Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
284 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jazz35 zei:
Haha jaaaaaa true. Maar voor mij zien die er voorlopig waarschijnlijk even iets anders uit dan normaal, Γ‘ls ik ze al moet pakken. πŸ˜¬πŸ˜… We zien het met ADE wel weer, hoe de vlag erbij hangt.
Klik om te vergroten...
Voor mij maakt het geen verschil om nuchter te meeten of onder invloed. Is niet belangrijk, het gaat om de sfeer en de gedeelde liefde voor de muziek op een feestje met alle mensen om ons heen, toch?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
Voor mij maakt het geen verschil om nuchter te meeten of onder invloed. Is niet belangrijk, het gaat om de sfeer en de gedeelde liefde voor de muziek op een feestje met alle mensen om ons heen, toch?
Klik om te vergroten...
ZΓ©ker. In idee ben ik het helemaal met je eens! β™₯️ Maar... ik weet zelf nog niet hoeveel zin ik heb in nuchter op raves verschijnen waar ik twintig jaar lang onder invloed heb gestaan. πŸ€”πŸ˜…
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Over 2 weken Awakenings doen, lekker op m'n fietske naar toe en als het goed is ook weer weg op t fietske...
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
HΓ© vriendin, ik mis Dominator nog steeds in je rijtje!
Klik om te vergroten...
Ja ik heb dus afzeggende vrienden🫣
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga helpen met een optreden op Wasteland Summerfest: Post-Apocalyptic Edition. (6 Juli).
J
Johnsen99Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gaan er mensen naar Awakenings op zondag?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Mijn streven is om volgend jaar of uiterlijk 2026 naar Awakenings Festival te gaan.
mijn laatste festival was in 2015 dacht ik.

Alleen is Awakenings verhuisd qua locatie hoorde ik?
Niet meer in Spaarnwoude/Houtrak?
Waar dan nu?
Klik om te vergroten...
Hilvarenbeek!

Niet elk festival dacht ik hoor. Maar Summer wel. Mooie locatie, vind ik. Veel water met lange loopbruggen eroverheen, veel bomen, en het voelt minder uitgestrekt. Logistiek soms niet helemaal handig, maar persoonlijk vond ik het wel tof!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jazz35 zei:
Hilvarenbeek!

Niet elk festival dacht ik hoor. Maar Summer wel. Mooie locatie, vind ik. Veel water met lange loopbruggen eroverheen, veel bomen, en het voelt minder uitgestrekt. Logistiek soms niet helemaal handig, maar persoonlijk vond ik het wel tof!
Klik om te vergroten...

Hilvarenbeek is voor mij ver en ken niemand daar om te crashen.

Toen het nog in Spaarnwoude was kon ik altijd bij een familielid crashen in IJmuiden. 20 minuten lopen.

Maar het klinkt wel als een gave nieuwe locatie.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Aaaaah ja, snap ik. Volgens mij is het andere festival (Pasen denk ik?) gewoon in Spaarnwoude. Althans, daar ben ik toch vorig jaar nog geweest dacht ik. πŸ€”
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#10
UptempoIsTheTempo zei:
Morgen naar Decibel Outdoor Savage Sunday πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³ letssss goooooo
Klik om te vergroten...
Lekker hoor! Heb gehoord dat het geluid weer goed is, maar dat gaan we vanmiddag merken😁
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#11
XMR zei:
Lekker hoor! Heb gehoord dat het geluid weer goed is, maar dat gaan we vanmiddag merken😁
Klik om te vergroten...
Nice! Jij ook naar DB vandaag dus?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
UptempoIsTheTempo zei:
Morgen naar Decibel Outdoor Savage Sunday πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³ letssss goooooo
Klik om te vergroten...
DE-CI-πŸ””

Heerlijk feestje! Veel plezier!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Purplext zei:
Ik ook naar R2! Nog nooit naar zo'n feest gegaan, ben benieuwd πŸ˜…
Klik om te vergroten...
Wat vond je er van? Muzikaal vond ik er erg veel hard en vooral snel spul tussen zitten. Hoe vaak ik de sirene uit Human Resource's Dominator wel niet heb gehoord... Main stage heb ik maar overgeslagen maargoed Paul Elstak had 30 jaar geleden zijn happy hardcode hitjes en dat is dan voor de huidige generatie weer hip zoals altijd met trends van 30 jaar terug :wink:

Gelukkig was er de Marktkantine met vet geluid en wat rustigere muziek. En als ik het ff harder wilde was er de Stoor tent. De eerste paar sets op The Beginning vond ik ook fijn maar daar was het zo rustig. Bizar :)

Organisatie vond ik wel te gek. Ik heb eigenlijk nergens hoeven wachten. Niet bij het parkeren, de muntjes, de WC, de bar, het eten. Later er eens af en toe 2 of 3 mensen voor me staan ofzo, echt dikke prima. Alleen de Filth on Acid stage lag nogal ver bij alles vandaan.

Ik heb wel even moeten grinniken toen een wolkje drones "Reinier zonneveld" in de lucht tekende bij wijze van technologisch gefaciliteerd vuurwerk. Ik moet er toch niet aan denken dat dat op mijn festival zou zijn gebeurd πŸ˜„. Maar ieder zijn ding (narcist πŸ˜›). Technoliefhebbers zijn over het algemeen nogal wars van dit soort faamzoekerij.

