Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd op festival gebruiken

Lsd op festival gebruiken

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
theacidwizard zei:
Op 1 zegel voel ik me zeker wazig en zou ook geen auto meer rijden.
Klik om te vergroten...
Haha nee auto rijden is inderdaad echt een no go! 😬
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op Mysteryland heb ik LSD gekregen van een Amerikaan en aangezien het mijn eerste keer was, heb ik totaal geen idee welke dosering het was.
Echter heb ik van s’middags 5 tot pakweg 3 uur in de nacht een heerlijke trip gehad. Om 10 uur begon de sterkte wel af te nemen maar je voelde het nog steeds wel werken, als dat logisch klinkt.

Als je niet al te zware dosering neemt, dan raad ik het zeker aan.
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het festival seizoen is weer begonnen en daar hoort voor mij iets uit de snoepwinkel bij.
Nu heb ik binnenkort een feestje waar ik nog nooit geweest ben en wat wel gaaf schijnt te zijn (Lakedance) en Xtc heb ik daar gepland staan.
Twee weken later is het weer bal want dan is Intents ad beurt en gezien het feit dat ik twee weken eerder al Xtc op heb valt dat stofje dus af. Nu heb ik al wat ervaring met het microdoseren van truffels en recentelijk 1p-Lsd waar bij ik 20ug inname. Dat werkte voor mij prima in de zin van relaxed gevoel, licht euforisch, en muziek deed het prima. Nu vroeg ik me dus af hoe 1p-Lsd het zou doen op een festival en welke dosering het beste uit zou pakken?
Ik heb geen zin in trippy toestanden maar wil wel in een lekkere flow terecht komen en vraag me af of: 20ug genoeg is of dat ik beter richting 30, 40ug kan denken?
Daarnaast is iname van deze hoeveelheid 1p-Lsd zo kort na mijn Xtc uitstapje wel verstandig of kan het net?
Na mijn Xtc uitstapje volgt een bombardement aan extra vitamines, antioxidanten en andere zaken die goed zijn voor het lichaam zoals oa. sporten..

Zijn eer ervaringsdeskundigen die met psychedelica naar festivals zijn geweest en zo ja hoe beviel het?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stratora zei:
Het festival seizoen is weer begonnen en daar hoort voor mij iets uit de snoepwinkel bij.
Nu heb ik binnenkort een feestje waar ik nog nooit geweest ben en wat wel gaaf schijnt te zijn (Lakedance) en Xtc heb ik daar gepland staan.
Twee weken later is het weer bal want dan is Intents ad beurt en gezien het feit dat ik twee weken eerder al Xtc op heb valt dat stofje dus af. Nu heb ik al wat ervaring met het microdoseren van truffels en recentelijk 1p-Lsd waar bij ik 20ug inname. Dat werkte voor mij prima in de zin van relaxed gevoel, licht euforisch, en muziek deed het prima. Nu vroeg ik me dus af hoe 1p-Lsd het zou doen op een festival en welke dosering het beste uit zou pakken?
Ik heb geen zin in trippy toestanden maar wil wel in een lekkere flow terecht komen en vraag me af of: 20ug genoeg is of dat ik beter richting 30, 40ug kan denken?
Daarnaast is iname van deze hoeveelheid 1p-Lsd zo kort na mijn Xtc uitstapje wel verstandig of kan het net?
Na mijn Xtc uitstapje volgt een bombardement aan extra vitamines, antioxidanten en andere zaken die goed zijn voor het lichaam zoals oa. sporten..

Zijn eer ervaringsdeskundigen die met psychedelica naar festivals zijn geweest en zo ja hoe beviel het?
Klik om te vergroten...
Twee weken na xtc kan dat prima, er is geen tot zeer weinig kruistolerantie.

