#1
Dank voor de reacties allemaal! Ik ben verbaasd dat jullie deze lap tekst gelezen lijken te hebben, hebben jullie niets beters te doen?!
Grapje hoor.
Vind ik natuurlijk alleen maar leuk.
Pfiew! Ben dus niet de enige die te dom is om te pijpen.
Is wel effe een techniekje dat je moet beheersen ja. Ben er dus ook geen fan van, maar dit spul is verschroeide luchtwegen en wat hoestbuien dus wel dubbel en dwars waard, dan maar wat extra hijsen aan dat ding! (Voordeel daarvan is dat je heel cool op anderen overkomt, omdat die denken: zo hé, zoveel hijsen, die durft. Zet nog even je ‘not impressed’-face op en niemand die weet dat je eigenlijk gewoon geen fuck voelde. #swagyo).
Maar als ik een DMT-pil zou kunnen slikken in plaats van verbrand-plastic-met-vlaagje-kots walmen binnen te moeten proberen houden was ik een gelukkig mens.
@Psychedelibee: het is ook jouw topic, dus jij bent natuurlijk welkom om het te komen kapen.![:grin:]()
Grapje hoor.
Ben alleen niet zo'n ster in roken, dus het consumeren zelf vind ik lastig.
Pfiew! Ben dus niet de enige die te dom is om te pijpen.
Maar als ik een DMT-pil zou kunnen slikken in plaats van verbrand-plastic-met-vlaagje-kots walmen binnen te moeten proberen houden was ik een gelukkig mens.
@Psychedelibee: het is ook jouw topic, dus jij bent natuurlijk welkom om het te komen kapen.