Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
288 weergaven
18-5-2026
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Morgen Psygathering XXL in Antwerpen. Wordt weer zegeltjes plakken. :)

M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanavond syndicate, helemaal nuchter proberen. Volgende weekend dr peacock in concert. Voor die tijd even grammetje of 2/3 keta regelen, en maar aan de keta bij dr peacock. Lekker vaag zijn. :tongueout:
T
TweeChocoladeBiertjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
A State of Trance en Awakenings staan bij mij op de planning :)
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ticket voor Psy-Fi 2019 is in the pocket. :tongueout::hearteyes::innocent::rainbow:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@verwondering
Leuk, ik wil er ook een keer heen gaan.

Hoe doe je dat trouwens, 3 dagen op zo'n psy-festival? 1 dag full LSD neem ik aan, maar wat te doen op de andere dagen?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
@verwondering
Leuk, ik wil er ook een keer heen gaan.

Hoe doe je dat trouwens, 3 dagen op zo'n psy-festival? 1 dag full LSD neem ik aan, maar wat te doen op de andere dagen?
Klik om te vergroten...

Erg leuk! Vijf dagen muziek trouwens, negen dagen camping (twee dagen tevoren en twee dagen na afloop ook). Mijn lijstje van dit jaar:
Augustus 2018 (Psy-Fi)
17 aug niets
18 aug truffels + beetje speed
19 aug speed
20 aug niets
21 aug LSD
22 aug speed
23 aug 2C-B
24 aug vertrek

Hier en daar ook wat lachgas en wiet gebruikt.
(Normaliter zou MDMA ook meedoen maar ik had een maand eerder op WAE al gerolld.)
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
@verwondering
Leuk, ik wil er ook een keer heen gaan.

Hoe doe je dat trouwens, 3 dagen op zo'n psy-festival? 1 dag full LSD neem ik aan, maar wat te doen op de andere dagen?
Klik om te vergroten...
Nu zijn er nog 2nd Phase tickets, 20 euro goedkoper dan de normale tickets. Dus sla je slag. :wink:

Het zijn trouwens zelfs 5 dagen, niet 3.

Dit jaar had ik één dag een kleine dosis 2C-B-fly gebruikt, één dag LSD, één dag helemaal niks, één dag een combi van XTC en 4-HO-MET, en één dag alcohol. Volgend jaar zal het waarschijnlijk wel een beetje vergelijkbaar worden. Of misschien een DOx-je proberen, lijkt me ook heel interessant op Psy-Fi. :blushing:

@Fenrir: volgens mij heb je de datums niet helemaal correct staan, het begon dit jaar op 13 augustus. :wink:
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik baal zo dat het deze keer pas na de zomervakantie valt, kinderen kan ik dan dus niet uit logeren laten gaan. :(

Dit jaar alleen in het weekend geweest. Misschien deze editie ook weer dan.
Jaar ervoor is het zoiets geworden:
wo alleen wat jointjes
do candyflip
vr keta
za 2CB
zo niets (savonds naar huis).
Dat beviel prima.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#9
verwondering zei:
@Fenrir: volgens mij heb je de datums niet helemaal correct staan, het begon dit jaar op 13 augustus. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb die week blijkbaar meer hersencellen om zeep geholpen dan ik dacht :weary: meteen even de datums aangepast in mijn triplogboek, thanks for the heads up!
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Resonate (hardcore classics) op 17 november met @Bas ! :cheerpompom:
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vault sessions 2 februari, zo ongelofelijk veel zin in! 3 maanden geleden ook weer dus dat beloofd wat!
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#12
SanneBanne zei:
Bekijk bijlage 3530

en

Bekijk bijlage 3531
Klik om te vergroten...

ASOT lijkt mij gaaf! Helaas alle kaarten uitverkocht en nauwelijks te verkrijgen op Ticketswap. Een vriend heeft een 2e kaartje en heel misschien dat ik mee mag
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Inguz zei:
Klik om te vergroten...

Geweest! Was echt lekker met Sluwe vos en Sandrien Wel erg jong publiek en daar had ik deze keer wel last van. Hou van om mij heen kijken en connecties maken. Gaat toch fijner met leeftijdgenoten. Denk niet dat ik weer ga... Te kort op ADE en Oud en Nieuw
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn planning....... Teveel

Wil niet alles opnoemen, want ben toch een beetje bang voor herkenbaarheid op de 1 of andere manier. Ongeveer eens in de 2 maanden denk ik.
F
FreewayLid
01-01-2024, 00:00
#15
Qwertyuiopa zei:
Vault sessions 2 februari, zo ongelofelijk veel zin in! 3 maanden geleden ook weer dus dat beloofd wat!
Klik om te vergroten...
Nice hoor, ook aanwezig. Ga je ook naar unpolished?
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien dit jaar naar Psy-Fi oa als vrijwilliger. Ik hoor twee jaar terug dat werken op Psy-Fi niet zo tof was. Lange werktijden.
Heeeel misschien Landjuweel. Maarja met al die nieuwe kutregels door de gemeente is het stuk minder leuker op geworden. En ben benieuwd of die kudt bedrijf Zalando al op de nieuwe camping plek haar intrede heeft genomen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dikke fissa a niffauw
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Freeway zei:
Nice hoor, ook aanwezig. Ga je ook naar unpolished?
Klik om te vergroten...

Nee ik ga dit jaar niet naar unpolished, afgelopen jaren wel geweest, fantastische feesten. Maar ben eigenlijk de nacht feesten een beetje zat vanwege de kater :tongueout:
Nu zou er 6 maanden tussen 2 feesten zitten en dat trok ik dan weer niet dus de keuze was makkelijk om naar vault te gaan. Jij gaat wel?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Fenne zei:
Geweest! Was echt lekker met Sluwe vos en Sandrien Wel erg jong publiek en daar had ik deze keer wel last van. Hou van om mij heen kijken en connecties maken. Gaat toch fijner met leeftijdgenoten. Denk niet dat ik weer ga... Te kort op ADE en Oud en Nieuw
Klik om te vergroten...
Hey daar ben ik ook geweest. Vond het best wel kut, op Colin Benders na, want Colin Benders is gewoon ALTIJD goed.
Maar ik ging met mijn broer mee (voor het eerst samen naar een feestje!) en zijn vrienden dus ik had maar gewoon een ticket gekocht haha.

Voor dit jaar, wordt het volgens mij mijn 8e keer Soenda Festival. Verder vond ik de lineup van DGTL er goed uit zien, dus wellicht ga ik daar weer eens een gokje wagen. En de lineup van Rock Werchter is heel gaaf, dus hopelijk brouwt Lowlands iets vergelijkbaars. Verder weet ik het nog niet zo.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb zin in defqon 1 weekend. Helemaal volstampen met drugs ( ja i know niet handig:tearsofjoy:) Sowieso weer 250mg benzofury 6-apb en gewoon een super dik feest. nog 5 maanden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3132333435...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."