Ik heb meerdere keren 2-cb gebruikt op een festival en dat beviel goed. Wel in een net niet trip ervaring dus qua dosering weet ik niet goed wat je moet doen. Als je iets meer wil dan de vorige keer zou je misschien een lsd ervaring vooraf nog kunnen doen met 30ug en kijken hoe dat valt.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stratora zei:
Ik heb geen zin in trippy toestanden maar wil wel in een lekkere flow terecht komen en vraag me af of: 20ug genoeg is of dat ik beter richting 30, 40ug kan denken?
Klik om te vergroten...
Zelfde geldt voor mij, ik heb wel eens met 10 en 20 ug gemicrodosed en dat vond ik beide niet prettig. Geen positieve effecten en dingen doen ging net wat moeizamer dan normaal. Daarom laatst 60 ug geprobeerd, dat was super, maar vond ik te heftig voor op een festival. Binnenkort ga ik 40 ug uitproberen en dan kijken wat voor mij werkt.

Het is best persoonlijk, voor iedereen werkt een andere dosis, ook een beetje afhankelijk van wat je wilt. Kan me voorstellen dat 30/40 ug een prettig effect geeft voor je festival (:
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op een festival is de sweet spot voor mij 30ug. Wel de energie, de euforie, het binnenkomen van muziek en lichtjes, maar niet de trippy effecten en hyperfocus. Ook al wel 40ug gedaan, was ook ok.
50ug was mijn eerste keer, maar dat vond ik too much op het festival. Er kwam toen wel heel veel binnen, met continu ook de hyperfocus die alle kanten opschoot. Voelde wel de muziek, maar kon er niet op dansen.
Moet er wel bij zeggen dat ik hoogsensitief ben, dus mogelijk wordt dit door de lsd versterkt?
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
JohnGalt zei:
Op een festival is de sweet spot voor mij 30ug. Wel de energie, de euforie, het binnenkomen van muziek en lichtjes, maar niet de trippy effecten en hyperfocus
Klik om te vergroten...
In deze richting zit ik ook te denken en voor mij gaat ook op dat ik hoog sensitief ben maar het redelijk langs me af kan laten gaan.
20ug vond ik als microdosering al best prettig en ik kon daar goed op functioneren, relaxed en happy feelings. Dus die 30ug zal dan net een tikje meer geven vermoed ik en mocht het te veel zijn , wat ik betwijfel, dan breng ik me wel weer wat terug op Dees planeet met wat Dextrose...m,aar das niet echt de bedoeling. Ben wel benieuwd hoe dat dit gaat werken op een hardstyle festival....
De laatste tijd meer in de progressieve house terecht gekomen met oa Soundquelle en die zweeft lekker weg...
Hoe dan ook , met al dat K weer van de laatste tijd wel toe aan wat uitspattingen....
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stratora zei:
Ik heb geen zin in trippy toestanden maar wil wel in een lekkere flow terecht komen en vraag me af of: 20ug genoeg is of dat ik beter richting 30, 40ug kan denken?
Klik om te vergroten...
Als dit een eis is dan zou ik het liever niet op een festival doen. LSD is lastig te doseren. Dus je kan maar beter een houding hebben 'ik zie wel wat er komt en dat is goed'.

Op zich kan je best LSD nemen op een festival. Ik vind het wel iets voor gevorderde mensen. Er kunnen best wel heftige indrukken zijn. Het kan dan heel naar worden, zeker als je bepaalde ervaringen niet wil meemaken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen ervaring met LSD op een festival maar wel buiten in de drukte van de stad. Het kan heel erg verschillen hoe hard iets binnen komt met LSD, met name afhangend van je mindset denk ik. Ik heb buiten rondgelopen op 20ug en soms veel meer anxiety gehad dan toen ik laatst had op 100ug in de stad in de drukte en alles sunshine en go with the flow was.

Het kan echt heel erg veel verschil maken welke mindset je op het moment hebt en gedurende de lange werkingsduur van LSD kan die mindset mogelijk ook omslaan en dan zit je misschien "vast" op een festival met een mindset van "get me out of here". Dat lijkt me wel minder.

