#1
Precies.Moet je nog wel kunnen lezen...
....en typen.
Niet te doen.
LSD DSL SLD SDL (mits je de juiste toetsen nog kan vinden, anders wordt het helemaal encrypted)
Makes no sense.
Precies.Moet je nog wel kunnen lezen...
....en typen.
Zal wel per persoon verschillen, op LSD heb ik nog nooit problemen gehad met het gebruik van electronica (dosissen tot en met 400ug). Enigste gekke is dat alle letters waar ik niet op let dan ronddraaien, maar ze draaien gewoon netjes naar hun plek wanneer ik er op focus. Ook alles heeft uiteraard de neon regenboog kleuren gloed.Precies.
Niet te doen.
LSD DSL SLD SDL (mits je de juiste toetsen nog kan vinden, anders wordt het helemaal encrypted)
Makes no sense.
Autocorrect helpt wel enorm dan !Precies.
Niet te doen.
LSD DSL SLD SDL (mits je de juiste toetsen nog kan vinden, anders wordt het helemaal encrypted)
Makes no sense.
Dit gehele topic is een paradox: om hulp te krijgen moet je in staat zijn om de hulp te zoeken, maar om de hulp te zoeken heb je hulp nodig.![]()
Drugs are bad.Ah daar kan ik niet over meepraten, ben persoonlijk nooit hoger dan 400 gegaan. Vond dat eigenlijk al iets te chaotisch worden, de grens voor een comfortabele trip trek ik bij 300ug.400 mcg is voor mij zo'n beetje de grens.
Als ik een nummer wil terugspoelen weet ik nog ongeveer hoe dat moet maar als ik daar dan over na ga denken raak ik verward; is het nou het knopje met die twee driehoekjes naar links of die driehoekjes naar rechts, en dan gaat het mis.
Bij 600 weet ik niet meer wat een playlist is.
En 400ug is bijvoorbeeld voor mij al erg hoog..Een paar maanden geleden getript op 150ug en dat was erg intens.Ah daar kan ik niet over meepraten, ben persoonlijk nooit hoger dan 400 gegaan. Vond dat eigenlijk al iets te chaotisch worden, de grens voor een comfortabele trip trek ik bij 300ug.
De dosering is vaak iets hoger bij mensen die dagelijks benzodiazepines nemen. Op zich logisch maar ook zonde van de LSDEn 400ug is bijvoorbeeld voor mij al erg hoog..Een paar maanden geleden getript op 150ug en dat was erg intens.
Kortom, het is voor iedereen echt anders. Maar zou zeker nooit met hoger dan 100ug beginnen. Al helemaal niet als je alleen bent.
Deze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.
DOM duurt lang LSD valt vergeleken daarmee te kort. Vind DOM en DOI die duren lekker lang... 1 van die 2 is rond de 30 uur uit men hoofd. Wel leuk spul trouwens maar zit ook amfetamine achtig iets bij (als het puur is) dus houd je 30 uur wel vol. Maar wel goed uitgerust DOM of DOCDeze is best subjectief toch. LSD is heel lang en vrij intens, paddestoelen zijn alleen al door de duur een stuk minder heftig. DMT is wel heel intens maar vooral heel apart, niet per sé mentaal taxerend op een manier dat een intense LSD trip dat is. Keta is gewoon verdoving imo, khole is wel heftig, maar het heeft niet echt die zware mentale, introspectieve dimensie van een flinke LSD of truffel trip.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."