#1
Fijne trip Eik! (Voor als je hier nog komt
)
Zeer benieuwd naar je bevindingen straks. Vooral de vergelijking met lsd.
Zeer benieuwd naar je bevindingen straks. Vooral de vergelijking met lsd.
Veel plezier man!Zometeen 140 ug ALD-52 onder mijn tong leggen. Ik ben heel benieuwd naar de effecten! Heb er in ieder geval heel veel zin in!
![]()
Rare kwiebus? Helemaal niet. Hoe kom je daar op Eik? Ik vind mezelf eerder een rare kwiebus.
Tuurlijk mag je hier nog op posten! Zeker met zo'n leuke vrolijke reactie.DEZE TOPIC ZOCHT IK! Mag ik hier nog in posten, ik ben nog wel genoeg onder invloed hoor![]()
Thanks!Ja jij bent wel een rare kwiebus ja. Maar wel de meest aardige empathische hulpgevende rare kwiebus van het hele forum!Vind het helemaal geweldig hoeveel moeite je steeds neemt om al die mensen met drugsproblemen te helpen zonder ze op hun plek te zetten. Gewoon goede constructieve feedback. Chapeau!
Alles beweegt en alle woorden voelen als trampolines.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."