Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChanga en DMT - “Te dom om te pijpen”

Changa en DMT - “Te dom om te pijpen”

61 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dank voor de reacties allemaal! Ik ben verbaasd dat jullie deze lap tekst gelezen lijken te hebben, hebben jullie niets beters te doen?!

Grapje hoor. :kissingheart: Vind ik natuurlijk alleen maar leuk.

Digitalism zei:
Ben alleen niet zo'n ster in roken, dus het consumeren zelf vind ik lastig.
Klik om te vergroten...

Pfiew! Ben dus niet de enige die te dom is om te pijpen. :wink: Is wel effe een techniekje dat je moet beheersen ja. Ben er dus ook geen fan van, maar dit spul is verschroeide luchtwegen en wat hoestbuien dus wel dubbel en dwars waard, dan maar wat extra hijsen aan dat ding! (Voordeel daarvan is dat je heel cool op anderen overkomt, omdat die denken: zo hé, zoveel hijsen, die durft. Zet nog even je ‘not impressed’-face op en niemand die weet dat je eigenlijk gewoon geen fuck voelde. #swagyo).

Maar als ik een DMT-pil zou kunnen slikken in plaats van verbrand-plastic-met-vlaagje-kots walmen binnen te moeten proberen houden was ik een gelukkig mens.

@Psychedelibee: het is ook jouw topic, dus jij bent natuurlijk welkom om het te komen kapen. :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze olifant zei:
verbrand-plastic-met-vlaagje-kots walmen binnen te moeten proberen houden .
Klik om te vergroten...

Smaakt het echt daar naar? Zo vies chemisch achtig? Kun je het niet mengen in de pijp met iets wat wel lekker smaakt?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Smaakt het echt daar naar? Zo vies chemisch achtig? Kun je het niet mengen in de pijp met iets wat wel lekker smaakt?
Klik om te vergroten...
Ik vind dat dus persoonlijk enorm meevallen, maar ben wel duidelijk meer een roker dan olifantje.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Ik vind dat dus persoonlijk enorm meevallen, maar ben wel duidelijk meer een roker dan olifantje.
Klik om te vergroten...
Is het niet te mengen met iets dat wel lekker smaakt? Of kan dat niet?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Is het niet te mengen met iets dat wel lekker smaakt? Of kan dat niet?
Klik om te vergroten...
In theorie zou dat wellicht kunnen, maar dat komt de ervaring niet ten goede want je wilt toch echt dat de rook die je binnenkrijgt ook DMT is. En je hebt meerdere teugen aan pure DMT walm nodig om op het gewenste niveau te komen. Ik las laatst ergens dat 1 teug gemiddeld 10mg DMT zou kunnen bevatten, klonkt me vrij random en niet echt onderbouwd verder. Maar als ik dan even zelf ga rekenen en ik leg 60mg op die pijp dan heb ik toch ook wel een hijs of 5 a 6 nodig voordat alles echt verdampt is, dus het lijkt op basis van mijn bescheiden ervaringen nog aardig te kloppen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Smaakt het echt daar naar? Zo vies chemisch achtig? Kun je het niet mengen in de pijp met iets wat wel lekker smaakt?
Klik om te vergroten...

Hmmm... het is wel zo dat DMT vooral smerig ruikt. Ik vind de smaak van de walm nog altijd geen delicatesse, maar moet Bee wel gelijk geven, het is niet hetzelfde als de geur, veel minder aanwezig. Trouwens, je begint toch snel na inname loeihard te trippen dus na een paar seconden snap je überhaupt al helemaal niet meer wat begrippen als smaak en geur inhouden. Das dan weer een voordeel haha.

