Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
183 weergaven
18-5-2026
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan het zo moeilijk in woorden uitbrengen hoe ik me de afgelopen uren voel.. wil telkens ongelovelijke posts neerzetten van wat ik zie maar de woorden komen niet :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier komt zéker een tripreport van, dit was mogelijk mijn hardste trip ooit, en godzijdank gebeurde er niet zo veel tegelijk zodat het allemaal nog op te schrijven is ook. Ik zag zo veel intense patronen, visuals en fractals dat alles wat meer dan 4-5 meter van mij vandaan was alleen nog te onderscheiden en herkennen was aan de kleuren die er nog een beetje door heen kwamen (en veel te vel waren). In de piek zag ik: mijn vriend niet meer in de visuals als die aan de andere kant van de kamer stond. Ik had hele zware geluids hallucinaties en ik zag gesprekken door de kamer bewegen, elke zin had een uiterlijk. Ik zág echt het geluid veel letterlijker dan de gewone patronen-bewegen-op-de-muziek. Ik zag elke klank echt door de kamer trekken en stromen. Als ik naar buiten keek zag ik niet wat alles was, alleen een enorme morphende massa patronen met af en toe concrete afbeeldingen er in, dan weer keiharde fractals. Ik kon de halve piek lang geen letter lezen, waar ik ook keek, het vervormde zo ver door dat ik 100% visual-blind was. In mijn bank heb ik hele volkeren zien ontwikkelen en afsterven. O mijn gód wat ging dit diep zeg. Die visuals.. ik moet ze echt op schrijven. Hier moet een report van komen.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Hier komt zéker een tripreport van, dit was mogelijk mijn hardste trip ooit, en godzijdank gebeurde er niet zo veel tegelijk zodat het allemaal nog op te schrijven is ook. Ik zag zo veel intense patronen, visuals en fractals dat alles wat meer dan 4-5 meter van mij vandaan was alleen nog te onderscheiden en herkennen was aan de kleuren die er nog een beetje door heen kwamen (en veel te vel waren). In de piek zag ik: mijn vriend niet meer in de visuals als die aan de andere kant van de kamer stond. Ik had hele zware geluids hallucinaties en ik zag gesprekken door de kamer bewegen, elke zin had een uiterlijk. Ik zág echt het geluid veel letterlijker dan de gewone patronen-bewegen-op-de-muziek. Ik zag elke klank echt door de kamer trekken en stromen. Als ik naar buiten keek zag ik niet wat alles was, alleen een enorme morphende massa patronen met af en toe concrete afbeeldingen er in, dan weer keiharde fractals. Ik kon de halve piek lang geen letter lezen, waar ik ook keek, het vervormde zo ver door dat ik 100% visual-blind was. In mijn bank heb ik hele volkeren zien ontwikkelen en afsterven. O mijn gód wat ging dit diep zeg. Die visuals.. ik moet ze echt op schrijven. Hier moet een report van komen.
Klik om te vergroten...

wow dat klinkt zo gaaf :)

ik wil ook ooit noggeens zo diep gaan (Y)
van de zomer :hearteyes: :hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vroeger hadden ze geen dolbysurround systeem met 8 kanalen en subwoofer.

Daar had je genoeg aan LSD en je 45 toeren plaatjes. Dit is alsof het geluid uit jou komt. En daar kan geen digitaal systeem tegenop.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nice Azgaza! :grin:
B
ButtplugLid
01-01-2024, 00:00
#6
Géniaal topic dit. Heerlijk dat mensen zo ervaringen met elkaar kunnen delen. Het is ook hilarisch om de kromme zinnen en maffe uitspraken te lezen.
Moet ik binnenkort ook maar eens doen :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
tip m zooo zwaaar guerzo... vet leip xd :mrgreen: d
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
BlackRobBlunt zei:
tip m zooo zwaaar guerzo... vet leip xd :mrgreen: d
Klik om te vergroten...
:grin: Nice. Hoe laat ben je begonnen? :P
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 uur fzo... gaat lekker :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn trip was zo leuk gisteren, 200 ug in de duinen met goede vrienden is een goed idee. De trip is inmiddels weg maar ik heb weinig geslapen en heb ná mijn slaap veel goede plannen gemaakt, deze week ga ik alle belangrijke dingen op orde zetten en ik ga morgen middag vroeg al beginnen, ik heb er helemaal zin in! Dat was goed, en fijn :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
Ik tril en tinkel helemaal,
Alsof ik wordt gekietelt zo vrolijk ben ik! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lekker man! Enjoy. :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ Danku :grin:


Ben weer terug op aarde :beer:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
In need of some intensive psychedelic care plz :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gaat wel lekker hiero. :hearteyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Was ik maar zwaar aan de acid :'(
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Elke keer tuin ik er weer in, 3 stappen loop ik achter, de perfecte grap op het gezicht van dat ene mannetje daar. 3 maal in het rond, over de kop, binnenste buiten. Een vette grijnz op je smoel en een verstrooide geest. LSD, n2o, ket. Met een omhaal, een vriendelijke knipoog en een "pow! right in the kisser". :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
3 en 0 is negen.

Ellesblalalalaladieee.

Waarom is het allemaaal zo logisch, en vooral dat knipoogje er achteraan.

Zal ik maar stoppen voordat ik begin? Of zal ik doorgaan tot het stopt? Of zal ik beginnen met stoppen zodat we langer kunnen doorgaan?!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
:hearteyes: jij hebt volgens mij echt de lol van je leven, tripze!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ha. Toeval bestaat niet. En het lot is maar een lachertje. :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmmm, laatste post was niet zo. Ik kan beter. Maar nu is het mooi geweest. Geslaagde vlucht. :grin:

En oh wat is dit :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."