#1
Je bent er nu wel over uit dat je beter geen drugs meer kan doen? Of is het een tijdelijk iets?
Je gaat vanzelf andere leuke dingen in het leven krijgen 💪👍
Je gaat vanzelf andere leuke dingen in het leven krijgen 💪👍
Sorry....Het ironische van dat lied is dat de voorbeelden van zogenaamde "ironie" waar ze over zingt niet ironisch zijn, maar meer gewoon toeval.
"A traffic jam, when you're already late."
Ja da's inderdaad balen Alanis, maar dat is gewoon dikke pech, geen ironie.
"A no-smoking sign, on your cigarette break."
Nee dat is niet ironisch, dat bordje hangt er altijd al, jij moet daar gewoon niet roken.
"It’s meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife"
Hoezo is dat ironisch Alanis? Als je je man van je dromen ontmoet, heeft hij waarschijnlijk vele goede kwaliteiten die andere vrouwen ook begeren.
"And isn’t it ironic … don’t you think?"
Nee. Nee dat denk ik niet...
Ik denk dat jij - Alanis - ofwel niet weet wat ironie is, of ons allemaal voor de gek houdt door ironisch genoeg een lied over ironie te maken met geen ironie erin.
Ugh...
Ik begrijp de vraag denk ik niet.Sorry....
Kan jij dan voorbeelden geven over wat het dan wel is?
Jij zegt dat ik niet begrijp wat ironie is..Ik begrijp de vraag denk ik niet.
Ik heb het puur alleen over dat liedje zelf hè.
Ooo heet jij toevallig zelf ook Alanis?Jij zegt dat ik niet begrijp wat ironie is..
En dat de tekst in het liedje ook geen ironie bevat.
Dus kan jij dan wel uitleggen wat het is met voorbeelden?
ik ben nog steeds nuchter dus op dat vlak gaat het goedJe bent er nu wel over uit dat je beter geen drugs meer kan doen? Of is het een tijdelijk iets?
Je gaat vanzelf andere leuke dingen in het leven krijgen 💪👍
Goed man 👍vandaag moeders op bezoek gehad
1 klein argue puntje dat ze voor haar zelf martini en 2 blikjes pasoa koopt vind ik best
heb daarin wel duidelijk aangegeven dat ik alles op alles zet om het voor mezelf zo min-mogelijk moeilijk te maken dus drink het niet bij mij thuis
wat doet ze als ik effe naar 1 groepsmoment gaat (op de groep dus uit appartement bent)
ik kom er later in de avond achter doordat we samen keken of ze alle boodschap die ze had gehaald bij zich heeft
zie ik 2 blikjes waarvan 1 open lip (dus leeg) en toen werd ik wel beetje boos (ik maak duidelijk afspraken en dan kan dit hypocriet klinken met alles wat ik zelf doe maar mijn appartement mijn regels, tot op zekere hoogte effe niet kijkend naar de bw regels )
en toen heb ik 1 klein dingetje aan onze wekelijkse afspraak gewijzigd eerst was het om en om , nu is het elke week naar haar toe (elke week maandag , vaste dag )
ik ben zelf nog steeds nuchter ondanks dat dingetje (normaal gezien was dat al genoeg om me zover te krijgen tot drugs bestellen hoe facked up....)
Een 😡 omdat je sorry zegt.thanks ergens voel ik me schuldig en deels hypocriet maar ik doe het omdat ik clean wil blijven dus sorry als dat wat selfish , of niet aardig/nice overkomt op haar (ik heb zelfs de afspraak dat ik bij haar thuis ook niet over drugs begin en dus dat gehele onderwerp vermijd )
ben zelfs iets minder actief op het forum , en dan vooral in bepaalde rubrieken , research chemicals/ trip reports (merk dat dat toch weer de zucht iets omhoog brengt )
Dat is karakter tonen en niet altijd even makkelijk. Verwacht ook niet dat mensen er rekening mee gaan houden. Mooi. Inderdaad zijn excuses niet noodzakelijk als je voor je eigen herstel kiest. Leg ‘t gewoon uit.wat aardig dat je dat zo zegt
we zijn vroeger best ook vaak over elkaars grenzen heen gegaan mijn insteek is om dat niet meer te laten gebeuren en daar probeer ik alles voor te doen
dus ook dit ene kleine dingetje (als je kijkt /vergelijk met wat we vroeger bij elkaar deden qua grenzen )
Goed dat je jouw eigen plan trekt. Veel kans dat terugtrekken door jouw moeder sterker gaat worden. Dat doet ze dan waarschijnlijk niet uit onmin, maar omdat ze bang is dat de afstand tussen jullie minder wordt. Wellicht een goed idee om dat eens na te vragen en dat uit te spreken. Kan helpen in jouw herstel en wederzijds begrip.vandaag moeders op bezoek gehad
1 klein argue puntje dat ze voor haar zelf martini en 2 blikjes pasoa koopt vind ik best
heb daarin wel duidelijk aangegeven dat ik alles op alles zet om het voor mezelf zo min-mogelijk moeilijk te maken dus drink het niet bij mij thuis
wat doet ze als ik effe naar 1 groepsmoment gaat (op de groep dus uit appartement bent)
ik kom er later in de avond achter doordat we samen keken of ze alle boodschap die ze had gehaald bij zich heeft
zie ik 2 blikjes waarvan 1 open lip (dus leeg) en toen werd ik wel beetje boos (ik maak duidelijk afspraken en dan kan dit hypocriet klinken met alles wat ik zelf doe maar mijn appartement mijn regels, tot op zekere hoogte effe niet kijkend naar de bw regels )
en toen heb ik 1 klein dingetje aan onze wekelijkse afspraak gewijzigd eerst was het om en om , nu is het elke week naar haar toe (elke week maandag , vaste dag )
ik ben zelf nog steeds nuchter ondanks dat dingetje (normaal gezien was dat al genoeg om me zover te krijgen tot drugs bestellen hoe facked up....)
ik heb al gezegd tegen haar dat er niks verandert aan het contact dat we hebben alleen ons wekelijkse vaste dag dat ik bij haar kom en zei kwam bij mijGoed dat je jouw eigen plan trekt. Veel kans dat terugtrekken door jouw moeder sterker gaat worden. Dat doet ze dan waarschijnlijk niet uit onmin, maar omdat ze bang is dat de afstand tussen jullie minder wordt. Wellicht een goed idee om dat eens na te vragen en dat uit te spreken. Kan helpen in jouw herstel en wederzijds begrip.
Je trekt je plan. Top!ik heb al gezegd tegen haar dat er niks verandert aan het contact dat we hebben alleen ons wekelijkse vaste dag dat ik bij haar kom en zei kwam bij mij
wordt nu 1 klein ding ik gewijzigd dat ik alleen naar haar toe kom (nog steeds wekelijks en nog steeds elke maandag )
ik help nog steeds mee met de boodschappen koken samen serie kijken wandelen etc...
lolAltijd een mooie instelling om je eigen leven te verbeteren 😂
Mooi man. Doe maar alsof de boksbal je dealer is 🤗.haha tis met een boksbal en 2 andere personen niet heel grootschalig maar toch effe appartement uit dingen doen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."