#1
Ik krijg ze ook nog wel eens. Moest laatst wel lachen om een "kortingsactie", waarbij de korting helemaal geen korting was😆Al lang gedaan maar om de zoveel tijd neemt ‘ie een nieuw nummer.
Op zich wel leip dat hij het na ruim 3 jaar nog blijft proberen.
Ik kan er inmiddels wel om lachen. Vroeger trapte ik er altijd weer in. Maar nu 🗑️
Rekenen is ook wel lastig natuurlijk
