Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
308 weergaven
18-5-2026
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#1
909 ga ik wel heen, awake laat ik ook voorbij gaan
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Javelin FGM-148F zei:
Ik denk te gaan, ja
Klik om te vergroten...
Ik ben 1-2 Juni op FYM helaas
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#3
Javelin FGM-148F zei:
Ik denk te gaan, ja
Klik om te vergroten...
Het zaterdag kaartje is in da pocket
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo…. Onder het mom van… doe weer eens iets spontaans en onverwachts… 909✅ gebeld worden, goed idee, gaan.

Gewoon zoals het hoort. Geen FOMO en nu al kaartjes MOETEN kopen omdat ze anders weg zijn!

see jullie in het Amsterdamse bos!

p.s. ik ben te herkennen aan m’n zonnebril 😎
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#5
miles zei:
909 ga ik wel heen, awake laat ik ook voorbij gaan
Klik om te vergroten...
Volgend jaar Awakenings Upclose Mei 2025 weekendtickets in the pocket!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#6
1998GUY zei:
Zo…. Onder het mom van… doe weer eens iets spontaans en onverwachts… 909✅ gebeld worden, goed idee, gaan.

Gewoon zoals het hoort. Geen FOMO en nu al kaartjes MOETEN kopen omdat ze anders weg zijn!

see jullie in het Amsterdamse bos!

p.s. ik ben te herkennen aan m’n zonnebril 😎
Klik om te vergroten...
Top, zet ik ook een zonnebril op, zien we elkaar daar!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#7
DjYella zei:
Volgend jaar Awakenings Upclose Mei 2025 weekendtickets in the pocket!
Klik om te vergroten...
Zo ver maak ik de planning niet vooruit, maar t lijkt me wel mooi om heen te gaan.
Tegen die tijd hou ik m in de gaten
J
Johnsen99Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wie gaan er zondag naar 909?
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Johnsen99 zei:
Wie gaan er zondag naar 909?
Klik om te vergroten...
👋

Ik ga zaterdag en zondag
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#10
1998GUY zei:
Zo…. Onder het mom van… doe weer eens iets spontaans en onverwachts… 909✅ gebeld worden, goed idee, gaan.

Gewoon zoals het hoort. Geen FOMO en nu al kaartjes MOETEN kopen omdat ze anders weg zijn!

see jullie in het Amsterdamse bos!

p.s. ik ben te herkennen aan m’n zonnebril 😎
Klik om te vergroten...
Ha, hier nog eentje! 909 it is!!!

Ik neem me voor om - geheel tegen mijn gewoonte in - géén drugs te gaan gebruiken dit weekend. Ik ga mezelf wél een paar drankjes toestaan.

Ben tevens te herkennen aan mijn zonnebril. 😎
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#11
miles zei:
👋

Ik ga zaterdag en zondag
Klik om te vergroten...
Ik ook twee dagen! 🥰
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Awake summer wordt 'm ook trouwens. Ik heb een megagoed contact waardoor ik tegenwoordig altijd guestlist tickets heb. Prrrrima! 😇💥
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jazz35 zei:
Ik ook twee dagen! 🥰
Klik om te vergroten...
Nice, en zonder drugs nog wel, goed bezig👍👍
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jazz35 zei:
Awake summer wordt 'm ook trouwens. Ik heb een megagoed contact waardoor ik tegenwoordig altijd guestlist tickets heb. Prrrrima! 😇💥
Klik om te vergroten...
Awakenings summer sla ik over, te veel plannen al dan
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#15
miles zei:
Awakenings summer sla ik over, te veel plannen al dan
Klik om te vergroten...
Wordt m'n laatste festival vóór abstinentie. 🤐 Dus ik maak er maar even gebruik van.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#16
jeroen79 zei:
maar eerst naar die andere fijne locatie E3-strand in Eersel voor Dominator
Klik om te vergroten...
Bijnaaaaaa, Dominator kriebels 😍
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#17
HappyMind zei:
Bijnaaaaaa, Dominator kriebels 😍
Klik om te vergroten...
Ooooo, lekker zeg! Komend weekend??
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jazz35 zei:
Ooooo, lekker zeg! Komend weekend??
Klik om te vergroten...
Yes! Ik ga op zaterdag
N
NiimauwenLid
01-01-2024, 00:00
#19
G.V.D we're not done yet, Rebellion en Rocketfest
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Hilvarenbeek is voor mij ver en ken niemand daar om te crashen.

Toen het nog in Spaarnwoude was kon ik altijd bij een familielid crashen in IJmuiden. 20 minuten lopen.

Maar het klinkt wel als een gave nieuwe locatie.
Klik om te vergroten...
Is zeker een mooie locatie , aan het water, bos, open terrein en groot.
Ik ben vorige week voor het eerst geweest en alhoewel techno niet helemaal mijn ding is waren er goede dj’s die ik wel erg lekker vond draaien. Topdag gehad daar , zonnetje en helaas een buitje.
En als je van rondjes lopen houd kun je je hart ophalen want tussen de twee mainstage’s zit een afstand van bijna 1 km met daartussen genoeg andere stages en grote tenten.
Mijn record staat nu op 14 km😂
Ticket voor 2025 is al binnen 😎

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5657585960...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."