#1
Pukkelpop, drumcode en 1x thuishaven staan vast. Zit er over te denken om in mijn eentje naar welcome to the future te gaan volgende week. Wordt wel mijn eerste solo festival dan. Verder zullen er nog wel meer thuishavens komen deze zomer, en ADE natuurlijk.
Edit: en ik wou graag naar into the woods, maar meteen uitverkocht. Toen andere dingen gepland dat festival. En nu kom ik er achter dat smeerboel dat weekend ook is![:cry:]()
Edit: en ik wou graag naar into the woods, maar meteen uitverkocht. Toen andere dingen gepland dat festival. En nu kom ik er achter dat smeerboel dat weekend ook is
