Is ie wielrenner?
Is ie wielrenner?Hij ligt nu in het ziekenhuis.
Helaas laat mijn drukke schema geen LSD trip toe op het moment.Fool zei:Nog iemand die ten ere van dit een tripje geplanned had?
Fool zei:![]()
Nog iemand die ten ere van dit een tripje geplanned had? :P
Psychedelibee zei:Helaas laat mijn drukke schema geen LSD trip toe op het moment.![]()

Klopt, maar de eerste keer microdoseren doe ik liever wel op een rustig moment, nou had gister best gekund ware het niet dat ik de dag ervoor aan de pep zat op de meet en maar 3 uurtjes had geslapen. Niet echt een goed moment om het microdoseren uit te testen dus.cheiron zei:Dat is met microdoseren geen excuus meer toch![]()
Damn die mis ik ook al, blow al een tijdje niet meer doordeweeks. Happy smoking voor de genen die dat wel doen.Pionier zei:Oja, en niet te vergeten. Happy 4/20![]()

Fool zei:Nog iemand die ten ere van dit een tripje geplanned had?
Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.Psychedelibee zei:Klopt, maar de eerste keer microdoseren doe ik liever wel op een rustig moment
Ja dat snap ik, maar kan me op werk helaas niet permitteren dat ik teveel neem. Heb veel meetings en presentaties, dan moet ik me wel kunnen concentreren natuurlijk. Dus eerst maar eens thuis de juiste dosis vinden.cheiron zei:Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.Psychedelibee zei:Klopt, maar de eerste keer microdoseren doe ik liever wel op een rustig moment
De geschikte mindset is naar mijn idee anders dan bij een 'normale' dosering: geen innerlijk werk of een hele dag vrij maken, maar juist een productieve dag, zoals school, belasting invullen, werk, etc etc. Dan moet je natuurlijk wel laag genoeg gedoseerd hebben; 25 ug kan al teveel zijn voor zo'n dag. Maar omdat je om de 3 dagen opnieuw kunt doseren zonder tolerantie, is dat best uit te zoeken....
Psychedelibee zei:Ja dat snap ik, maar kan me op werk helaas niet permitteren dat ik teveel neem. Heb veel meetings en presentaties, dan moet ik me wel kunnen concentreren natuurlijk. Dus eerst maar eens thuis de juiste dosis vinden.
SmartieAndMe zei:![]()
Jaa happy bicycle day weer vandaag! Nog iemand een tripje op de planning?![]()
Scherp heren! En geniet van de reis TijdloosTijdloos zei:SmartieAndMe zei:![]()
Jaa happy bicycle day weer vandaag! Nog iemand een tripje op de planning?![]()
Jaaa!!
Alles staat bijna klaar nu nog wachten op mede 'reisgenoten'![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."