Aan de andere kant, het is eigenlijk áltijd een beetje een gok met hoe psychedelica zal vallen. Maar then again: als je in een opperbeste stemming bent, kun je de afweging maken die gok te nemen om buiten je comfortzone te treden. Ik vond het laatst eng om toch echt in trippende staat mijn huis te verlaten en de buitenwereld in te trekken. Dat is eerst toch altijd een gevoel van mijn veilige plekje verlaten en de grote wereld intrekken waar mensen mogelijk aan me zien dat ik flink high ben (volgens mij heeft niemand het opgemerkt). Toen toch maar gedaan met de instelling die @Neo-Shulginist noemde: "ik zie wel wat er komt en dat is goed" en toen was het fantastisch. Maar dat was dus echt trippen. Op 20ug oid zal dat echte trippen er niet zijn, maar zoals gezegd mogelijk dus wel anxiety, afhankelijk van je mindset. Voordeel van festival setting is dat niemand er van op zou kijken dat je onder invloed bent.

Blijft een afweging. Misschien eerst nog wat meer ervaring met LSD opdoen in thuissetting of anders een rustigere buitensetting dan een festival?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Miraculeus zei:
Zelfde geldt voor mij, ik heb wel eens met 10 en 20 ug gemicrodosed en dat vond ik beide niet prettig. Geen positieve effecten en dingen doen ging net wat moeizamer dan normaal. Daarom laatst 60 ug geprobeerd, dat was super, maar vond ik te heftig voor op een festival. Binnenkort ga ik 40 ug uitproberen en dan kijken wat voor mij werkt.

Het is best persoonlijk, voor iedereen werkt een andere dosis, ook een beetje afhankelijk van wat je wilt. Kan me voorstellen dat 30/40 ug een prettig effect geeft voor je festival (:
Klik om te vergroten...
Ik heb super gemixte ervaringen met microdoseringen LSD (~10ug) en net daarboven (20-30ug). De ene keer is het fantastisch: heel subtiel effect maar gewoon een echt goede dag hebben. De andere keer merk ik praktisch niks en weer een andere keer heb ik praktisch alleen de bodyload (die irritant is, vooral als je helemaal geen tripeffecten hebt)

Wat dat betreft zijn gewone tripdoseringen van ~100ug veel "voorspelbaarder" voor mij. In ieder geval qua sterkte van de trip, uiteraard niet inhoudelijk qua inzichten, visuals, gebeurtenissen.

Maar dit zou misschien (mede) verklaard kunnen worden door de super inaccurate dosering van zegeltjes knippen...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Maar dit zou misschien (mede) verklaard kunnen worden door de super inaccurate dosering van zegeltjes knippen...
Klik om te vergroten...
Het lukt het DIMS al niet eens om accuraat de hoeveelheid LSD op zegels te kwantificeren. Laat staan dat je dan die onbekende hoeveelheid LSD handmatig verder kunt opknippen, of oplossen en dan pippetteren, tot een hoeveelheid met twee significante cijfers.
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#12
Afgaande op wat Neo zegt, durf ik niet meer te zeggen hoeveel ik nam afgelopen weekend bij een festival.

Daar ging ik voor de eerste keer candyflippen en ik vind het heerlijk.

Door eerst de LSD in te nemen, gleed ik in de muziek, in de drukte, in de indrukken. De wereld ging zowel langs als door me heen. De muziek vervormde op een enorm prettige manier en ik vond alles prima wat er om me heen gebeurde, zonder ergens negatieve gedachten over te vormen.

Mijn energielevel wisselde tussen actief praten en willen lopen/dansen en rustig wegdromen in een stoel. Vriendin X bleef lang zitten, tot we allebei ons wel in het feest wilden storten: tijd voor XTC.

Van de combinatie bleef ik vooral de prettig vervormde muziek merken, en dat de XTC langer en gelijkmatiger leek te werken.

Topervaring!
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je energie en lichte euforie zoekt, maar niet trippy, is pep dan geen geschikte optie voor je?
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#14
Foxy Methoxy zei:
Hoeveel nam je aan dat je gepakt hebt?
Klik om te vergroten...
1/3e zegel, wat 1/4e is van de voor mij goed spacen de hoeveelheid. Tussen de 30-40ug.
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wollukker zei:
Als je energie en lichte euforie zoekt, maar niet trippy, is pep dan geen geschikte optie voor je?
Klik om te vergroten...
Hahha...nope..laten we dat maar niet doen. In de jaren 70 genoeg aan de perv gezeten in Tilbo land en dat waren wilde jaren , was leuk maar dat was voor mij vruuger...
Houd het nu liever bij de meer "relaxtere" versnaperingen.....ben altijd redelijk Zen met dope achter mijn kiezen tegenwoordig...alhoewel ik wel ongelooflijk ouwehoer ..soms....
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn ervaring met 50ug LSD op een festival is dat het voor mij een beetje ingewikkeld word allemaal. Praten met anderen gaat ook lastiger, vind het persoonlijk dan meer in de weg zitten, vooral als het ook op een festival is waar LSD buiten de norm valt.

