Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
189 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehe, your having the time of you life?

Of is 'de waarheid' te confronterend? Leg het uit..? Voor alle beginnende trippers hierzo :mrgreen: :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
Hehe, your having the time of you life?

Of is 'de waarheid' te confronterend? Leg het uit..? Voor alle beginnende trippers hierzo :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...


OOooeeee beste mensen, DIT is een perfect moment. Dít, deze post hier, is een absoluut perfect getroffen moment, net zoals dat je, als je zal kunnen zien als je nu naar post één van dít topic gaat, zal zien dat dit topic in zijn bestaan kwam op een minstens zo perfect moment, al is dat moment, en zo met dit topic, een beetje verloren gegaan. Als je het zo terug leest, betekent het helemaal niks, maar als je ín een trip terug kijkt op die herinnering dan weet je ineens weer wat dit topic waard is. En om dit goed te snappen zou je nu mijn trip moeten hebben, die absoluurd NIEMAND OP DE HELE WERELD NU HEEFT hebben
...

..

de woorden zitten in mijn vingers, maar helaas zitten de vingers niet aan deze woorden, dus daar bij geen verdere uitleg..

ach

het is gedoemd te falen, een uitleg aan elke beginnende tripper over wat een trip inhoudt..

eennn


HIER KOMTIE DAN :grin::grin::grin:


:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: LEKKER FF KLEURTJES KIJKEN WANT HET IS ZOOOOOOO HEERLIJK :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

want dat is LSD

het is zoooo heerlijk
zo diep
zo geworteld
maar oooh zo fijn
je voelt het als het ware door je aderen stromen en het is zo heerlijk, de heerlijkheid die de trip is, die alles zo perfect en zo mooi betript..

(jezus wat de woorden naast die die ik typ nu doen Oo9u412jefin@$@($(!!!!! jezus..)

...



...



..


Er is ondertussen veel gebeurd.

en wáááárom gaat dat lachgas gevoel niet weg?


MAAR

(mede dankzij het efit dat een lijntje keta misschien het lachgas effect veroorzaakt heeft, 3 uur geleden dan wel niet, maar álsnog, keta uitgewerkt dus dat is nu duidelijk


weet je laat amar


er moet nu



EPISCH een biertje geopened worden..

en rik sprak:

de trip is voorbij het is tijd voor bier.


--

Zie hier, het 4e biertje van de avond en wellicht de eerste ECHTE van de avond.


--


Zo.


Dit is een trip.


Denk ik.


Als je in de zeer vroege comedown van je harste trip ooit een lijn keta doet en NIET meer normaal je trip in terug kan komen


effect.


Zooo.

Helaas niet de openhartige LSD post die het zou moeten worden, nee, deze post spreekt: dit is geschreven vannuit 225 ug lsd, zo'n 50 mg ketamine, enkele lachgas patronen en wat joints, en misschien 4 slokken bier waarvan ik me niet herinner dat ik het goed in een blikje heb gezien :)

zo.

Hier.

Mijn post of LSD aan DF.


Beste DF, doe er mee wat je wilt, en wellicht, net zoals dit topic, eindig als een korte zucht van herinnering
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb mijn post net trippend geanalyseerd

GENIAAL ZEG


moet je zien


dat

MAAR


(ajroapiwnja lul verhaal


weet je laat mara


GENIAAAAAAAAL! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn hiel is gelikt.

Mijn ziel is gelikt.

Kwamen we ook zelf pas halwerwege achter, dus als je het niet snapt: een troost, wij ook pas haleverwege !!!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
You're half way there. :wink:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wauw.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Damm, jij moet het echt goed naar je zin hebben volgens mij.

225 ug lsd.
50mg keta.
lachgas.
joints.
bier.

Your'e living in a paradise :grin:

Verder is het idd moeilijk als beginnende tripper die niet tript in je verhaal te komen maar ik begin langzamer hand het te snappen..
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#8
1.5 zegels (alex grey) hoeveelheid onbekend.
Alles begint hier toch wel al aardig te golven. +/- 1 uur na inname :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo, daar zijn we dan toch een dikke 12 uur verder, de piek is eraf, ik neem gewoon nog wat bij.
slapen gaat toch niet lukken, de lsd 2cb en dextro overheersen teveel

helaas regent het maar wat was het ubergeil deze nacht, beter trip weer kon ik niet krijgen.



en toen werdt de trip plots hevig verneukt, door slecht nieuws ....

ik had ooit wat 2ct7 gekregen en meegeven aan een vriendin voor op de neukparade ...
de 2x 50 mg 2ct7 werden na inname een enkeltje ziekenhuis, in de ambulance.
Voel me er zwaar klote door, meestal ben ik het die kapot gaat op een overdose ...

