Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
185 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Net even een hofmannetje gedropt, waarvan word gezegd dat ie maar 50 ug is. Maar ik wil het even zelf ondervinden voordat ik er 4 in me hol stop. :grin:
Het is lekker weer dus ga straks onkruid wieden in de tuin, en eventueel nog wat filmpjes kijken. Word een lekker doel loos dagje vandaag.

Ben benieuwd of ik uberhaupt wel visuals krijg van 50 ug, ik verwacht alleen een trippy mind state verder geen toffe shit. Dat komt over 2 weken wel. :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
hmmm, weet niet wat het is maar ik sta dr van te kijken. Laat ze deze week toch maar eens testen. :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
50 mics is toch nog de moeite waard. Heb me eigenlijk prima vermaakt. Alleen die acid kwam anders op me over als normaal. Toch nog aardig wat visuals gehad.
Maar ben blij weer nuchter te zijn. :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik stond er raar van te kijken, volgens source iets met het kristal. Ik heb er verder geen verstand van maar die 50 mics kwamen bij mij aan als of het er 100 waren. :grin:
Ben dus benieuwd wanneer ik er meer van ga nemen, denk volgende keer rustig aftasten met 2,5 van deze zegeltjes. Vandaag was niet echt een report waardig, maar volgende trip zal ik er wel iets over schrijven. 1 ding is mij zeker, deze acid is anders dan normaal.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
special acid speciaal voor jouw !
wat heb jij een geluk... :hearteyes:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
disorder zei:
ik wil wel eens lsd proberen maar ik kan het niet betalen :( misschien als ik mijn meth verkoop wel
Klik om te vergroten...

Is Jokkelshizzle wéér terug of zo? :rolleyes:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#7
vannacht lekker lopen spacen, ging op het laatst wel veelste hard en moest tering hard :kots:
komt waarschijnlijk door de combinatie met veel bier.
ben nu nog steeds echt misselijk. en kan voor geen meter slapen want lig alleen maar te draaien.

het plafon doet nog steeds gek en dat na 17 uur ofzo. :openmouth:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#8
hannus zei:
vannacht lekker lopen spacen, ging op het laatst wel veelste hard en moest tering hard :kots:
komt waarschijnlijk door de combinatie met veel bier.
ben nu nog steeds echt misselijk. en kan voor geen meter slapen want lig alleen maar te draaien.

het plafon doet nog steeds gek en dat na 17 uur ofzo. :openmouth:
Klik om te vergroten...

hah ik heb t ook, vanacht weggeweest en heel wat bier, heb dan mss 2u geslapen, en ben dan naar brugge geweest, en 1 trip erop gepakt is echt zoooooot, maar khad ook wel eventjes me momenten datk ik probeerde te denken fuck want kzag geen verschil tussen reality en hallucions! ondertussendoor wiet, hasj zitten smoren, maar nu is het alweer 's avonds en de trip islichtjes aant uitweerkn, echt insane kleuren, patronen, lachen :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
net 130 microgram genomen :grin:
waiting for take off
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
kom net van walibi !
heb 1 hofman gestoken, het was prachtig maar fuckt up met dat aanschuiven. omsingeld door nuchtere mensen.
maar de visuele kanten waren prachtig bij elke atractie.. van Vampire tot de schat van toutanchamon.
ben nu rustig uit aan het trippen, ga dadelijk slp !
het was een pracht ervaring om nooit te vergeten.. nooit :hearteyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pak Suiker zei:
disorder zei:
ik wil wel eens lsd proberen maar ik kan het niet betalen :( misschien als ik mijn meth verkoop wel
Klik om te vergroten...

Is Jokkelshizzle wéér terug of zo? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wahaha ik hoop het, kunnen we weer eens serieuse gesprekken voeren. :rolleyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
net 2 hofmans gestoken !
amuzer je me rot hah ! ;:grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
LSD HEEFT ALTIJD GELIJK



* follow da leada leada leada
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
ben je nog aanwezig lucifer?
merk je al effect :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
De LSD is me altijd één stap voor.








*
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat heb ik mezelf aan gedaan.




* terwijl ik wist dat het nodig was.




(rik zei het, dat is een DF post, hij had gelijk, dat is DEEEE DF POST!!!)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
NA 22 TRIPS SNAP IK LSD PAS



OMFONMGFOMFOFMOGMGFOMFOGMOM!!!!

HOE KAN DIT
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sweet :hearteyes:

Ik hopelijk ook weer komende week als de drukte het toe laat en het zonnetje blijft schijnen. :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
HOOEED KOM ONLINEEEE WE HEBBEN JE NODIG!!!!!!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hehe, your having the time of you life?

Of is 'de waarheid' te confronterend? Leg het uit..? Voor alle beginnende trippers hierzo :mrgreen: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."