#1
Hahaha ik ben sowieso wel van de dubbelzinnige of schuine opmerkingen in humor.Dubbelzinnigheid was een beetje het terugkerende thema bij ons drieën, dus wat dat betreft had je zo mee kunnen doen haha.
Hahaha ik ben sowieso wel van de dubbelzinnige of schuine opmerkingen in humor.Dubbelzinnigheid was een beetje het terugkerende thema bij ons drieën, dus wat dat betreft had je zo mee kunnen doen haha.
Gast, je moest eens weten hoe toepasselijk deze op zoveel verschillende lagen is op dit moment.Bee zijn is meemaken.
Gast, je moest eens weten hoe toepasselijk deze op zoveel verschillende lagen is op dit moment.
Haha ja best welHaha! Ga je lekker?
Ben alleen niet zo'n ster in roken, dus het consumeren zelf vind ik lastig.
verbrand-plastic-met-vlaagje-kots walmen binnen te moeten proberen houden .
Ik vind dat dus persoonlijk enorm meevallen, maar ben wel duidelijk meer een roker dan olifantje.Smaakt het echt daar naar? Zo vies chemisch achtig? Kun je het niet mengen in de pijp met iets wat wel lekker smaakt?
Is het niet te mengen met iets dat wel lekker smaakt? Of kan dat niet?Ik vind dat dus persoonlijk enorm meevallen, maar ben wel duidelijk meer een roker dan olifantje.
In theorie zou dat wellicht kunnen, maar dat komt de ervaring niet ten goede want je wilt toch echt dat de rook die je binnenkrijgt ook DMT is. En je hebt meerdere teugen aan pure DMT walm nodig om op het gewenste niveau te komen. Ik las laatst ergens dat 1 teug gemiddeld 10mg DMT zou kunnen bevatten, klonkt me vrij random en niet echt onderbouwd verder. Maar als ik dan even zelf ga rekenen en ik leg 60mg op die pijp dan heb ik toch ook wel een hijs of 5 a 6 nodig voordat alles echt verdampt is, dus het lijkt op basis van mijn bescheiden ervaringen nog aardig te kloppen.Is het niet te mengen met iets dat wel lekker smaakt? Of kan dat niet?
Smaakt het echt daar naar? Zo vies chemisch achtig? Kun je het niet mengen in de pijp met iets wat wel lekker smaakt?
Weer iets geleerd, thanks!In theorie zou dat wellicht kunnen, maar dat komt de ervaring niet ten goede want je wilt toch echt dat de rook die je binnenkrijgt ook DMT is. En je hebt meerdere teugen aan pure DMT walm nodig om op het gewenste niveau te komen. Ik las laatst ergens dat 1 teug gemiddeld 10mg DMT zou kunnen bevatten, klonkt me vrij random en niet echt onderbouwd verder. Maar als ik dan even zelf ga rekenen en ik leg 60mg op die pijp dan heb ik toch ook wel een hijs of 5 a 6 nodig voordat alles echt verdampt is, dus het lijkt op basis van mijn bescheiden ervaringen nog aardig te kloppen.
Erg, erg... Nee joh. Ik ben al járen weg uit het zuiden dus vind het altijd wel grappig uitdrukkingen tegen te komen die ik van daar ken. Volgens mij was het nondeju oid en ik heb altijd het idee ( maar durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken) dat debiel vooral in het zuiden van het land ook als bijvoeglijk naamwoord wordt gebruikt. Hoor het hier ( randstad) iig nooit eigenlijk.Haha, oh, is het zo erg? Ben wel benieuwd welke? Wist niet dat ik het ABN zo aan het verleren was. Ik kom inderdaad oorspronkelijk uit het zuiden van NL, woon al een aantal jaar in België dus dat helpt misschien ook niet mee.![]()
Hehe, thug life.#swagyo
Jaaa, daar zou ik ook gelijk voor tekenen.Maar als ik een DMT-pil zou kunnen slikken in plaats van verbrand-plastic-met-vlaagje-kots walmen binnen te moeten proberen houden was ik een gelukkig mens.
