#1
Haha nee auto rijden is inderdaad echt een no go! 😬Op 1 zegel voel ik me zeker wazig en zou ook geen auto meer rijden.
Haha nee auto rijden is inderdaad echt een no go! 😬Op 1 zegel voel ik me zeker wazig en zou ook geen auto meer rijden.
Twee weken na xtc kan dat prima, er is geen tot zeer weinig kruistolerantie.Het festival seizoen is weer begonnen en daar hoort voor mij iets uit de snoepwinkel bij.
Nu heb ik binnenkort een feestje waar ik nog nooit geweest ben en wat wel gaaf schijnt te zijn (Lakedance) en Xtc heb ik daar gepland staan.
Twee weken later is het weer bal want dan is Intents ad beurt en gezien het feit dat ik twee weken eerder al Xtc op heb valt dat stofje dus af. Nu heb ik al wat ervaring met het microdoseren van truffels en recentelijk 1p-Lsd waar bij ik 20ug inname. Dat werkte voor mij prima in de zin van relaxed gevoel, licht euforisch, en muziek deed het prima. Nu vroeg ik me dus af hoe 1p-Lsd het zou doen op een festival en welke dosering het beste uit zou pakken?
Ik heb geen zin in trippy toestanden maar wil wel in een lekkere flow terecht komen en vraag me af of: 20ug genoeg is of dat ik beter richting 30, 40ug kan denken?
Daarnaast is iname van deze hoeveelheid 1p-Lsd zo kort na mijn Xtc uitstapje wel verstandig of kan het net?
Na mijn Xtc uitstapje volgt een bombardement aan extra vitamines, antioxidanten en andere zaken die goed zijn voor het lichaam zoals oa. sporten..
Zijn eer ervaringsdeskundigen die met psychedelica naar festivals zijn geweest en zo ja hoe beviel het?
Zelfde geldt voor mij, ik heb wel eens met 10 en 20 ug gemicrodosed en dat vond ik beide niet prettig. Geen positieve effecten en dingen doen ging net wat moeizamer dan normaal. Daarom laatst 60 ug geprobeerd, dat was super, maar vond ik te heftig voor op een festival. Binnenkort ga ik 40 ug uitproberen en dan kijken wat voor mij werkt.Ik heb geen zin in trippy toestanden maar wil wel in een lekkere flow terecht komen en vraag me af of: 20ug genoeg is of dat ik beter richting 30, 40ug kan denken?
In deze richting zit ik ook te denken en voor mij gaat ook op dat ik hoog sensitief ben maar het redelijk langs me af kan laten gaan.Op een festival is de sweet spot voor mij 30ug. Wel de energie, de euforie, het binnenkomen van muziek en lichtjes, maar niet de trippy effecten en hyperfocus
Als dit een eis is dan zou ik het liever niet op een festival doen. LSD is lastig te doseren. Dus je kan maar beter een houding hebben 'ik zie wel wat er komt en dat is goed'.Ik heb geen zin in trippy toestanden maar wil wel in een lekkere flow terecht komen en vraag me af of: 20ug genoeg is of dat ik beter richting 30, 40ug kan denken?
Ik heb super gemixte ervaringen met microdoseringen LSD (~10ug) en net daarboven (20-30ug). De ene keer is het fantastisch: heel subtiel effect maar gewoon een echt goede dag hebben. De andere keer merk ik praktisch niks en weer een andere keer heb ik praktisch alleen de bodyload (die irritant is, vooral als je helemaal geen tripeffecten hebt)Zelfde geldt voor mij, ik heb wel eens met 10 en 20 ug gemicrodosed en dat vond ik beide niet prettig. Geen positieve effecten en dingen doen ging net wat moeizamer dan normaal. Daarom laatst 60 ug geprobeerd, dat was super, maar vond ik te heftig voor op een festival. Binnenkort ga ik 40 ug uitproberen en dan kijken wat voor mij werkt.
Het is best persoonlijk, voor iedereen werkt een andere dosis, ook een beetje afhankelijk van wat je wilt. Kan me voorstellen dat 30/40 ug een prettig effect geeft voor je festival (:
Het lukt het DIMS al niet eens om accuraat de hoeveelheid LSD op zegels te kwantificeren. Laat staan dat je dan die onbekende hoeveelheid LSD handmatig verder kunt opknippen, of oplossen en dan pippetteren, tot een hoeveelheid met twee significante cijfers.Maar dit zou misschien (mede) verklaard kunnen worden door de super inaccurate dosering van zegeltjes knippen...
1/3e zegel, wat 1/4e is van de voor mij goed spacen de hoeveelheid. Tussen de 30-40ug.Hoeveel nam je aan dat je gepakt hebt?
Hahha...nope..laten we dat maar niet doen. In de jaren 70 genoeg aan de perv gezeten in Tilbo land en dat waren wilde jaren , was leuk maar dat was voor mij vruuger...Als je energie en lichte euforie zoekt, maar niet trippy, is pep dan geen geschikte optie voor je?
Hahha...nope..laten we dat maar niet doen. In de jaren 70 genoeg aan de perv gezeten in Tilbo land en dat waren wilde jaren , was leuk maar dat was voor mij vruuger...
Houd het nu liever bij de meer "relaxtere" versnaperingen.....ben altijd redelijk Zen met dope achter mijn kiezen tegenwoordig...alhoewel ik wel ongelooflijk ouwehoer ..soms....
50ug LSD is in mijn ogen een kut dosering. Heb het ook meermaals gedaan (of rond die dosering), maar meestal gaf dat voornamelijk bodyload, afgeleide gedachten, net-niet tripgevoel...Mijn ervaring met 50ug LSD op een festival is dat het voor mij een beetje ingewikkeld word allemaal. Praten met anderen gaat ook lastiger, vind het persoonlijk dan meer in de weg zitten, vooral als het ook op een festival is waar LSD buiten de norm valt.
Afgaande op wat Neo zegt, durf ik niet meer te zeggen hoeveel ik nam afgelopen weekend bij een festival.
Daar ging ik voor de eerste keer candyflippen en ik vind het heerlijk.
[…]
Topervaring!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."