Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHappy bicycle day!

Happy bicycle day!

37 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
IMG_0421.jpeg

De Witte.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
VJ_LSD72 zei:
Is ie wielrenner?
Klik om te vergroten...

Nee.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Hij ligt nu in het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
Is ie wielrenner?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Happy bicyle day allemaal!
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Albert Hoffman beleefde zijn eerste LSD trip op 19 april 1943, het is vandaag de dag 72 jaar geleden dat Albert Hoffman deze trip maakte.. Gefeliciteerde ouwe tripper :rock: :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
:rock:

Nog iemand die ten ere van dit een tripje geplanned had? :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thanks voor de reminder Pionier. Bedankt voor het ontdekken van dit geweldige middel Albert Hofmann!

Fool zei:
Nog iemand die ten ere van dit een tripje geplanned had?
Klik om te vergroten...
Helaas laat mijn drukke schema geen LSD trip toe op het moment. :cry:
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
:rock:

Nog iemand die ten ere van dit een tripje geplanned had? :P
Klik om te vergroten...

Misschien niet ten ere van dit, maar als het goed is heb ik ergens weer een stevige trip geplant ergens in begin mei :)
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Helaas laat mijn drukke schema geen LSD trip toe op het moment. :cry:
Klik om te vergroten...

Dat is met microdoseren geen excuus meer toch :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Helaas, gisteren niet al was het prachtig weer.

Binnenkort de candyflip om het goed te maken dat ik Bicycle day gemist heb :P
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oja, en niet te vergeten. Happy 4/20 :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dank je gaat zeker lukken , goede stemming zat voorraad van alles en gezelligheid :wink:
Over een uurtje is het zover. Heb maar oxazepam bewaard/gekregen mocht iemand te hard gaan , maar met zegels van 130 mics verwacht ik dat niet.

RIP A.Hoffman.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
cheiron zei:
Dat is met microdoseren geen excuus meer toch :)
Klik om te vergroten...
Klopt, maar de eerste keer microdoseren doe ik liever wel op een rustig moment, nou had gister best gekund ware het niet dat ik de dag ervoor aan de pep zat op de meet en maar 3 uurtjes had geslapen. Niet echt een goed moment om het microdoseren uit te testen dus.

Pionier zei:
Oja, en niet te vergeten. Happy 4/20 :stoned:
Klik om te vergroten...
Damn die mis ik ook al, blow al een tijdje niet meer doordeweeks. Happy smoking voor de genen die dat wel doen. :stoned:
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Nog iemand die ten ere van dit een tripje geplanned had?
Klik om te vergroten...

Ja, as. zaterdag.

Was het vergeten, natuurlijk 19/4 ... 72 jaar alweer.
Nu heb ik zelfs een pracht reden :) voor een lsd-trip. Bedankt voor de herinnering Pionier!
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Klopt, maar de eerste keer microdoseren doe ik liever wel op een rustig moment
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.

De geschikte mindset is naar mijn idee anders dan bij een 'normale' dosering: geen innerlijk werk of een hele dag vrij maken, maar juist een productieve dag, zoals school, belasting invullen, werk, etc etc. Dan moet je natuurlijk wel laag genoeg gedoseerd hebben; 25 ug kan al teveel zijn voor zo'n dag. Maar omdat je om de 3 dagen opnieuw kunt doseren zonder tolerantie, is dat best uit te zoeken....
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
cheiron zei:
Psychedelibee zei:
Klopt, maar de eerste keer microdoseren doe ik liever wel op een rustig moment
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.

De geschikte mindset is naar mijn idee anders dan bij een 'normale' dosering: geen innerlijk werk of een hele dag vrij maken, maar juist een productieve dag, zoals school, belasting invullen, werk, etc etc. Dan moet je natuurlijk wel laag genoeg gedoseerd hebben; 25 ug kan al teveel zijn voor zo'n dag. Maar omdat je om de 3 dagen opnieuw kunt doseren zonder tolerantie, is dat best uit te zoeken....
Klik om te vergroten...
Ja dat snap ik, maar kan me op werk helaas niet permitteren dat ik teveel neem. Heb veel meetings en presentaties, dan moet ik me wel kunnen concentreren natuurlijk. Dus eerst maar eens thuis de juiste dosis vinden.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Ja dat snap ik, maar kan me op werk helaas niet permitteren dat ik teveel neem. Heb veel meetings en presentaties, dan moet ik me wel kunnen concentreren natuurlijk. Dus eerst maar eens thuis de juiste dosis vinden.
Klik om te vergroten...

Dat is wel raadzaam ja... De dosering komt vrij nauw en je wilt de boel niet verkloten. Als je het oplost in spawater (verontreinigingen in het kraanwater zouden de LSD sneller kunnen afbreken) kun je, als je precies werkt met een doseerpipet, vrij goed de juiste dosering vinden. Ik heb het nu in een druppelaar: 50 druppels is net teveel, 40 druppels lijkt precies goed (waarschijnlijk +/- 15 ug) Meetings en presentaties krijgen dan juist een extra boost, met diepere concentratie, meer creativiteit etc zonder dat je de controle verliest.

Ben benieuwd naar je experimenten, ik vind het zoeken van de ondergrens (ipv de bovengrens) verrassend interessant.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18


Jaa happy bicycle day weer vandaag! Nog iemand een tripje op de planning? :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:


Jaa happy bicycle day weer vandaag! Nog iemand een tripje op de planning? :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jaaa!!

Alles staat bijna klaar nu nog wachten op mede 'reisgenoten' :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdloos zei:
SmartieAndMe zei:


Jaa happy bicycle day weer vandaag! Nog iemand een tripje op de planning? :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jaaa!!

Alles staat bijna klaar nu nog wachten op mede 'reisgenoten' :)
Klik om te vergroten...
Scherp heren! En geniet van de reis Tijdloos :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."