Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
314 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
vind het wel lastig al het wachten
had gevraagd aan NIFP of ze een behandeltermijn aan konden geven
De psychiater levert het rapport van het gesprek in bij het OM.

En vandaar uit bepaald de OvJ of hieruit een rapportage volgt.

En mocht dan zo zijn, dan krijg je automatisch bericht.
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
vind het wel lastig al het wachten
had gevraagd aan NIFP of ze een behandeltermijn aan konden geven
De psychiater levert het rapport van het gesprek in bij het OM.

En vandaar uit bepaald de OvJ of hieruit een rapportage volgt.

En mocht dan zo zijn, dan krijg je automatisch bericht.
Klik om te vergroten...
Ze gaan opzoek naar het juiste traject voor je, geduld is een schone zaak voor je het weet is er een besluit. Geloof me het lijkt lang maar voor je het weet wet je 't.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
DonkeyGonz zei:
Ze gaan opzoek naar het juiste traject voor je, geduld is een schone zaak voor je het weet is er een besluit. Geloof me het lijkt lang maar voor je het weet wet je 't.
Klik om te vergroten...
Ik heb gevraagd om een kopie van het rapport ( dit vind ik altijd wel interessant)

Reactie NIFP
Dit gaat via het Openbaar Ministerie. Je zult e.e.a. vernemen van de Reclassering.

Toen deze mail gestuurd naar openbaar ministerie

er loopt een strafzaak tegen mijn waarbij ik gedagvaard gaat worden nu heb ik onlangs afgelopen maandag een gesprek gehad met een psychiater vanuit NIFP op locatie van reclassering

gelet op wat ik hier lees https://www.nifp.nl/documenten/vrag...b-een-vraag-over-het-opvragen-van-een-rapport

zou ik bij deze middels deze mail schriftelijk mijn rapport willen aanvragen


ik heb geen parketnummer nog
maar hopelijk kunt u met mijn gegevens de zaak en daarmee het rapport opzoeken

toen ik het NIFP mailde kreeg ik dit als antwoord ,
Dit gaat via het Openbaar Ministerie. Je zult e.e.a. vernemen van de Reclassering.
vandaar deze mail naar jullie,


Nu afwachten op antwoord
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie z'n billen brandt..
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
Klik om te vergroten...
Dat denk ik ook niet.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mocht er nieuws zij deel ik dat uiteraard
Nu bijna 2 maanden clean laatste week op naar maand 3 and more to come
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
Klik om te vergroten...
Dat doe je zelf immers al. Karma is gonna be a bitch.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Dat doe je zelf immers al. Karma is gonna be a bitch.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik al meegemaakt ja vallen en weer opstaan
En de man vroeg hoe kom je aan het geld voor drugs?
Heb ik eerlijk gezegd dat ik mensen oplichte
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
Tuurlijk al denk ik niet dat ik hard gestraft zal worden
Klik om te vergroten...

Wat is er precies gebeurd?
En waarom denk je dat je niet hard gestraft wordt: was er sympathie vanuit de psychiater?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Wat is er precies gebeurd?
En waarom denk je dat je niet hard gestraft wordt: was er sympathie vanuit de psychiater?
Klik om te vergroten...
Het feit gaat om poging tot zware mishandeling
En tis al bekend dat het een politierechter gaat worden( de zwaarste straf dan is 1 jaar gevangenis )en gelet op de diagnoses die ik heb , de behandeling die loopt verwacht ik dat ze daarin iets gaan doen/verplichten
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Het feit gaat om poging tot zware mishandeling
Klik om te vergroten...

Ligt ook aan de situatie.
Sloeg je iemand willens en wetens onophoudelijk op zijn gezicht bv. Of was het noodweer.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Ligt ook aan de situatie.
Sloeg je iemand willens en wetens onophoudelijk op zijn gezicht bv. Of was het noodweer.
Klik om te vergroten...
Het was een verkapte schreeuw om hulp ik stak me vader toen en er was een wond van 3cm doorsnee
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gelukkig slechts "een wond van 3cm doorsnee".

Ik denk dat er wel wat DF'ers zijn die denken wat ik denk.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
BelowTheFlow zei:
Gelukkig slechts "een wond van 3cm doorsnee".

Ik denk dat er wel wat DF'ers zijn die denken wat ik denk.
Klik om te vergroten...
Wat denk jij dan? 😌
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Wat denk jij dan? 😌
Klik om te vergroten...
Compleet gestoord om op die manier een kreet van hulp te doen
Politie en iedereen om me heen zei dat dat niet de juiste manier is
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
Compleet gestoord om op die manier een kreet van hulp te doen
Politie en iedereen om me heen zei dat dat niet de juiste manier is
Klik om te vergroten...
En heb je nadien wel gulp gekregen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
annihilation zei:
En heb je nadien wel gulp gekregen?
Klik om te vergroten...
De hulp waar ik om vroeg nog niet
( Fivoor denk dat er nu wel een forensische zorgtitel gaat komen) Maar goed ik ben nu 2maanden clean mede dankzij medicatie heb ik het idee grote steun bij de "strijd" ( wat het niet echt meer is ) tis gewoon een andere mindset hanteren in het leven
Al zegt Fivoor zodra je minimaal 3 maanden clean ben kan er weer gekeken worden naar emdr
En de woonvorm is niet meer actief bezig met pushen richting gebruikers bw
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
opgenomen wilde worden in de forensische GGZ?
Klik om te vergroten...
geen idee of een politierechter dat kan opleggen voor nu is het idd afwachten
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb een PB bericht (2 inmiddels) aan TS gestuurd.

Maar in andere woorden: Ik ben blij voor de vader, maar uiteindelijk was het voor TS (misschien) beter geweest als de schade erger was.

Bizar, en pijnlijk, om het zo hard te moeten verwoorden.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
OtherShore zei:
Ik hoop dat het gaat helpen.

In ieder geval hoef je je nu minder druk te maken over interacties met de drugs die je gebruikt en je hebt nu het slaapmiddel dat je zo graag wilde.
Klik om te vergroten...
Dit is ook wel een terugkerend ritueel bij Chip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."