Moet je per se inhaleren om de DMT te laten verdampen? Ik lees namelijk ook reports waarin mensen eerst alles laten verdampen en dat vervolgens met één of maximaal twee teugen inhaleren. Ik hoor graag hoe jij hier tegenaan kijkt, want deze kennis is essentieel voor mijn volgende ervaring.En je hebt meerdere teugen aan pure DMT walm nodig om op het gewenste niveau te komen. Ik las laatst ergens dat 1 teug gemiddeld 10mg DMT zou kunnen bevatten, klonkt me vrij random en niet echt onderbouwd verder. Maar als ik dan even zelf ga rekenen en ik leg 60mg op die pijp dan heb ik toch ook wel een hijs of 5 a 6 nodig voordat alles echt verdampt is, dus het lijkt op basis van mijn bescheiden ervaringen nog aardig te kloppen.
Nou je moet niet inhaleren om de DMT te laten verdampen, die moet uiteraard eerst verdampt zijn om het te kunnen inhaleren. Maar ik plaag je een beetje, want zo bedoelde je het waarschijnlijk nietMoet je per se inhaleren om de DMT te laten verdampen? Ik lees namelijk ook reports waarin mensen eerst alles laten verdampen en dat vervolgens met één of maximaal twee teugen inhaleren. Ik hoor graag hoe jij hier tegenaan kijkt, want deze kennis is essentieel voor mijn volgende ervaring.
Helder verhaal. Vraag ik me nog wel af hoelang je elke teug binnenhoudt. Want als je elke teug bijvoorbeeld ca. 10 seconden binnen wil houden, dan ben je al snel een minuut bezig terwijl je steeds vager wordt. Of gaat het puur om het binnenkrijgen en voegt het vasthouden weinig toe?Mijn ervaring is echter dat er zoveel damp van een goede dosis DMT afkomt dat je dit niet in 1 of 2 keer volledig kunt inhaleren en nu heb ik zelf een behoorlijk grote longinhoud. Bij mijn pijp is het overigens ook nog eens zo dat al die damp niet in mijn pijp past, dus ik vul de pijp elke keer met damp, inhaleer dat en herhaal dat proces zo vaak als ik kan.
DMT roken blijft best een lastig ding en vraagt een hoop oefening uiteindelijk, zelfs na 10+ keren vind ik dit nog steeds niet makkelijk. En in tegenstelling tot @Roze olifant, ben ik niet te dom om te pijpen.
Hoe langer je het binnenhoudt hoe beter, 10 seconden maar bij voorkeur langer is dus wel aan te raden. Als je het lang binnenhoudt ben je na de eerste teug al super vaag en dat wordt alleen maar meer inderdaad. Bij teug 3 of 4 ben ik vaak al zo hard aan het trippen dat ik de pijp niet eens meer zie in mijn handen.Helder verhaal. Vraag ik me nog wel af hoelang je elke teug binnenhoudt. Want als je elke teug bijvoorbeeld ca. 10 seconden binnen wil houden, dan ben je al snel een minuut bezig terwijl je steeds vager wordt. Of gaat het puur om het binnenkrijgen en voegt het vasthouden weinig toe?
Duidelijk. We zijn met z'n tweeën, dus dat moet goed komen.Hoe langer je het binnenhoudt hoe beter, 10 seconden maar bij voorkeur langer is dus wel aan te raden. Als je het lang binnenhoudt ben je na de eerste teug al super vaag en dat wordt alleen maar meer inderdaad. Bij teug 3 of 4 ben ik vaak al zo hard aan het trippen dat ik de pijp niet eens meer zie in mijn handen.
Een sitter die de pijp aansteekt elke teug en hem uiteindelijk uit handen neemt voor je is essentieel want anders zou je zo maar eens je huis kunnen afvikken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."