#1
Het went π
Hoe moet ik me zoiets voorstellen? π
Het went π
Ik heb zegels van 150ug 1P
Voor een festival 1 zegel op een dag en verder drink of gebruik ik dan niks.
Het went πNext level dat je zoveel kan gebruiken op een festival. Gisteren 150mcg op, nou kan me absoluut niet voorstellen dat ik dat op een feestje zou meemaken.
Je weet op gegeven moment gewoon wat je kunt verwachten. Dan kun je je vrij nuchter blijven gedragen, ookal ben je flink aan het trippen. Het is gewoon een soort schakel die je om moet zeggen (en dat gaat steeds makkelijker naarmate je het vaker doet).Hoe moet ik me zoiets voorstellen? π
Hoe moet ik me zoiets voorstellen? π
Wat @XMR zegt.Je weet op gegeven moment gewoon wat je kunt verwachten. Dan kun je je vrij nuchter blijven gedragen, ookal ben je flink aan het trippen. Het is gewoon een soort schakel die je om moet zeggen (en dat gaat steeds makkelijker naarmate je het vaker doet).
Het scheelt ook wel dat ervaren trippers vaak in vertrouwde setting een stuk hoger doseren dan 150ug, dit zorgt er voor dat de keren dat je 150ug neemt het niet zo overweldigend aanvoelt (omdat je wel heftiger gewend bent).
drugsforum.nl
Op 1 zegel voel ik me zeker wazig en zou ook geen auto meer rijden. Maar ben wel zeker van mijn bestaan en omgeving. Dat is op hogere dosis wel anders.Next level dat je zoveel kan gebruiken op een festival. Gisteren 150mcg op, nou kan me absoluut niet voorstellen dat ik dat op een feestje zou meemake
Wanneer zien we nog eens een tripreport van jou?πHaha nee auto rijden is inderdaad echt een no go! π¬
Okee, komt 'ie!Wanneer zien we nog eens een tripreport van jou?π
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."