ik het neem en dan voel ik me zoooo kut, bang voor wat komen gaat.
Dus enerzijds denk ik dat ik het zou nemen maar anderzijds denk ik dat ik het niet durf. Dat ik dan niet kan genieten van de high omdat ik bang ben voor de afkick.
Godzijdank was de afkick deze keer heftig anders was ik er zeker weer aan begonnen.

Maar goed, still going strong dus!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."