Kortom: ik overdreef misschien een beetje. (Komt wel eens vaker voor.)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
In theorie zou dat wellicht kunnen, maar dat komt de ervaring niet ten goede want je wilt toch echt dat de rook die je binnenkrijgt ook DMT is. En je hebt meerdere teugen aan pure DMT walm nodig om op het gewenste niveau te komen. Ik las laatst ergens dat 1 teug gemiddeld 10mg DMT zou kunnen bevatten, klonkt me vrij random en niet echt onderbouwd verder. Maar als ik dan even zelf ga rekenen en ik leg 60mg op die pijp dan heb ik toch ook wel een hijs of 5 a 6 nodig voordat alles echt verdampt is, dus het lijkt op basis van mijn bescheiden ervaringen nog aardig te kloppen.
Klik om te vergroten...
Weer iets geleerd, thanks!
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze olifant zei:
Haha, oh, is het zo erg? Ben wel benieuwd welke? Wist niet dat ik het ABN zo aan het verleren was. Ik kom inderdaad oorspronkelijk uit het zuiden van NL, woon al een aantal jaar in België dus dat helpt misschien ook niet mee. :wink:
Klik om te vergroten...
Erg, erg... Nee joh. Ik ben al járen weg uit het zuiden dus vind het altijd wel grappig uitdrukkingen tegen te komen die ik van daar ken. Volgens mij was het nondeju oid en ik heb altijd het idee ( maar durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken) dat debiel vooral in het zuiden van het land ook als bijvoeglijk naamwoord wordt gebruikt. Hoor het hier ( randstad) iig nooit eigenlijk.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
:hearteyes::hearteyes: Pracht report, en zo super om ze alle 3 naast elkaar te leggen. Bij wijze van spreken. Oh. Dat kan best. In meerdere browsers en .. Oh. Nevermind!

Nee, echt super, en me weer de krampen gelachen. :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Geweldig leuk geschreven en erg bijzonder klinkt de ervaring. :hearteyes:
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze olifant zei:
#swagyo
Klik om te vergroten...
Hehe, thug life.

Roze olifant zei:
Maar als ik een DMT-pil zou kunnen slikken in plaats van verbrand-plastic-met-vlaagje-kots walmen binnen te moeten proberen houden was ik een gelukkig mens.
Klik om te vergroten...
Jaaa, daar zou ik ook gelijk voor tekenen.

Psychedelibee zei:
En je hebt meerdere teugen aan pure DMT walm nodig om op het gewenste niveau te komen. Ik las laatst ergens dat 1 teug gemiddeld 10mg DMT zou kunnen bevatten, klonkt me vrij random en niet echt onderbouwd verder. Maar als ik dan even zelf ga rekenen en ik leg 60mg op die pijp dan heb ik toch ook wel een hijs of 5 a 6 nodig voordat alles echt verdampt is, dus het lijkt op basis van mijn bescheiden ervaringen nog aardig te kloppen.
Klik om te vergroten...
Moet je per se inhaleren om de DMT te laten verdampen? Ik lees namelijk ook reports waarin mensen eerst alles laten verdampen en dat vervolgens met één of maximaal twee teugen inhaleren. Ik hoor graag hoe jij hier tegenaan kijkt, want deze kennis is essentieel voor mijn volgende ervaring.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Digitalism zei:
Moet je per se inhaleren om de DMT te laten verdampen? Ik lees namelijk ook reports waarin mensen eerst alles laten verdampen en dat vervolgens met één of maximaal twee teugen inhaleren. Ik hoor graag hoe jij hier tegenaan kijkt, want deze kennis is essentieel voor mijn volgende ervaring.
Klik om te vergroten...
Nou je moet niet inhaleren om de DMT te laten verdampen, die moet uiteraard eerst verdampt zijn om het te kunnen inhaleren. Maar ik plaag je een beetje, want zo bedoelde je het waarschijnlijk niet :wink:.

Mijn ervaring is echter dat er zoveel damp van een goede dosis DMT afkomt dat je dit niet in 1 of 2 keer volledig kunt inhaleren en nu heb ik zelf een behoorlijk grote longinhoud. Bij mijn pijp is het overigens ook nog eens zo dat al die damp niet in mijn pijp past, dus ik vul de pijp elke keer met damp, inhaleer dat en herhaal dat proces zo vaak als ik kan.

DMT roken blijft best een lastig ding en vraagt een hoop oefening uiteindelijk, zelfs na 10+ keren vind ik dit nog steeds niet makkelijk. En in tegenstelling tot @Roze olifant, ben ik niet te dom om te pijpen :tonguewink:.
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Mijn ervaring is echter dat er zoveel damp van een goede dosis DMT afkomt dat je dit niet in 1 of 2 keer volledig kunt inhaleren en nu heb ik zelf een behoorlijk grote longinhoud. Bij mijn pijp is het overigens ook nog eens zo dat al die damp niet in mijn pijp past, dus ik vul de pijp elke keer met damp, inhaleer dat en herhaal dat proces zo vaak als ik kan.

