#1
Morgen Psygathering XXL in Antwerpen. Wordt weer zegeltjes plakken. ![:)]()
@verwondering
Leuk, ik wil er ook een keer heen gaan.
Hoe doe je dat trouwens, 3 dagen op zo'n psy-festival? 1 dag full LSD neem ik aan, maar wat te doen op de andere dagen?
Nu zijn er nog 2nd Phase tickets, 20 euro goedkoper dan de normale tickets. Dus sla je slag.@verwondering
Leuk, ik wil er ook een keer heen gaan.
Hoe doe je dat trouwens, 3 dagen op zo'n psy-festival? 1 dag full LSD neem ik aan, maar wat te doen op de andere dagen?
@Fenrir: volgens mij heb je de datums niet helemaal correct staan, het begon dit jaar op 13 augustus.![]()

Nice hoor, ook aanwezig. Ga je ook naar unpolished?Vault sessions 2 februari, zo ongelofelijk veel zin in! 3 maanden geleden ook weer dus dat beloofd wat!
Nice hoor, ook aanwezig. Ga je ook naar unpolished?
Hey daar ben ik ook geweest. Vond het best wel kut, op Colin Benders na, want Colin Benders is gewoon ALTIJD goed.Geweest! Was echt lekker met Sluwe vos en Sandrien Wel erg jong publiek en daar had ik deze keer wel last van. Hou van om mij heen kijken en connecties maken. Gaat toch fijner met leeftijdgenoten. Denk niet dat ik weer ga... Te kort op ADE en Oud en Nieuw
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."