Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
193 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister LSD (niet zwaar).
Ook niet hulp nodig,maar was wel leuk als er iemand bij was.

Eigenlijk mag ik hier dus niet reageren ^
b
bob2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
wie is nou weer hoeedd,

jezus ik probeer nu al echt lang aan wat lsd te komen maar het lukt maar niet :(
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het goed is vanavond nog een zegeltje :). Ik vind alleen vaak het beginfase niet zo prettig, komt bij mij vaak erge misselijkheid om de hoek kijken. Maar zodra de piek voorbij is is het geweldig.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aan het na genieten van een 250 ug tripje. Verry nice. :grin:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekker bezig met maat van me, allebei 1 shiva

Mystery of the yeti :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Wierook en lavalampen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Fear and Loathing :smoke: :wave:


:hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen hulp nodig btw :P

Gaat prima zo :hearteyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 shiva :P

das lekker simpel hou het mooi ..

Luister

http://youtube.com/watch?v=njx8XAuwILA


Dat ... :hearteyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jaaa voel me zo goed door alle gehaalde tentamens, net een halfje achter de kiezen, dit wordt mijn lsd night!!!!! :mrgreen:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#9
hehe, lucky you! ENJOY! :hearteyes:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
TechNora zei:
Jaaa voel me zo goed door alle gehaalde tentamens, net een halfje achter de kiezen, dit wordt mijn lsd night!!!!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik ben diep jaloers :mrgreen:

Enjoy :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Veel plezier technora, ik ben ook wel jaloers, maar meer omda tik nog n14 uur moet wachten voor ik ga trippen, en het al een maand op het laatste moment wordt uitgesteld en ik niet de zekerheid heb of het doorgaat, zowel, dan kan je morgen vanaf 5 PM wel trippende posts van mij verwachten hier.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat kan me allemaal niks schelen, ik zal me onbewust amuzeren tijdens de ceremonie !
wat ik er na krijg van gevoelen en lusten zal ik met open armen ontvangen, als ik moet janken laat ik het gewoon vloeien !
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, ja, eindelijk :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bon Voyage Tech Nora !!
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tech Nora ben je al weer bij bewust zijn ? :P
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Na 12 uur lang geweldig trippen, ga ik nu moe, maar voldaan slapen. Het was allemaal zo moois/groots/meeslepend/alles omvattend...

Zoals de dame van het health centrum net spontaan tegen me zei: U ziet er helemaal ZEN uit! En zo voel ik me ook, totaal aanwezig in dit moment. Elk moment doet er toe, alles is belangrijk, alles heeft betekenis, alles staat in verbinding, alles is compleet.

Alles is al zoals het zijn moet, precies in dit ene moment. Het enige wat ik verder nog wil is me omringen door warmte/liefde/schoonheid/uitdaging/passie/vrede...

Ik heb 3 a4tjes volgeklad met half afgemaakte zinnen, maar toch snap ik nog precies wat ik ermee bedoelde, en is alles heel logisch voor me. Ik zie precies door welke stadia ik in m'n trip heen ben gegaan, om tot dit punt te komen.

Het is een mooi afgerond geheel geworden, en dit is de samenvatting, eigenlijk een soort instructie hoe het best te leven (voor mij) :
Wat van belang is: elk moment is het waard geleefd te worden. extra instructie voor in het moment: doe wat goed voelt.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Een kwartier geleden 3/4e maya genomen, over drie kwartier neem ik het laatste kwartje. Volgensmij komt het op.
Klik om te vergroten...

Succes ermee! Ik begin ook weer honger te krijgen :flushed:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
TechNora zei:
Zoals de dame van het health centrum net spontaan tegen me zei: U ziet er helemaal ZEN uit! En zo voel ik me ook, totaal aanwezig in dit moment. Elk moment doet er toe, alles is belangrijk, alles heeft betekenis, alles staat in verbinding, alles is compleet.
Klik om te vergroten...


Ik ben er klaar voor !!
Ich bin der Zen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een kwartier geleden 3/4e maya genomen, over drie kwartier neem ik het laatste kwartje. Volgensmij komt het op.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wil ook! Was het maar al vakantie, mn zegeltjes liggen daar zo zielig mijn naam te schreeuwen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3536373839...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."