Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd op festival gebruiken

Lsd op festival gebruiken

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Het went πŸ˜‚
Klik om te vergroten...

Hoe moet ik me zoiets voorstellen? πŸ˜‚
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
2c-i: Intens. Goed te sturen, mede dankzij goed gezelschap. Goede energie, lekker rondlopen.

2c-b: Zeer intens. Beter te sturen dan 2c-i maar toch Too much for me, een grote knipperende, lawaaierige kermis. Zeer positieve ervaring ansich maar moest er wel bij gaan zitten, wat op een festival wel jammer is, echt teveel prikkels om te bewegen gewoon. Afterglow wel echt superchill.

2c-e: Zeer intens. Te sturen met ervaring. Geweldige stof, misschien wel mijn favoriete psychedelica, maar ik krijg er fysiek een zwaar lichaam van, kost gewoon teveel energie om rond te lopen. Afterglow net als 2c-b perfect voor een festival maarja...dan heb je dus wel 4 a 6 uur gezeten voor het rondlopen en dansen lekker werd.

Lsd: Intens, prima te sturen, energie om rond te lopen en dansen. Wel ervaring nodig. Paar keer de mindfuck gehad dat ik dacht 2 uur onderweg te zijn en toen bleek er pas een kwartiertje voorbij. Dat moet je wel kunnen handlen. Verder voor mij ideale festival trip, lekker op avontuur!
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laatst 100ug genomen op decibel. Is prima te doen als de sfeer er goed in zit! Wel raad ik het uiteraard alleen aan als je ervaring hebt met trippen, anders gaat het een hele nare ervaring worden. Wees wel voorbereid op het feit dat het soms best vaag kan worden tijdens bijvoorbeeld het lopen tussen stages (gevoel alsof iedereen je aankijkt bijvoorbeeld).
s
steven1988Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb nog nooit psychedelica gehad paddo's truffels of LSD
Simpelweg omdat ik weet dat ik weet dat het bij mij uitloopt op een bad trip vanwege PTSS.
Uitzendingen irak, afghanistan en dat het da een nare beleving voor mij word
t
theacidwizardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zegels van 150ug 1P
Voor een festival 1 zegel op een dag en verder drink of gebruik ik dan niks.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
theacidwizard zei:
Ik heb zegels van 150ug 1P
Voor een festival 1 zegel op een dag en verder drink of gebruik ik dan niks.
Klik om te vergroten...

Next level dat je zoveel kan gebruiken op een festival. Gisteren 150mcg op, nou kan me absoluut niet voorstellen dat ik dat op een feestje zou meemaken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raver zei:
Next level dat je zoveel kan gebruiken op een festival. Gisteren 150mcg op, nou kan me absoluut niet voorstellen dat ik dat op een feestje zou meemaken.
Klik om te vergroten...
Het went πŸ˜‚
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raver zei:
Hoe moet ik me zoiets voorstellen? πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Je weet op gegeven moment gewoon wat je kunt verwachten. Dan kun je je vrij nuchter blijven gedragen, ookal ben je flink aan het trippen. Het is gewoon een soort schakel die je om moet zeggen (en dat gaat steeds makkelijker naarmate je het vaker doet).

Het scheelt ook wel dat ervaren trippers vaak in vertrouwde setting een stuk hoger doseren dan 150ug, dit zorgt er voor dat de keren dat je 150ug neemt het niet zo overweldigend aanvoelt (omdat je wel heftiger gewend bent).
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raver zei:
Hoe moet ik me zoiets voorstellen? πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
XMR zei:
Je weet op gegeven moment gewoon wat je kunt verwachten. Dan kun je je vrij nuchter blijven gedragen, ookal ben je flink aan het trippen. Het is gewoon een soort schakel die je om moet zeggen (en dat gaat steeds makkelijker naarmate je het vaker doet).

Het scheelt ook wel dat ervaren trippers vaak in vertrouwde setting een stuk hoger doseren dan 150ug, dit zorgt er voor dat de keren dat je 150ug neemt het niet zo overweldigend aanvoelt (omdat je wel heftiger gewend bent).
Klik om te vergroten...
Wat @XMR zegt.

Specifiek voor mij was een zeer hoog gedoseerde trip het omslagpunt:

Wil je ook een druppel? - Nog nooit zoveel LSD op

Met wat vrienden hielden we zaterdag een verjaardags-psytrancefeestje. Toen ik aankwam vroeg een vriend of ik zin had een druppel LSD met hem te doen, om lekker op dezelfde golflengte te zitten. 'Leuk', dacht ik. Maar vervolgens zat ik vier uur lang met de bank samengesmolten in een zee van...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Voor die avond had ik al tientallen keren LSD genomen. Maar sindsdien vind ik 150 microgram eigenlijk best saai. Dat heeft er ook deels mee te maken dat je gedachtenpatronen niet raarder worden naarmate de dosis toeneemt. De visuals worden wel (veel) sterker. Dus de coΓΆrdinatie kan zeker een probleem worden als je (te) veel LSD op hebt, haha. Maar zo lang je dat ziet als een leuke en verrassende uitdaging met allerlei mooie visuals, dan is dat dus helemaal niet erg!

Ik moet er wel bij zeggen dat het soort festival ook wel echt een grote rol speelt. Ik ga alleen naar festivals waar allerlei rustige knusse chillplekjes zijn om je terug te trekken. Bij een hardstylefestival zou ik zelf ook compleet bad gaan.
t
theacidwizardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Raver zei:
Next level dat je zoveel kan gebruiken op een festival. Gisteren 150mcg op, nou kan me absoluut niet voorstellen dat ik dat op een feestje zou meemake
Klik om te vergroten...
Op 1 zegel voel ik me zeker wazig en zou ook geen auto meer rijden. Maar ben wel zeker van mijn bestaan en omgeving. Dat is op hogere dosis wel anders.

Komend weekend naar een optreden. In de wachtrij pop ik mijn zegel, als de deur open gaat. Eer dat de muziek begint zit ik er lekker in.
S
ShangoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Haha nee auto rijden is inderdaad echt een no go! 😬
Klik om te vergroten...
Wanneer zien we nog eens een tripreport van jou?πŸ˜‹
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shango zei:
Wanneer zien we nog eens een tripreport van jou?πŸ˜‹
Klik om te vergroten...
Okee, komt 'ie! :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."