Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
176 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
alles gaat voorbij zei:
Moet je nog wel kunnen lezen...
....en typen.
Klik om te vergroten...
Precies.
Niet te doen.
LSD DSL SLD SDL (mits je de juiste toetsen nog kan vinden, anders wordt het helemaal encrypted)
Makes no sense.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Relmuis zei:
Precies.
Niet te doen.
LSD DSL SLD SDL (mits je de juiste toetsen nog kan vinden, anders wordt het helemaal encrypted)
Makes no sense.
Klik om te vergroten...
Zal wel per persoon verschillen, op LSD heb ik nog nooit problemen gehad met het gebruik van electronica (dosissen tot en met 400ug). Enigste gekke is dat alle letters waar ik niet op let dan ronddraaien, maar ze draaien gewoon netjes naar hun plek wanneer ik er op focus. Ook alles heeft uiteraard de neon regenboog kleuren gloed.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#3
400 mcg is voor mij zo'n beetje de grens.
Als ik een nummer wil terugspoelen weet ik nog ongeveer hoe dat moet maar als ik daar dan over na ga denken raak ik verward; is het nou het knopje met die twee driehoekjes naar links of die driehoekjes naar rechts, en dan gaat het mis.
Bij 600 weet ik niet meer wat een playlist is.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Relmuis zei:
Precies.
Niet te doen.
LSD DSL SLD SDL (mits je de juiste toetsen nog kan vinden, anders wordt het helemaal encrypted)
Makes no sense.
Klik om te vergroten...
Autocorrect helpt wel enorm dan !
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Damius zei:
Dit gehele topic is een paradox: om hulp te krijgen moet je in staat zijn om de hulp te zoeken, maar om de hulp te zoeken heb je hulp nodig. :astonished:
Klik om te vergroten...

Dit is eigenlijk wel serieus een feit op hoge doseringen. 😂

Misschien ChatGPT vragen om advies: yo maat, hoe zoek ik hulp terwijl ik niet in staat ben om hulp te zoeken doordat ik in minstens vijf verschillende dimensies tegelijkertijd bivakkeer?

Maar ja, dan moet je dus ook weer minimaal je telefoon of computer kunnen openen. :’) Aangezien ik letterlijk de kraan en stop van mijn bad niet meer snapte op LSD, is dat soort shit allemaal niet vanzelfsprekend. Het houdt niet op, niet vanzelf…

Don’t do drugs, kiddo’s. :rolleyes: Drugs are bad.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#6
I don't do LSD, LSD does me.
Tenminste zo heb ik het graag.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
Relmuis zei:
400 mcg is voor mij zo'n beetje de grens.
Als ik een nummer wil terugspoelen weet ik nog ongeveer hoe dat moet maar als ik daar dan over na ga denken raak ik verward; is het nou het knopje met die twee driehoekjes naar links of die driehoekjes naar rechts, en dan gaat het mis.
Bij 600 weet ik niet meer wat een playlist is.
Klik om te vergroten...
Ah daar kan ik niet over meepraten, ben persoonlijk nooit hoger dan 400 gegaan. Vond dat eigenlijk al iets te chaotisch worden, de grens voor een comfortabele trip trek ik bij 300ug.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Relmuis zei:
I don't do LSD, LSD does me.
Tenminste zo heb ik het graag.
Klik om te vergroten...
Als je into dit bent, zijn er nog meerdere opties:

1000034130.jpg
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#9
XMR zei:
Ah daar kan ik niet over meepraten, ben persoonlijk nooit hoger dan 400 gegaan. Vond dat eigenlijk al iets te chaotisch worden, de grens voor een comfortabele trip trek ik bij 300ug.
Klik om te vergroten...
En 400ug is bijvoorbeeld voor mij al erg hoog..Een paar maanden geleden getript op 150ug en dat was erg intens.

Kortom, het is voor iedereen echt anders. Maar zou zeker nooit met hoger dan 100ug beginnen. Al helemaal niet als je alleen bent.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deadwing zei:
En 400ug is bijvoorbeeld voor mij al erg hoog..Een paar maanden geleden getript op 150ug en dat was erg intens.