De trip is sindsdien nogal :(

Gelukkig maken ze het nu beter en zijn ze weer thuis.

:hearteyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb een uur n half geleden mijn tripke gepakt.
pff voel nog niet veel , kheb niet direct 't gevoel dat 't hard gaat komen.
een vriend van mij zei dat 't wss DOB was.
crap
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
SOS ... may day
Klik om te vergroten...

He ouwe, ik dacht dat je niet meer kon spacen? Dit keer dus wel goed gegaan ondanks het slechte nieuws?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben het spoor bijster nu..
Stoffige maya's, had niet zo dom moeten zijn te denken die zijn toch maar de helft door de tijd heen van sterkte, en 6 nemen in 30 min.
Kan nauwelijks de tv zien door de wazige gloed eromheen en energiestromen ditt en dat 10 uur na inname..
Voel me zoals ik me nog nooit heb gevoeld erg niet in woorden uit te drukken :wave:

ps dit koste me al ruim een 20 minuten.. leek wel een een uur heerlijk weer :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mathijs zei:
Ben het spoor bijster nu..
Stoffige maya's, had niet zo dom moeten zijn te denken die zijn toch maar de helft door de tijd heen van sterkte, en 6 nemen in 30 min.
Kan nauwelijks de tv zien door de wazige gloed eromheen en energiestromen ditt en dat 10 uur na inname..
Voel me zoals ik me nog nooit heb gevoeld erg niet in woorden uit te drukken :wave:

ps dit koste me al ruim een 20 minuten.. leek wel een een uur heerlijk weer :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Nee joh gek! 1080µg? Hah. Sterkte!
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jah, ben weer geland redelijk. Voel me nog een beetje vaag en zie nog een klein beetje patroontjes. Moet dit zo ff gaan herlezen, zeker te dom voor woorden, maarjah. Voel me wel ff hard vercrackt nu argh. xD maar was wel ff een leuk tripje damn
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oi oi, wat een dosis toch weer. Hopelijk kun je over een jaar nog genieten van een enkele zegel.

Push it to the limit, waarom?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Was een spotane actie had er er ineens erg veel zin in en geen verplichtingen voelde goed^
Maar nu het 16e uur in en ben nog steeds flink wazig maar kom wel langzaam terug terug :P
Ben uitgehongerd ik ga maar eens eten en wat valium misschien ben doodmoe inmiddels van de trip maar slapen zit er nog niet in anders... :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mathijs zei:
Ben het spoor bijster nu..
Stoffige maya's, had niet zo dom moeten zijn te denken die zijn toch maar de helft door de tijd heen van sterkte, en 6 nemen in 30 min.
Kan nauwelijks de tv zien door de wazige gloed eromheen en energiestromen dit en dat 10 uur na inname..
Voel me zoals ik me nog nooit heb gevoeld erg niet in woorden uit te drukken :wave:

ps dit koste me al ruim een 20 minuten.. leek wel een een uur heerlijk weer :hearteyes:
Klik om te vergroten...

LEIPE SHIT OUWE ....

6 x 150 -180 mics is geen kattepis.
Wat dacht je dan dat der Bonert niet weet hoe je je Mayas vers moet houden ?

Verval van de mics in minimaal indien goed verpakt, nu neem je er 6 in 1 x en heb je misschien al een maand of langer niet getript.
Ik kan begrijpen dat je als een invalide de nacht heb door gebracht, je hebt mazzel dat je niet uniek hebt getript, of wel ?

Vanavond gaat Der Bonert wieder an dope jawohl.....
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Uniek getript heb ik zeker wel de laatste paar uur, dacht dat ik gek was geworden, dat ik zo'n geval was geworden van "oh doe maar in het gekkenbussie die is doorgedraaid..
En ja inderdaad best te vergelijken met een invalide hoe ik de de/nacht doorkwam, kon niet veel zinnigs zeggen/doen de eerste 11-12 uur.. Had alweer ruim 5 maanden niet getript dus werd het tijd voor een stevige trip vond ik. Maar niet verwacht dat het zo zou uitpakken.
Maar ik heb me lesje weer geleerd onderschat nooit je zegels ook al zijn ze een jaar of langer oud....
De trip heb ik uiteindelijk na 18 uur van intercity naar stoptrein vaart laten gaan door wat valium (wat ik godzijdank ik huis had) Volgende keer weer wat minder alhoewel ik het graag nog eens wil opschroeven maar voor nu even genoeg gehad dat komt wel weer als ik verhuist ben...
Trip report komt eraan zodra ik de gevoelens die ik had kan omschrijven in woorden.
Een fijne avond/trip toegewenst bonie!
Piece
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#19
- ff weg - xD
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#20
- weg -

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3738394041...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."