#1
Pfoe jaloers. Nog plekje over in je schuur om te slapen bij defqon?🤓💪-Masters of Hardcore
-Titanium
-Defqon 1 (IN MIJN ACHTERTUINNN)
-Dominator
-Ground Zero
-Pandemonium
-Thunderdome
Pfoe jaloers. Nog plekje over in je schuur om te slapen bij defqon?🤓💪-Masters of Hardcore
-Titanium
-Defqon 1 (IN MIJN ACHTERTUINNN)
-Dominator
-Ground Zero
-Pandemonium
-Thunderdome
Dit kan ik beamen. Veel jongeren bij Thuishaven! Hopelijk valt het mee!Zaterdag naar Thuishaven. Ben wel benieuwd zet mijn verwachtingen niet zo hoog. Michel de Hey draait 10uur en hoop dus op wat ouder publiek. Normaal gesproken best wel een studentenfeestje daar heb ik gehoord (?).
Edit: eerste keer Thuishaven
Klopt! Thuishaven zijn veel jongeren en een beetje de TikTok generatie. Veel filmen en ‘kijk mij nou’ 🙈Zaterdag naar Thuishaven. Ben wel benieuwd zet mijn verwachtingen niet zo hoog. Michel de Hey draait 10uur en hoop dus op wat ouder publiek. Normaal gesproken best wel een studentenfeestje daar heb ik gehoord (?).
Edit: eerste keer Thuishaven
Dit kan ik beamen. Veel jongeren bij Thuishaven! Hopelijk valt het mee!![]()
Klopt! Thuishaven zijn veel jongeren en een beetje de TikTok generatie. Veel filmen en ‘kijk mij nou’ 🙈
Beetje late reactie, wij gaan zaterdag overdag.Welke dag awakeningns?
Afgelopen maand ben ik daar 2 keer geweest. De eerste keer de meerderheid was onder 30, de tweede de helft was boven 35.Zaterdag naar Thuishaven. Ben wel benieuwd zet mijn verwachtingen niet zo hoog. Michel de Hey draait 10uur en hoop dus op wat ouder publiek. Normaal gesproken best wel een studentenfeestje daar heb ik gehoord (?).
Edit: eerste keer Thuishaven
Zie je daar! 🚀Beetje late reactie, wij gaan zaterdag overdag.
haha wie weet!Zie je daar! 🚀
Ga je daar 6apb doen?
Ook leuk! Yea voor het eerst. Testuitslag net terug, grotendeels 6apb met beetje 5apb! Dus moet vast goed komen met 150mg!haha wie weet!
Nee wij gaan dit keer voor het eerst sinds hele lange tijd weer eens mdma doen met anderen en die hebben geen ervaring met 6-apb, dus willen liever niets nieuws voor hen doen en wel op hetzelfde level zitten.
Jij wel 6-apb?
Succinate?Ook leuk! Yea voor het eerst. Testuitslag net terug, grotendeels 6apb met beetje 5apb! Dus moet vast goed komen met 150mg!![]()
Yes succinate! Ja 150mg prima? Ben 73kg. M’n vriendin 55kg. Die dan rond de 130mg?Succinate?
150mg is prima om te starten voor een eerste keer. Voor succinate is 150mg niet enorm hoog.
Have Fun 🤩
Ik ben rond 76kg en mijn eerste dosering was 200mg, dat ging prima.Yes succinate! Ja 150mg prima? Ben 73kg. M’n vriendin 55kg. Die dan rond de 130mg?
Ah wellicht dat ik dan wel wat hoger ga zitten ja. Heb idd best wat ervaring met mdma. Normaliter neem ik 120mg + 60mg redose. Mijn vriendin 100mg +40mg.Ik ben rond 76kg en mijn eerste dosering was 200mg, dat ging prima.
Mijn vrouw is wat zwaarder dan ik en neemt zelfde dosering als die ik neem. Van haar hoeft het niet zo intens.
Je hebt ervaring met mdma?
Voor jou zal 175mg ook prima gaan denk ik.
Voor je vriendin lijkt 130-150 prima.
Het blijft altijd beetje zoeken, voor iedereen is het anders. Doe wat goed voelt en geniet!
hahaha, matrasje in de garage?Pfoe jaloers. Nog plekje over in je schuur om te slapen bij defqon?🤓💪
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."