Kortom, het is voor iedereen echt anders. Maar zou zeker nooit met hoger dan 100ug beginnen. Al helemaal niet als je alleen bent.
Klik om te vergroten...
De dosering is vaak iets hoger bij mensen die dagelijks benzodiazepines nemen. Op zich logisch maar ook zonde van de LSD
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Als je into dit bent, zijn er nog meerdere opties:

Bekijk bijlage 67097
Klik om te vergroten...
Deze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pinnacle zei:
Deze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.
Klik om te vergroten...
DOM duurt lang LSD valt vergeleken daarmee te kort. Vind DOM en DOI die duren lekker lang... 1 van die 2 is rond de 30 uur uit men hoofd. Wel leuk spul trouwens maar zit ook amfetamine achtig iets bij (als het puur is) dus houd je 30 uur wel vol. Maar wel goed uitgerust DOM of DOC

Was met 1mg LSD ook al gauw kleine 20uur flink aan het trippen toen ik het vaak deed. Wel tot in de puntjes voorbereidingen gedaan met eten wiet etc. als ik een monster dosering nam.

Maar houd je lekker aan je vertrouwde doseringen. Ik heb nou eenmaal vaak getript. Ergste was keer DOM 5mg met 400ug LSD. Was letterlijk de weg kwijt op de bank toen onderhand (is overdreven maar hebben jullie een idee hoe intens dat was die combinatie.

NBOME'S doe ik zo goed als altijd appart die missen de 'magie' van LSD grotendeels helaas.

DOM kan je heerlijk lang op trippen als je daarvan houdt. Mijn ervaringen waren rond de 30 uur DOC 12 tot 24 uur. Ligt aan je dosering natuurlijk ook.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeven zegels rectaal? :openmouth: Toe maar, reportje??
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Whwhahwa te laat stom van je om te veel te nemen. Hoe dan ook welkom in de LSD Insomnia topic.

Hier kun je weg drijven met andere 'lonely' quys and girls on the acid.Lekker ouwehoeren en slap typen, spelfouten en breezah ellende is hier wel toegestaan louter en bouter omdat ik zelf ook typ als mongool op de lsd.
Zelf ben ik nog niet onder invloed maar dat gaat nu niet lang meer duren.
Live reports kunnen vanaf hier hun take off doen en natuurlijk kunnen de peppers en de trippers ook kruizen.

May God be with us.

Stonie
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
7 zgwrsls .. latek

WsaH Typewn is moelijhk

XD

naar het is hiet iig wel cool :grin: XD :stoned: :wave:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou ik heb net een behoorlijk stuk hasjcake achter me kiezen...:grin:. merk er nu nog weinig van...ben alleen stoned van de joint die ik nu aan het roken ben.....
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#17
applaus
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom niet nu ?
Je word alleen mar moeier !!

:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zit nu in de na-trip van een trip op een feestje na het testen van een halve maya zegel die ik daar ter plekke had gekocht. Veel en veel en veel sterker dan ik had verwacht van een halfje, ik had écht niet gedacht dat een halfje zo veel zou doen. Vandaar dat ondanks dat ik het om 1 uur deze nacht genomen had nog steeds af en toe wat lettertjes zie golven.

Insomnia topic slaat klopt trouwens wel echt goed, ik ben de nacht nu maar aan het doorhalen omdat het nu niet zo gek veel zin meer heeft om te gaan slapen.

Toch denk ik niet dat dit topic heel veel gebruikt gaat worden behalve door mij als ik weer eens van de feestje terugkom en de lettertjes nog een beetje na aan het golven zijn.

Er komt trouwens een tripreport.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi Azgaza,

Maya's op Blijburg ? Zo sterk dat je van een halfje al raar op keek ?
Ik heb ze niet voorbij zien komen wij ( ik en mijn leifje ) kwamen jou wel tegen ....
Was wederom te verlegen en teveel uit mijn bol om even slap hallo te zeggen. Maar goed, ik was vanochtend al vroeg thuis ik bevroor daar gewoon.

Deze topic komt wel vol hoor, als de home trippers het eenmaal weten te vinden.

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."