Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk product van de smartshop is jouw favoriet?

Welk product van de smartshop is jouw favoriet?

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deadwing zei:
Ik durf niet echt Kratom te proberen omdat je er blijkbaar snel verslaafd aan kan raken. Nieuwsgierig ben ik wel..
Klik om te vergroten...

En misselijk schijn je er van te worden.
Of is dat dosis afhankelijk?
Of was dat nu kanna?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
En misselijk schijn je er van te worden.
Of is dat dosis afhankelijk?
Of was dat nu kanna?
Klik om te vergroten...
Bij een te hoge dosering kratom zul je inderdaad erg misselijk worden. Eerlijk gezegd heb ik bijna altijd wel een klein beetje misselijkheid gevoeld bij kratom, ook bij fijne doseringen.
P
PieterPost23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Deadwing zei:
Ik durf niet echt Kratom te proberen omdat je er blijkbaar snel verslaafd aan kan raken. Nieuwsgierig ben ik wel..
Klik om te vergroten...
Het is inderdaad vrij verslavend. Het probleem is dat het heel laagdrempelig voelt om te gebruiken, je merkt ook niet direct negatieve effecten.
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deadwing zei:
Ik zou graag willen weten van je hoe het beviel en wat je besteld hebt.

Bij voorbaat dank.
Klik om te vergroten...
Zal ik zeker laten weten, ik heb het besteld voor een legal high op een rave, maar naast de witte heb ik ook de rode besteld om eens te proberen.
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vandaag getest: ik 2,5 gram in thee, m'n vrouw 1,5. Was trouwens witte meng da.
Aparte space: beetje buzzy en toch helder. Niet super stimulerend maar toch wel energiek, ik kan er wel op raven denk ik. Praten ging wel vrij gemakkelijk. Na 1,5 a 2 uur jointje gerookt, de wiet overheerste eigenlijk wel. Aan het begin prettig high, maar op een gegeven moment couch lock stoned. Toen belde dochterlief (jongvolwassenen, op de hoogte van ons gebruik) dat ze even langskwam, dochterlief heeft adhd, wat mij deed besluiten om 1 gram bij te nemen. Zorgde duidelijk voor meer "sociale batterij " Verder geen noemenswaardige effecten. Ik denk dat het wel ver is uitgewerkt momenteel, de weed ook wel.
Ik ervaar momenteel geen "down", ook geen cravings.

M'n vrouw (ook adhd) ervaarde het eerst als rustgevend in haar hoofd (veel minder gedachtengangen dan nuchter) haar lichaam voelde zwaar en loom. Kleine warrige factor: ze vond het wat moeilijker om op woorden te komen. Uurtje later wel wat helderder en energieker, toch is de conclusie dat het voor haar geen party drug is, eerder een middel voor een relaxed avondje thuis.
Dusja, het effect kan ook nog eens per persoon verschillen denk ik.
Ik vond 2,5 een prima dosis voor een energiek effect, dus dat wordt ook mijn dosis voor morgen (dan neem ik er ook een beetje preworkout bij)
Ik denk dat ik volgende week of de week daarop eens 4 gram rood probeer om te kijken wat ik van een lome roes vind.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Innerscoop zei:
Vandaag getest: ik 2,5 gram in thee, m'n vrouw 1,5. Was trouwens witte meng da.
Aparte space: beetje buzzy en toch helder. Niet super stimulerend maar toch wel energiek, ik kan er wel op raven denk ik. Praten ging wel vrij gemakkelijk. Na 1,5 a 2 uur jointje gerookt, de wiet overheerste eigenlijk wel. Aan het begin prettig high, maar op een gegeven moment couch lock stoned. Toen belde dochterlief (jongvolwassenen, op de hoogte van ons gebruik) dat ze even langskwam, dochterlief heeft adhd, wat mij deed besluiten om 1 gram bij te nemen. Zorgde duidelijk voor meer "sociale batterij " Verder geen noemenswaardige effecten. Ik denk dat het wel ver is uitgewerkt momenteel, de weed ook wel.
Ik ervaar momenteel geen "down", ook geen cravings.

M'n vrouw (ook adhd) ervaarde het eerst als rustgevend in haar hoofd (veel minder gedachtengangen dan nuchter) haar lichaam voelde zwaar en loom. Kleine warrige factor: ze vond het wat moeilijker om op woorden te komen. Uurtje later wel wat helderder en energieker, toch is de conclusie dat het voor haar geen party drug is, eerder een middel voor een relaxed avondje thuis.
Dusja, het effect kan ook nog eens per persoon verschillen denk ik.
Ik vond 2,5 een prima dosis voor een energiek effect, dus dat wordt ook mijn dosis voor morgen (dan neem ik er ook een beetje preworkout bij)
Ik denk dat ik volgende week of de week daarop eens 4 gram rood probeer om te kijken wat ik van een lome roes vind.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de update. Ik sla kratom toch maar over :(
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deadwing zei:
Ik sla kratom toch maar over
Klik om te vergroten...

Ik las gisteren dat @Ei-Salade ook zat te kokhalzen na inname kratom. En lees het vaak hier.

Heb je dit met capsules ook?
Anders niks om voor je lol te nemen denk ik. Maar het wekt wel mijn nieuwsgierigheid.

Denk dat er best mooie dingen liggen in de vitrine kast van de smartshop. De natuur heeft zoveel
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Anders niks om voor je lol te nemen denk ik.
Klik om te vergroten...
Ik heb gisteren flinke last van mijn rug gehad, gelukkig vandaag al stukken minder dat ik geen kratom moest nemen.
Ik kies Kratom boven paracetamol en/of andere drogisterij pijnstillers.

