Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
87 weergaven
18-5-2026
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, dat podium zal zeker ook bezocht worden
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#2
29 februari Reggae Groningen! In de Aa kerk!
Lets Blazeee
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
ASOT 950. Wie gaat ook?
Klik om te vergroten...
Ik
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cerberus zei:
Ik
Klik om te vergroten...
Nice. Ga je ook naar psy?
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Zaterdag Angerfist in Gigant Apeldoorn
Klik om te vergroten...
Apeldoorn, da's om de hoek. Ben echter geen hardcore fan (meer techno).. 🥳
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Harmless zei:
Apeldoorn, da's om de hoek. Ben echter geen hardcore fan (meer techno).. 🥳
Klik om te vergroten...

Haha oke waar woon jij dan als je wilt zeggen? Mag ook in pb. Voor mij is dit een thuiswedstrijd👍
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#7
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#8
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wie ga ik zien op defqon? lekker met ze alle spacen
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had nog een heel leeg weekend, dus kon het toch niet laten 🙈

FB_IMG_1583275840269.jpg
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zin in thuishaven Terug Naar Toen winterfestival 14 Maart, iemand?
P
PsychotraktorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga aankomende zaterdag eindelijk weer eens naar Jaya the cat. Dat was jaren geleden de eerste band die ik live zag
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gisteren onverwacht naar BKJN vs partyraiser gegaan. Wat een ongelooflijk succes! Heerlijke klappers van sets gedraaid
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wie gaat er naar Rampage in Antwerpen dit weekend? Ik heb geen kaartje maar op Ticketswap worden er heel veel aangeboden. Het kriebelt ontzettend! Ik heb zoooo zin om te gaan! We hebben nog niks gepland zaterdagavond. Ik ben nog niet zo thuis in dnb en dubsteb. Zo'n lekkere muziek om op te dansen!
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Youssou N Dour ?? - sfinx, Antwerp, Belgium
Gorki 2002 - Werchter, Belgium
Red Hot Chili Peppers 2002 - Werchter, Belgium
Oasis 2005 - Brussels, Belgium
Oasis 2005 - Dublin, Ireland
Oasis 2008 - Brussels, Belgium
Beady Eye 2011 - Brussels, Belgium
Beady Eye ??? - Brussels, Belgium

All the rest is not worth mentioning.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben vandaag naar Rotterdam Rave geweest in de maassilo.

Mijn eerste rave sinds ruim 2 jaar.
Mijn eerste rave in herstel.
Mijn eerste rave nuchter.

Het is gelukt! Ik ben er clean doorheen gekomen! Echt mega vet dat dit gelukt is!

Ik heb het echt naar m'n zin gehad. Heel anders beleefd dan normaal. Ik was er nu meer bij voor m'n gevoel. Had meer interactie met mensen. En ben helemaal los gegaan.

Ik ben wel echt kapot nu. M'n benen houden me bijna niet meer haha
Nu snap ik weer waarom ik richting het einde altijd aan de keta ging. Op die pijn in m'n benen weg te snuiven.

Maargoed, ik heb genoten. Net lekker gedoucht. En straks lekker slapen zonder middelen en morgen weer fris en fruitig op kunnen staan.

De sets van Dyen, Rebekah en Nico Moreno waren echt zeer vet!

Screenshot_2022-03-13-23-08-48-87_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beady zei:
Youssou N Dour ?? - sfinx, Antwerp, Belgium
Gorki 2002 - Werchter, Belgium
Red Hot Chili Peppers 2002 - Werchter, Belgium
Oasis 2005 - Brussels, Belgium
Oasis 2005 - Dublin, Ireland
Oasis 2008 - Brussels, Belgium
Beady Eye 2011 - Brussels, Belgium
Beady Eye ??? - Brussels, Belgium

All the rest is not worth mentioning.
Klik om te vergroten...
Ah, u zit in de newbie-val! Allemaal oude topics omhoog schoppen haha

Welkom op het forum :)
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laatste was “Oscar and the wolf”
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
30 maart naar Masters of Hardcore 🔥
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Concerten/feesten in België?🙋🏼‍♀️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."