Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
175 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fijne trip Eik! (Voor als je hier nog komt :wink: )

Zeer benieuwd naar je bevindingen straks. Vooral de vergelijking met lsd.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
hela allemaal ben weer een beetje "bovenwater"
Ik heb echt een waanzinnig fijne trip gehad... merkte overigens volgens mij niet veel/geen verschil met LSD
Maar daar heb ik dan ook nog niet zoveel ervaring mee...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
ps "trip gehad" is misschien nog een beetje voorbarig:tongueclosed:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok, mag je hier ook posten als je een complete flashback van een LSD trip herbeleeft in een 2c-b trip??? MIND BLOWINGGGGG
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zometeen 140 ug ALD-52 onder mijn tong leggen. Ik ben heel benieuwd naar de effecten! Heb er in ieder geval heel veel zin in!

:yum:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Zometeen 140 ug ALD-52 onder mijn tong leggen. Ik ben heel benieuwd naar de effecten! Heb er in ieder geval heel veel zin in!

:yum:
Klik om te vergroten...
Veel plezier man!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe is je trip Eik? :grinning:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi Roze olifant hier, ik reageer even voor Eik, het forum zelf bedienen is nog even teveel gevraagd maar hij wil wel graag antwoord geven dus vandaar. :sweatsmile:

Hoop dat ik een goeie samenvatting geef. Volgens mij heeft Eik een lekker tripje gehad, aangezien ik een aantal leuke opmerkingen voorbij heb horen komen à la 'wat leven we toch in een mooie wereld hè', 'wat is dit toch extatisch spul'', en 'heb nu zin om Dances with Wolves te kijken en me een indiaan te voelen.'

Verder had-ie nog een speciale boodschap voor jou @Mindless omdat-ie dacht dat jij wel wilde weten wat het verschil is tussen deze hogere dosis en de vorige. En dat is vooral jezelf (het ego) meer kwijtraken, dat element ging nu verder dan de vorige keer. Hij vond het mooi om te voelen dat diep van binnen alles liefde is, en denkt dat jij het daar vast wel mee eens zal zijn!

As we speak vraagt-ie zich wel af of mensen op het DF hem niet maar een rare kwiebus vinden. :grin:
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#9
DEZE TOPIC ZOCHT IK! Mag ik hier nog in posten, ik ben nog wel genoeg onder invloed hoor :blush:

Ik heb net een waanzinnige diepe trip gehad. Ik werd er ook wel bang van maar misschien hoort dat er een beetje bij.

Deze adrenalinejunk heeft zijn fix weer gehad hoor. Holy mekkers. Eigenlijk moet ik een tripreport schrijven maar ik heb mijn vorige trip nog maar half op papier staan. Wie had dat gedacht op 50 mics. Ik ben hypergevoelig voor deze shit volgens mij.

En mag ik ook nog reageren hierop?

Mindless zei:
Rare kwiebus? Helemaal niet. Hoe kom je daar op Eik? Ik vind mezelf eerder een rare kwiebus.
Klik om te vergroten...

Ja jij bent wel een rare kwiebus ja. Maar wel de meest aardige empathische hulpgevende rare kwiebus van het hele forum! :grin: Vind het helemaal geweldig hoeveel moeite je steeds neemt om al die mensen met drugsproblemen te helpen zonder ze op hun plek te zetten. Gewoon goede constructieve feedback. Chapeau!
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Game&Watch zei:
DEZE TOPIC ZOCHT IK! Mag ik hier nog in posten, ik ben nog wel genoeg onder invloed hoor :blush:
Klik om te vergroten...
Tuurlijk mag je hier nog op posten! Zeker met zo'n leuke vrolijke reactie. :lolol:

Klinkt inderdaad wel erg heftig voor slechts 50 mcg. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan. Als je aan slechts een half postzegeltje genoeg hebt scheelt je dat aardig in de portokosten.

Ik ben benieuwd of er nog een reportje van komt. :wink:

O ja, en rare kwiebus zie ik alleen maar als een compliment. Da's een titel die niet voor iedereen weggelegd is. :lolol:
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ach dat geld. Ik vind het sowieso bijna gratis. Avondje stappen met bier en snacks en je bent veel meer kwijt.

En het jammere is dus dat ik de visuals niet krijg op lagere doseringen. Maar wel een complete ego oplossing :tonguewink:

Maar misschien is het daar wel om te doen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Game&Watch zei:
Ja jij bent wel een rare kwiebus ja. Maar wel de meest aardige empathische hulpgevende rare kwiebus van het hele forum! :grin: Vind het helemaal geweldig hoeveel moeite je steeds neemt om al die mensen met drugsproblemen te helpen zonder ze op hun plek te zetten. Gewoon goede constructieve feedback. Chapeau!
Klik om te vergroten...
Thanks! :laughing:
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben vandaag voor het eerst aan de LSD, en het duurde even voor de eerste effecten begonnen (heb nu een halve zegel op, duurde bijna twee uur voor het tapijt begon te bewegen) en inmiddels is alles een soort van vloeibaar. Heb ook al wat patronen in m'n vloer gezien die er niet zijn en ben een beetje rillerig, maar verder wel lekker eigenlijk. Er moet zo nog wel een postbode komen...:grimacing: Hoop wel dat de visuele effecten nog wat heftiger worden eigenlijk. Zie bv nog geen kleurveranderingen.
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat het niet veel heftiger zal worden qua visuals. Ik vermoed dat je mentaal nog wel heel wat mee zal maken komende uren. Op een gegeven moment ben ik persoonlijk dusdanig in een andere mentale wereld (dimensie) dat de visuals me helemaal niet meer zo opvallen. Maar misschien is dat persoonlijk :)
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga echt als een raket! Alles beweegt en alle woorden voelen als trampolines. Heel gek hoe zintuigen door elkaar lopen en woorden heel raar zijn.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geniet er maar lekker van @Sneeuwpop1 !
Lsd is magisch!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jaloers hier. Have fun!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wow, nice. Alhoewel ik niet snap hoe iemand kan trippen en tegelijkertijd typen. Ben altijd ver van de hedendaagse wereld
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sneeuwpop1 zei:
Alles beweegt en alle woorden voelen als trampolines.
Klik om te vergroten...

Haha woorden die als trampolines voelen, klinkt als een beste LSD-trip. ^^

@Rayyar snap ik ook niet. Op een wat hogere dosis ALD/LSD ben ik in ieder geval zo waus dat ik moet nadenken bij het vasthouden van een glas drinken en hoe dat ook alweer zat met zwaartekracht, laat staan inloggen op een forum. Maar heb dan wel weer ervaring met 'chatten' (Facebook Messenger) op LSD en dat ging dan weer verrassend goed, dus is ook een beetje waar je je op focust volgens mij.
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het duurt wel wat langer dan ik had verwacht (ben nu dik vijf uur aan het trippen), maar ben er nu ook wel weer lichtelijk klaar mee. Hoop dat ik door buiten te gaan wandelen nog wat meer bewust word van het hier en nu. Net ook al m'n maag omgedraaid, minder lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."