De sfeer vond ik over het algemeen ook prima. Alleen toen we weg ging rond 22:00 liep er wat volk rond waarvan de drugs uitgewerkt waren of die wat te veel hadden gehad, en die wat leip uit hun ogen keken.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#14
🧑
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wij zijn vast even voorbereidingen aan het treffen voor Ground Zero over 2 weken op BusslooπŸ™ˆπŸ€£

Screenshot_20240818_152725_Gallery.jpg
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#16
RhythmoftheNight zei:
Zojuist voor 11 euro een ticket voor R2 gehaald op Ticketswap :tongueout:, ben benieuwd.
Klik om te vergroten...
Jep, zo kan je nog eens spontaan een feestje pakken! Was trouwens erg leuk! Stevige line up! En heerlijk weer!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#17
Purplext zei:
Ik ook naar R2! Nog nooit naar zo'n feest gegaan, ben benieuwd πŸ˜…
Klik om te vergroten...
En hoe was het πŸ˜…?
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#18
1998GUY zei:
Jep, zo kan je nog eens spontaan een feestje pakken! Was trouwens erg leuk! Stevige line up! En heerlijk weer!
Klik om te vergroten...
Normaal ben ik niet van de techno feesten, maar voor de prijs kon ik het niet laten. Zonder verwachting er naar toe gegaan maar was positief verrast! Goede doorloop, nergens te druk en veel soorten sound. Stoor stage was erg tof!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
Wat vond je er van? Muzikaal vond ik er erg veel hard en vooral snel spul tussen zitten. Hoe vaak ik de sirene uit Human Resource's Dominator wel niet heb gehoord... Main stage heb ik maar overgeslagen maargoed Paul Elstak had 30 jaar geleden zijn happy hardcode hitjes en dat is dan voor de huidige generatie weer hip zoals altijd met trends van 30 jaar terug :wink:

Gelukkig was er de Marktkantine met vet geluid en wat rustigere muziek. En als ik het ff harder wilde was er de Stoor tent. De eerste paar sets op The Beginning vond ik ook fijn maar daar was het zo rustig. Bizar :)

Organisatie vond ik wel te gek. Ik heb eigenlijk nergens hoeven wachten. Niet bij het parkeren, de muntjes, de WC, de bar, het eten. Later er eens af en toe 2 of 3 mensen voor me staan ofzo, echt dikke prima. Alleen de Filth on Acid stage lag nogal ver bij alles vandaan.

Ik heb wel even moeten grinniken toen een wolkje drones "Reinier zonneveld" in de lucht tekende bij wijze van technologisch gefaciliteerd vuurwerk. Ik moet er toch niet aan denken dat dat op mijn festival zou zijn gebeurd πŸ˜„. Maar ieder zijn ding (narcist πŸ˜›). Technoliefhebbers zijn over het algemeen nogal wars van dit soort faamzoekerij.

De sfeer vond ik over het algemeen ook prima. Alleen toen we weg ging rond 22:00 liep er wat volk rond waarvan de drugs uitgewerkt waren of die wat te veel hadden gehad, en die wat leip uit hun ogen keken.
Klik om te vergroten...
Zeehond zei:
En hoe was het πŸ˜…?
Klik om te vergroten...

Nou ik kan er een boek over schrijven hoor!
Ik zal proberen het kort en bondig te houden...

Toen ik ongeveer 18 was, ging ik naar feestjes in het illegale, alternatieve circuit dus dit was wel even een hele andere wereld.
Het was behoorlijk acclimatiseren, zeker omdat ik er al heel vroeg was en nog alles leeg was.
Ik was met een vriendin die 21 is en vol energie, zij is nuchter gebleven. Ik ook tot aan 16.30 ofzo. Toen beetje 3-meo-pce genomen en later op de avond een heel klein beetje 3-mmc omdat ik gewoon niet meer op mn benen kon staan. Was prima zo, had geen zin om helemaal van de kaart te gaan, was al intens genoeg met al die indrukken en prikkels.

Bij Angerfist begon ik er pas een beetje in te komen, meer mijn muziek! Paul Elstak en Scooter was heerlijk voor de nostalgie. Even in de boiler room bij Unreal (zo heette die tent geloof ik?) gestaan. Verder wat heen en weer gelopen tussen alle stages.

Erg goed voor je ego wel, al die mensen die naar je toekomen om je te knuffelen en te vertellen hoe mooi je bent en hoe goed je kan dansen 😜
Het is ook wel erg veel zien en gezien worden, af en toe gewoon seks met kleren aan op afstand, jeetje zeg. Niet helemaal mijn ding, maar ik kan er wel even in meegaan.

Organisatie was inderdaad helemaal top. Qua eten was ik niet blij met al die frituurzooi.
Mensen wilden ook allemaal praatjes maken, maar ik ben meer iemand die lekker in een eigen bubbel wil dansen, miste dan vaak ook de ruimte om me heen om dat goed te kunnen doen.

Maar eindconclusie: super leuke ervaring, heel erg genoten, me helemaal kapot gedanst en gestampt en ik ga het vast nog wel een keertje doen. Maar eerst even weer een kleinschalig alternatief feestje doen denk ik πŸ₯°

Ohja, ook opvallend; iedereen was superlief, maar toen het einde feest was, was het ook ineens ieder voor zich. Beetje raar... Maar alsnog verliep het gewoon goed hoor
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Purplext zei:
Ohja, ook opvallend; iedereen was superlief, maar toen het einde feest was, was het ook ineens ieder voor zich. Beetje raar... Maar alsnog verliep het gewoon goed hoor
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3031323334...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."