#1
Ik durf niet echt Kratom te proberen omdat je er blijkbaar snel verslaafd aan kan raken. Nieuwsgierig ben ik wel..
En misselijk schijn je er van te worden.
Of is dat dosis afhankelijk?
Of was dat nu kanna?
Ik durf niet echt Kratom te proberen omdat je er blijkbaar snel verslaafd aan kan raken. Nieuwsgierig ben ik wel..
Bij een te hoge dosering kratom zul je inderdaad erg misselijk worden. Eerlijk gezegd heb ik bijna altijd wel een klein beetje misselijkheid gevoeld bij kratom, ook bij fijne doseringen.En misselijk schijn je er van te worden.
Of is dat dosis afhankelijk?
Of was dat nu kanna?
Het is inderdaad vrij verslavend. Het probleem is dat het heel laagdrempelig voelt om te gebruiken, je merkt ook niet direct negatieve effecten.Ik durf niet echt Kratom te proberen omdat je er blijkbaar snel verslaafd aan kan raken. Nieuwsgierig ben ik wel..
Zal ik zeker laten weten, ik heb het besteld voor een legal high op een rave, maar naast de witte heb ik ook de rode besteld om eens te proberen.Ik zou graag willen weten van je hoe het beviel en wat je besteld hebt.
Bij voorbaat dank.
Vandaag getest: ik 2,5 gram in thee, m'n vrouw 1,5. Was trouwens witte meng da.
Aparte space: beetje buzzy en toch helder. Niet super stimulerend maar toch wel energiek, ik kan er wel op raven denk ik. Praten ging wel vrij gemakkelijk. Na 1,5 a 2 uur jointje gerookt, de wiet overheerste eigenlijk wel. Aan het begin prettig high, maar op een gegeven moment couch lock stoned. Toen belde dochterlief (jongvolwassenen, op de hoogte van ons gebruik) dat ze even langskwam, dochterlief heeft adhd, wat mij deed besluiten om 1 gram bij te nemen. Zorgde duidelijk voor meer "sociale batterij " Verder geen noemenswaardige effecten. Ik denk dat het wel ver is uitgewerkt momenteel, de weed ook wel.
Ik ervaar momenteel geen "down", ook geen cravings.
M'n vrouw (ook adhd) ervaarde het eerst als rustgevend in haar hoofd (veel minder gedachtengangen dan nuchter) haar lichaam voelde zwaar en loom. Kleine warrige factor: ze vond het wat moeilijker om op woorden te komen. Uurtje later wel wat helderder en energieker, toch is de conclusie dat het voor haar geen party drug is, eerder een middel voor een relaxed avondje thuis.
Dusja, het effect kan ook nog eens per persoon verschillen denk ik.
Ik vond 2,5 een prima dosis voor een energiek effect, dus dat wordt ook mijn dosis voor morgen (dan neem ik er ook een beetje preworkout bij)
Ik denk dat ik volgende week of de week daarop eens 4 gram rood probeer om te kijken wat ik van een lome roes vind.
Ik sla kratom toch maar over
Ik heb gisteren flinke last van mijn rug gehad, gelukkig vandaag al stukken minder dat ik geen kratom moest nemen.Anders niks om voor je lol te nemen denk ik.
Capsules gaan makkelijk naar binnen.Ik las gisteren dat @Ei-Salade ook zat te kokhalzen na inname kratom. En lees het vaak hier.
Heb je dit met capsules ook?
Anders niks om voor je lol te nemen denk ik. Maar het wekt wel mijn nieuwsgierigheid.
Denk dat er best mooie dingen liggen in de vitrine kast van de smartshop. De natuur heeft zoveel
Ik denk er nog steeds zo over. Ga het ook niet proberen.Ik las gisteren dat @Ei-Salade ook zat te kokhalzen na inname kratom. En lees het vaak hier.
Heb je dit met capsules ook?
Anders niks om voor je lol te nemen denk ik. Maar het wekt wel mijn nieuwsgierigheid.
Denk dat er best mooie dingen liggen in de vitrine kast van de smartshop. De natuur heeft zoveel
Het is alleen zo ontzettend smerig dat ik het al een jaartje of 4 a 5 niet heb gebruikt
Extreem bitter en aards alsof je een handje bosgrond hebt opgelost in heet water, maar dan precies dat stukje waar de hond niet alleen geplast heeft. 👀Dit lees ik vaak.
Maar waar smaakt het precies naar?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."