DMT roken blijft best een lastig ding en vraagt een hoop oefening uiteindelijk, zelfs na 10+ keren vind ik dit nog steeds niet makkelijk. En in tegenstelling tot @Roze olifant, ben ik niet te dom om te pijpen :tonguewink:.
Klik om te vergroten...
Helder verhaal. Vraag ik me nog wel af hoelang je elke teug binnenhoudt. Want als je elke teug bijvoorbeeld ca. 10 seconden binnen wil houden, dan ben je al snel een minuut bezig terwijl je steeds vager wordt. Of gaat het puur om het binnenkrijgen en voegt het vasthouden weinig toe?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Digitalism zei:
Helder verhaal. Vraag ik me nog wel af hoelang je elke teug binnenhoudt. Want als je elke teug bijvoorbeeld ca. 10 seconden binnen wil houden, dan ben je al snel een minuut bezig terwijl je steeds vager wordt. Of gaat het puur om het binnenkrijgen en voegt het vasthouden weinig toe?
Klik om te vergroten...
Hoe langer je het binnenhoudt hoe beter, 10 seconden maar bij voorkeur langer is dus wel aan te raden. Als je het lang binnenhoudt ben je na de eerste teug al super vaag en dat wordt alleen maar meer inderdaad. Bij teug 3 of 4 ben ik vaak al zo hard aan het trippen dat ik de pijp niet eens meer zie in mijn handen.

Een sitter die de pijp aansteekt elke teug en hem uiteindelijk uit handen neemt voor je is essentieel want anders zou je zo maar eens je huis kunnen afvikken.
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Hoe langer je het binnenhoudt hoe beter, 10 seconden maar bij voorkeur langer is dus wel aan te raden. Als je het lang binnenhoudt ben je na de eerste teug al super vaag en dat wordt alleen maar meer inderdaad. Bij teug 3 of 4 ben ik vaak al zo hard aan het trippen dat ik de pijp niet eens meer zie in mijn handen.

Een sitter die de pijp aansteekt elke teug en hem uiteindelijk uit handen neemt voor je is essentieel want anders zou je zo maar eens je huis kunnen afvikken.
Klik om te vergroten...
Duidelijk. We zijn met z'n tweeën, dus dat moet goed komen.

Dank voor je reacties, hier kunnen wat mee!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lekker levendig beschreven in ieder geval, hier moet ik even voor gaan zitten. :')
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jaaa en daar is de derde! Heel cool om alle drie jullie verslagen nu te kunnen lezen.

En sorry haha, maar ik had echt nooit gedacht dat ik nog zo moeten lachen om een DMT verslag, maar dat kan dus wel :') Meestal voelt het als iets wat allemaal heel mysterieus en spiritueels beschouwd moet worden, dus ik voel me er bijna schuldig onder, maar dit is zo heerlijk geschreven. Kan het niet helpen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
KropSla zei:
Jaaa en daar is de derde! Heel cool om alle drie jullie verslagen nu te kunnen lezen.

En sorry haha, maar ik had echt nooit gedacht dat ik nog zo moeten lachen om een DMT verslag, maar dat kan dus wel :') Meestal voelt het als iets wat allemaal heel mysterieus en spiritueels beschouwd moet worden, dus ik voel me er bijna schuldig onder, maar dit is zo heerlijk geschreven. Kan het niet helpen.
Klik om te vergroten...

Haha, thanks. Niet schuldig over voelen, why so serious! Dat DMT zich graag als een mysterieus en spiritueel goedje voordoet betekent nog niet dat wij er niet om mogen lachen. :tongueout: (Als ik hiermee nu zekere DMT-aliens beledigd heb die zichzelf heel serieus nemen, sorry jongens! Wil verder geen ruzie ofzo.)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze olifant zei:
Haha, thanks. Niet schuldig over voelen, why so serious! Dat DMT zich graag als een mysterieus en spiritueel goedje voordoet betekent nog niet dat wij er niet om mogen lachen. :tongueout: (Als ik hiermee nu zekere DMT-aliens beledigd heb die zichzelf heel serieus nemen, sorry jongens! Wil verder geen ruzie ofzo.)
Klik om te vergroten...
Nu wordt je de volgende keer waarschijnlijk opgewacht als je terug gaat! Oh wacht, dat doen ze standaard al...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelibee zei:
Nu wordt je de volgende keer waarschijnlijk opgewacht als je terug gaat! Oh wacht, dat doen ze standaard al...
Klik om te vergroten...

Ze doen maar, als ze vervelend worden hoek ik ze gewoon neer met mijn pijp. (Die ik dan wel net even wat langer bij me moet zien te houden.)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze olifant zei:
Ze doen maar, als ze vervelend worden hoek ik ze gewoon neer met mijn pijp. (Die ik dan wel net even wat langer bij me moet zien te houden.)
Klik om te vergroten...
Zo mooi hè, hoe vredelievend mensen van psychedelica worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."