#1
Heb ik ook gehoord van iemand die het deed: dat het best ver kan gaan/intens kan worden, puur door de ademhaling. Maar dat hij daarvoor wel een flinke periode op hoog tempo intensief op een bepaalde manier moest ademen.Meer zoals met 5-meo/nn-DMT. Alsof je even niet meer in deze wereld bent maar in een andere dimensie.
Altijd al gedacht dat de ervaringen die we kunnen hebben op bijvoorbeeld psychedelica meer zijn dan een stofje die puur dat effect geeft. Het zit al in ons en zo'n stofje (of zo'n ademhaling) kan de sleutel zijn om dat te unlocken.
