#1
Trouwens je ziet er geweldig uit zo, ook zonder mascaraFucking drama, ik ben mijn mascara thuis vergeten . DjYella, neem aub je mascara mee
Trouwens je ziet er geweldig uit zo, ook zonder mascaraFucking drama, ik ben mijn mascara thuis vergeten . DjYella, neem aub je mascara mee
De wekker ging om 4:45 😅.Al wakker?![]()
Ik ga totaal los op phenibut.De wekker ging om 4:45 😅.
Ik vroeg me oprecht af waarom ik dit een goed idee vond, maar nu we er zijn is het genieten. Alleen een beetje heet 🥵
Het was echt veel te vroeg vanmorgen toen de wekker om 4:45 uur ging voor dit feestje maar het was het echt 300% waard!!!Ik ga totaal los op phenibut.
Het was echt veel te vroeg vanmorgen toen de wekker om 4:45 uur ging voor dit feestje maar het was het echt 300% waard!!!
Heerlijk genoten, keihard gedanst en alleen maar lieve mensen.
Zalig Pasen!
2 jaar achter elkaar geweest, dit is echt een pracht feest!Vorig jaar een keer overgeslagen, maar dit thuis festival 's nachts blijft bijzonder🥰
Dus hier ook maar alvast de kaartjes voor gehaald🥳
Bekijk bijlage 58733
Ik ga met mijn zwager dit jaar ook weer. Het wordt het eerste feestje van dit jaar. Heb heb er al veel zin inWaarschijnlijk eerste festival dit jaar buiten wordt Supersized kingsday in Eindhoven🥳
We zouden eigenlijk naar Harmony of Hardcore gaan, met Pinksteren in mei. Maar dat is al uitverkocht. Toen wilden we gewoon weekendje weg ergens heen met Pinksteren. Maar nu gaat mn vriend vragen of hij kan ruilen met vrije dagen zodat we donderdag al naar een hotel in Eindhoven kunnen gaan en het feest is dan op zaterdag. Dus ik hoop dat het lukt 🙏
Edit: nou de kaartjes voor Supersized Kingsday zijn iig binnen🔥🥳
Moeten alleen nog even kijken of er dan meteen een weekendje weg van makem van te voren, of dat mn vriend zoals altijd gewoon de 2 dagen erna vrijneemt. Allebei kan waarschijnlijk niet. Maar dan kunnen we later dit jaar nog wel een weekendje ergens heen👍
Lekkerrrrr. Ik ga ook naar Awake summer. 🥰Awakeeeeenings summer combi 🥳🥳 hopelijk geen regen 🙌 ik ben al blij dat het niet zo heet zal zijn zoals vorig jaar.
Loveland!Wie kan mij helpen. Na een jaar lang zeuren is mijn beste maat eindelijk zo ver om een festival te bezoeken, eerste keer voor hem ook eerste x aan de snoepjes.
Waar we hulp bij nodig hebben is om een goede feest uit te zoeken. We zijn beiden namelijk ondernemers in de horeca (aparte zaken) en is voor ons erg moeilijk om hartje zomer in het weekend vrij te nemen ivm personeel.
Dus liefst een outdoor zoals awakenings. Maar awakenings zelf lukt niet omdat die weekend geen vrij te nemen is. Dus eigenlijk tot die weekend en daarna word al erg moeilijk.
voorkeur is techno maar ander genre staan we voor open. Iemand leuk suggestie?? Wel in Nederland
Leuk! Wij ook: ga je beide dagen?Loveland!
Hehe, ik ga niet (helaas). Ben theater aan het maken op een kunstkamp die week. Het was een tip. Ik ga zelf naar Awakenings Summer. Tof dat jullie twee dagen gaan!! ♥️Leuk! Wij ook: ga je beide dagen?
jouw planning komt aardig overeen met die van mij🥳4 dagen Defqon 1, Dreamfields, Rebellion Outdoor, Decibel Outdoor, Festival Strand, Ground Zero en Elektrum heb ik nu voor zeker op de planning staan
Hé vriendin, ik mis Dominator nog steeds in je rijtje!jouw planning komt aardig overeen met die van mij🥳
Retweetje. En ik ga naar Nightmare in Rotterdam 😍 vorig jaar was dat een van m'n lievelingsfeestjes.Dominator (de zaterdag)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."