En inderdaad, ik krijg het echt niet naar binnen.
Zodra ik het in m'n mond heb moet ik al kokhalzen.
Dat mensen dit wegkrijgen heb ik echt een fascinatie voor.
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Ik las gisteren dat @Ei-Salade ook zat te kokhalzen na inname kratom. En lees het vaak hier.

Heb je dit met capsules ook?
Anders niks om voor je lol te nemen denk ik. Maar het wekt wel mijn nieuwsgierigheid.

Denk dat er best mooie dingen liggen in de vitrine kast van de smartshop. De natuur heeft zoveel
Klik om te vergroten...
Capsules gaan makkelijk naar binnen.
Geen nare smaak of andere ongemakken.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Ik las gisteren dat @Ei-Salade ook zat te kokhalzen na inname kratom. En lees het vaak hier.

Heb je dit met capsules ook?
Anders niks om voor je lol te nemen denk ik. Maar het wekt wel mijn nieuwsgierigheid.

Denk dat er best mooie dingen liggen in de vitrine kast van de smartshop. De natuur heeft zoveel
Klik om te vergroten...
Ik denk er nog steeds zo over. Ga het ook niet proberen.

Na ruim dertig jaar roken ben ik nu al acht maanden ‘clean van nicotine’. Dat geeft me zo’n gevoel van opluchting dat ik geen enkel risico wil nemen verslaafd te worden aan iets anders..

Ik houd het dan ook maar bij een heel incidenteel lsd of magic truffels tripje. Die zijn in ieder geval niet verslavend.
m
merelkerel12Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Salvia, of Syrisch wijnfruit als toevoeging aan een psychedelica... en nicotinevervangers

Overigens afgelopen jaar voor het eerst poppy zaadjes gekocht en gezaaid, waren mooie bloemen geworden
D
Druggie86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Qua werking toch wel truffels of een salvia extract. Qua langer durend effect kratom. Ben met kratom een aantal haar terug in 6 weken van een zware alcohol verslaving afgekomen. Het is alleen zo ontzettend smerig dat ik het al een jaartje of 4 a 5 niet heb gebruikt
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Truffels werken prima van de smartshop.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Druggie86 zei:
Het is alleen zo ontzettend smerig dat ik het al een jaartje of 4 a 5 niet heb gebruikt
Klik om te vergroten...

Dit lees ik vaak.
Maar waar smaakt het precies naar?
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Dit lees ik vaak.
Maar waar smaakt het precies naar?
Klik om te vergroten...
Extreem bitter en aards alsof je een handje bosgrond hebt opgelost in heet water, maar dan precies dat stukje waar de hond niet alleen geplast heeft. 👀
D
DoorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rapé was het afgelopen jaar mijn verslaving: ik moest er voor naar de smart shop. Ik was nu onlangs drie weken gestopt, maar kreeg het ineens als kerstcadeautje van een lief iemand, dus nu bewuster mee aan het werken (en op is op)
Verder Trip-e (Happy Caps), die gekleurde zakjes, de oranje. Maar merk niet een verslaving zoals met Rapé (nicotine). Meer af en toe een uitnodiging. Tijd gemicrodosed. Maar kan het ook maanden niet nemen.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eerder wel echt Ephedra.
Kon daar zaterdag op zaterdag nacht op uitgaan. Techno 🎚️🎶🎵🕺
In plaats van gewenning, leek ik er steeds minder van nodig te hebben.
Het leek zich op te slaan in het lichaam.
Tot 2 jaar nadat het niet meer verkrijgbaar was, voelde ik de Ephedra tintelingen in mijn kop, als ik te laat had gegeten.
Daarnaast wel af en toe de Paddo's(Mexicaan tjes en Hawaiaantjes).
Die waren echt te goed gekweekt 😐
Tot halverwege dit jaar de 2F Ketamine. 🙏 Gelukkig is het er niet meer.
Nu alleen nog Kratom.
(Offtopic) Toen ik er in '96 voor het eerst kwam, waren er al chemische drugs te koop.
Waaronder 2CB(toen nog niet op de opium lijst) en S5.
De overheid in Zweden/Denemarken, ergens in die hoek. Moedigde op een gegeven moment aan om research te doen naar minder gevaarlijke/schadelijke partydrugs.
Op Silicon Valley schijnt er later ook veel research naar te zijn gedaan/mee geëxperimenteerd.
Maar research chemicals zijn geen nieuw verschijnsel.
Het gebruik van stimulerende middelen tijdens het reguliere uitgaans leven is ook niet iets nieuws.
Wat veel ouderen wel doen suggereren.
Ben best wel geschrokken hoe erg het coke gebruik 100 jaar geleden was.
En ook het amfetamine gebruik sinds medio WO2 😐 En dan bedoel ik geen Pervitine/Methamfetamine
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik koop zo 1 keer in de 4 maanden een zakje Kratom om soms mezelf en me vrouw in de ochtend een positief zetje te geven.
Da Maeng green of Bali green.
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik twijfel tussen african dream herb en de paddo grow kits.
Naja, de eerste is mss meer typisch smartshop.
Ik heb er echt merkbaar effect van: als ik het neem wordt mijn hypnagogische staat psychedelischer en wat meer lucide. Mijn dromen zijn levendiger. Een echte lucide droom heb ik er nog niet op gehad.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb er ooit eens een lange post over gemaakt, maar weet niet meer waar die is.
Kratom, kanna en blue lotus vond ik vroeger wel fijn.
Verder waren de meeste dingen niet zo heel speciaal, hoewel ik ook eens een soort cacaoextract pillen had die ook wel een fijn effect gaven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."