Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
304 weergaven
18-5-2026
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#1
jeroen79 zei:
Het weer ziet er i.i.g. veelbelovend uit dus dat moet goedkomen :) Hier alleen op zaterdag aanwezig, weekend op mijn leeftijd te veel van het goede haha
Klik om te vergroten...
Leuk! Ik moet zeggen dat dit waarschijnlijk mijn laatste keer een weekend met camping wordt, om dezelfde reden😂
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Memento zei:
Leuk! Ik moet zeggen dat dit waarschijnlijk mijn laatste keer een weekend met camping wordt, om dezelfde reden😂
Klik om te vergroten...
Weekender is altijd een aanslag op het lichaam, merkte wel na weekend defqon.1 vorig jaar dat ik ook geen 21 meer ben🤣 nu 31 dus hopelijk nog wel wat jaartjes te gaan met weekenders😅
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Over iets meer dan een week is het tijd voor harmony of hardcore👍.
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Intents 2025 als er of meer mensen zijn en je wilt een meet up doen let me know IMG_3070.jpeg
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#5
UptempoIsTheTempo zei:
Komende maanden even rustig aan maar vanaf augustus weer vol gas, 16-8 Decibel Outdoor, 30-8 Ground Zero (onder voorbehoud) 27-9 Supremacy 8-11 20yrs D-Block & S-te-Fan from History to Infinity en 14-12 naar Shockerz. Qua drugs vrijwel zeker overal 4mmc en op Decibel of Ground Zero aan de M kristal. Welke van de 2 gelegenheden zie ik tegen die tijd wel
Klik om te vergroten...

Gisteren tickets gewonnen voor Wish Outdoor Friday dus die mag er nog bij
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb vandaag kaartje voor Rampage open air gekocht 😍
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yes, net een kaartje gekocht voor zondag 29 juni Luminosity Beach Festival! :sunglasses:
Kijk nu al uit naar Ferry, Thrillseekers, The Space Brothers en Judge Jules.
Wie gaan die zondag ook?
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Morgen ff op 909 kijken
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag was ie echt lekker 909
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
@XMR Hoe was Harmony? Heb op FB al veel voorbij zien komen maar ben benieuwd hoe je dag was! Is wel echt 1 van mijn favoriete festivals, hopelijk kunnen we volgend jaar weer🔥
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#11
MyLittlePonyPack zei:
@XMR Hoe was Harmony? Heb op FB al veel voorbij zien komen maar ben benieuwd hoe je dag was!
Klik om te vergroten...
Ondanks de regen was het wel een goed feest! Gelukkig was onze groep net door de rij naar binnen heen toen het pijpenstelen begon te regenen. We hebben dus even bij de kluisjes moeten wachten todat het iets droger was en zijn vervolgens snel naar een stage gerend.

Ik moet zeggen dat ze ten opzichte van vorig jaar veel verbeteringen hadden gemaakt: er lagen nu overal vloeren, in plaats van die houten vlonders waar modder tussendoor komt, de stages waren anders ingedeeld en bijna allemaal overdekt. Hierdoor had je eigenlijk zo goed als geen last van de regen. Geluid was ook weer super bij elke stage waar ik geweest ben (Footworxx, Extreme Darkness en Ravezone).

Het enigste jammere was dat we bij binnenkomst gelijk naar Noiseflow gingen en die draaide zo'n gigantisch goede set dat ik de rest van het feest een beetje teleurgesteld was, omdat bijna niks aan die set kon tippen (DRS was wel heel goed). Hierdoor bouwde de intensiteit gedurende het feest niet op, maar juist af wat jammer was.

Over het algemeen wel gewoon een gezellige tijd gehad en leuk dat je het vraagt!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
XMR zei:
Ondanks de regen was het wel een goed feest! Gelukkig was onze groep net door de rij naar binnen heen toen het pijpenstelen begon te regenen. We hebben dus even bij de kluisjes moeten wachten todat het iets droger was en vervolgens snel naar een stage gerend.

Ik moet zeggen dat ze ten opzichte van vorig jaar veel verbeteringen hadden gemaakt: er lagen nu overal vloeren, in plaats van die houten vlonders waar modder tussendoor komt, de stages waren anders ingedeeld en bijna allemaal overdekt. Hierdoor had je eigenlijk zo goed als geen last van de regen. Geluid was ook weer super bij elke stage waar ik geweest ben (Footworxx, Extreme Darkness en Ravezone).