Stratora zei:
Hahha...nope..laten we dat maar niet doen. In de jaren 70 genoeg aan de perv gezeten in Tilbo land en dat waren wilde jaren , was leuk maar dat was voor mij vruuger...
Houd het nu liever bij de meer "relaxtere" versnaperingen.....ben altijd redelijk Zen met dope achter mijn kiezen tegenwoordig...alhoewel ik wel ongelooflijk ouwehoer ..soms....
Klik om te vergroten...

Je zou eventueel ook 3mmc kunnen proberen
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paracetamolletje zei:
Mijn ervaring met 50ug LSD op een festival is dat het voor mij een beetje ingewikkeld word allemaal. Praten met anderen gaat ook lastiger, vind het persoonlijk dan meer in de weg zitten, vooral als het ook op een festival is waar LSD buiten de norm valt.
Klik om te vergroten...
50ug LSD is in mijn ogen een kut dosering. Heb het ook meermaals gedaan (of rond die dosering), maar meestal gaf dat voornamelijk bodyload, afgeleide gedachten, net-niet tripgevoel...

Beter is imo gewoon 100ug nemen om makkelijker in de LSD flow te komen. Eenmaal in een goede flow gaat praten (meestal) ook makkelijk, al weet ik dan weer niet of dat zo zal zijn op een festival. Kan me goed voorstellen dat de prikkels dan allemaal makkelijk teveel worden.
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Le Duc zei:
Afgaande op wat Neo zegt, durf ik niet meer te zeggen hoeveel ik nam afgelopen weekend bij een festival.

Daar ging ik voor de eerste keer candyflippen en ik vind het heerlijk.

[…]

Topervaring!
Klik om te vergroten...

Hoeveel nam je aan dat je gepakt hebt?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat een lage doseringen allemaal zeg.... 🤔

90 tot 125mcg voor mij was altijd perfect. Meer dan 125mcg zou ik zeker niet doen, tenzij je al ervaring hebt met LSD op een festival. Het hangt ook een beetje af van je uitwijkmogelijkheden op het festival zelf.

Heb je de ruimte om ergens een wat rustiger terug te trekken, dan kan je wat meer nemen dan wanneer dat niet kan.

Indoor feesten zou ik afraden voor een eerste keer LSD. Maar als je ervaring hebt, is ook dat mogelijk. Ik heb enkele feesten in de Maassilo doorgemaakt op 125mcg LSD. En ik zal maar achterwege laten wat er de rest van de avond nog boven kwam 🤭

Minder dan 70mcg vind ik echt net niet ervaringen. Dan heb ik wel die bodyload, maar kan er niet lekker in komen. Maargoed, dit zal misschien van persoon tot persoon verschillen.

En ja op 125mcg zal je het soms even niet zo goed snappen. En prikkels komen zoveel binnen, dat je sommige prikkels langs je heen moet laten gaan. Maar zolang dat lukt en je die controle los kan laten, is het de beste partydrug die er is imo.
T
TobiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gisteren nog 1P-LSD op een festival gehad, wel samen met 6-APB. Voor mij persoonlijk is de perfecte dosis op een festival ~100mgc. (In een thuis situatie, zo’n 300mgc) Lichte visuals zoals super velle lichten over en ik zag de lucht rondom de speakers met de bass mee trillen. Perfect in balans met de 6-apb! Door de LSD is alles net wat intenser en door de 6-apb barst je van de energie. Met luide muziek is het lastig om een zinnig gesprek met me aan te knopen, ook vergeet ik per direct wat je zei en vraag ik soms wel een paar keer het zelfde 😅👌. Maar dit is (denk ik) meer het effect van een vrij hoge dosering 6-apb, zo’n 350mg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."