Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHappy bicycle day!

Happy bicycle day!

37 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had graag mee willen doen kerel geniet er van.

Tijdloos zei:
Dank je gaat zeker lukken , goede stemming zat voorraad van alles en gezelligheid :wink:
Over een uurtje is het zover. Heb maar oxazepam bewaard/gekregen mocht iemand te hard gaan , maar met zegels van 130 mics verwacht ik dat niet.

RIP A.Hoffman.
Klik om te vergroten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Was een spontane actie van vrienden , leuk aangezien ik nu toch tijd heb en de casting voor morgen niet doorgaat hoorde ik vanmiddag. Zoals word gezegd het beste is bedacht het leukste is spontaan.
Op uitzonderingen na natuurlijk.. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha dat hangt er vanaf. In mijn geval zijn spontane acties áltijd de beste acties, tenzij het met drugs te maken heeft. Dan zijn het altijd de slechtere beslissingen :tearsofjoy:

Goede trip gehad?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben al benieuwd naar je ervaringen met de San Pedro @Psychedelibee !
Mescaline staat ook nog wel echt hoog op mijn bucket-list :sunglasses:

Goede trip gewenst alvast!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha dat heb ik nou ook...

SmartieAndMe zei:
haha dat hangt er vanaf. In mijn geval zijn spontane acties áltijd de beste acties, tenzij het met drugs te maken heeft. Dan zijn het altijd de slechtere beslissingen :tearsofjoy:

Goede trip gehad?
Klik om te vergroten...
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pionier zei:
Albert Hoffman beleefde zijn eerste LSD trip op 19 april 1943, het is vandaag de dag 72 jaar geleden dat Albert Hoffman deze trip maakte.. Gefeliciteerde ouwe tripper :rock: :)
Klik om te vergroten...

Ik weet nog dat ik ooit dit topic geopend heb om deze speciale dag te willen delen met jullie. Zo ook vandaag laat ik deze dag niet zomaar aan mij voorbij glippen!

De dag dat Albert Hofmann zijn LSD tripje (250µg) beleefde op de fiets in Bazel, Zwitserland 1943. Nu het vandaag maar liefst 75 jaar geleden is, vraag ik me af of er iemand ten ere van Albert Hofmann een ''75-jarig jubileum trip'' gaat beleven?

Happy bicycle day luitjes !:rainbow:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pionier zei:
Ik weet nog dat ik ooit dit topic geopend heb om deze speciale dag te willen delen met jullie. Zo ook vandaag laat ik deze dag niet zomaar aan mij voorbij glippen!

De dag dat Albert Hofmann zijn LSD tripje (250µg) beleefde op de fiets in Bazel, Zwitserland 1943. Nu het vandaag maar liefst 75 jaar geleden is, vraag ik me af of er iemand ten ere van Albert Hofmann een ''75-jarig jubileum trip'' gaat beleven?

Happy bicycle day luitjes !:rainbow:
Klik om te vergroten...
Happy bicycle day inderdaad!

Ik ga vandaag niet trippen, maar morgen toevallig wel San Pedro doen. Ook een klein beetje ter ere van Albert Hofmann.

Ga jij nog trippen @Pionier ?
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Ga jij nog trippen @Pionier ?
Klik om te vergroten...

Hhmm, niet zozeer op de LSD daar wil ik graag nog mee wachten. Thuis heb ik nog een verse portie Hollandia truffels bewaard :) Dat laat ook nog even op zich wachten, alhoewel ik zaterdag wel weer eens ketamine ga doen hahahh.

Dus de psychedelics laat ik nog eventjes voor wat het is :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pionier zei:
Dus de psychedelics laat ik nog eventjes voor wat het is :wink:
Klik om te vergroten...
Komt wel weer, geen haast.
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#10
HAPPY!
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#11
happy happy again
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
Ben al benieuwd naar je ervaringen met de San Pedro @Psychedelibee !
Mescaline staat ook nog wel echt hoog op mijn bucket-list :sunglasses:

Goede trip gewenst alvast!
Klik om te vergroten...
Thanks man! Zal wel even laten weten hoe het was en later zal uiteraard ook nog wel een trip report volgen.
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Happy bicycle day jongens! :)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pionier zei:
Happy bicycle day jongens! :)
Klik om te vergroten...
Wow thanks, die was bijna aan me voorbij gegaan.
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Happy Bicycle Day! :rainbow:🚵‍♂️

De dag dat de Zwitserse chemicus genaamd Albert Hofmann in 1943 door Basel fietste met 250μg LSD achter de kiezen :beer:

Zijn er toevallig mensen die ter ere van Albert Hofmann nog een LSD trip hebben gepland? :)


bicycleday.jpg
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#16
Happy Bicycle day^^ nog niet concreet gepland, maar zodra ik een dag vrij heb waarbij het mooi weer is, ga ik er voor!
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Empower Eachother zei:
Happy Bicycle day^^ nog niet concreet gepland, maar zodra ik een dag vrij heb waarbij het mooi weer is, ga ik er voor!
Klik om te vergroten...
Ai heerlijk man!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een Amerikaans-Zwitserse vriend van mij heeft Hoffman en zijn gevolg ontmoet.

Hij ligt nu in het ziekenhuis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."