Het enigste jammere was dat we bij binnenkomst gelijk naar Noiseflow gingen en die draaide zo'n gigantisch goede set dat ik de rest van het feest een beetje teleurgesteld was, omdat bijna niks aan die set kon tippen (DRS was wel heel goed). Hierdoor bouwde de intensiteit gedurende het feest niet op, maar juist af wat jammer was.

Over het algemeen wel gewoon een gezellige tijd gehad en leuk dat je het vraagt!
Klik om te vergroten...

Ja dat had ik idd gezien dat stages nou anders waren. Wel beter dan met die vloeren ipv vlonders. Wordt echt zo'n modderzooi anders.
Maar dat is wel jammer dat dan meteen zo'n bazenset aan begin was dat de rest beetje tegenviel daardoor. Mooi dat je het verder wel gezellig hebt gehad.
S
SnoepiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Into the grave binnenkort (metal) en Indian spirit in duitsland (psytrance). Verder wat kleine feestjes tussendoor waarschijnlijk, misschien ook nog eens techno
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
@XMR Ben je hem nog tegenkomen?😂🤪

Screenshot_20250608_174613_Instagram.jpg
Y
YakamozLid
01-01-2024, 00:00
#15
JeetjeMineetje zei:
Yes, net een kaartje gekocht voor zondag 29 juni Luminosity Beach Festival! :sunglasses:
Kijk nu al uit naar Ferry, Thrillseekers, The Space Brothers en Judge Jules.
Wie gaan die zondag ook?
Klik om te vergroten...
Heb nog geen kaartje maar denk er aan zaterdag te gaan, eerste keer voor mij
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Yakamoz zei:
Heb nog geen kaartje maar denk er aan zaterdag te gaan, eerste keer voor mij
Klik om te vergroten...
Zat eerst ook te kijken naar zaterdag vanwege Superstrings, waar ik inmiddels wel fan van ben geworden. :hearteyes:
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vanwege blessure de nodige feestjes moeten laten schieten maar dit weekend eindelijk de aftrap....
Awakenings gaat mijn locatie zijn dit weekend...
Ik weet alleen nog niet of ik iets creatiefs ga nuttigen ondanks dat het al 10 maanden droog staan is geweest....
We zien wel....goed weer in vooruitzicht, op t fietsje er naar toe en vooral genieten...
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Awakenings Upclose al geweest, plus 909 en Toffler. Komend weekend Boothstock! Met een heeeeerlijke line-up! Zin in man! 💃🔥
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Stratora zei:
Vanwege blessure de nodige feestjes moeten laten schieten maar dit weekend eindelijk de aftrap....
Awakenings gaat mijn locatie zijn dit weekend...
Ik weet alleen nog niet of ik iets creatiefs ga nuttigen ondanks dat het al 10 maanden droog staan is geweest....
We zien wel....goed weer in vooruitzicht, op t fietsje er naar toe en vooral genieten...
Klik om te vergroten...
Heel veel plezier gewenst, ondanks je blessure!

Ik ga onverwacht naar Rastaplas in Zoetermeer over 2 weken 🥳 altijd al eens mee willen maken.

En eerste weekend september ga ik naar Space Safari 😍
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
jeroen79 zei:
Leuk en veel plezier alvast. Aan het weer kan het i.i.g. niet liggen. Ik ben nog aan het twijfelen om wel of niet te gaan. Ik ben niet echt een techno fan (houd meer van de hardere stijlen) maar er zijn toch wel twee dj's die ik eigenlijk een keer live zou willen zien. Verder is de locatie natuurlijk top
Klik om te vergroten...
De locatie is zeker top, ben er vorige jaar voor het eerst geweest( slechts 8km fietsen voor me) en vond het wel gaaf. Ooit begonnen met hardstyle toen ik de edm ontdekte en vandaar uit de verschillende stijlen ontdekt.
Techno vind ik zeker tegen hardstyle aanschurken , zolang er maar gas op zit, en het komt best lekker binnen.
Moet wel melodie en variatie in zitten , alleen bas en drum vind ik geen bal aan…vind ik te eentonig, house te saai..ik wil mee genomen worden, afremmen, versnellen, dikke klappen en los …..dat soort gedoe.
Maar goed , ieder zijn ding….en we zullen wel zien hoe het loopt in Beek…..al wordt het voor mij wel veel zitten😂😎

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5859606162...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."