#1
Net even een hofmannetje gedropt, waarvan word gezegd dat ie maar 50 ug is. Maar ik wil het even zelf ondervinden voordat ik er 4 in me hol stop.
Het is lekker weer dus ga straks onkruid wieden in de tuin, en eventueel nog wat filmpjes kijken. Word een lekker doel loos dagje vandaag.
Ben benieuwd of ik uberhaupt wel visuals krijg van 50 ug, ik verwacht alleen een trippy mind state verder geen toffe shit. Dat komt over 2 weken wel. :P
Het is lekker weer dus ga straks onkruid wieden in de tuin, en eventueel nog wat filmpjes kijken. Word een lekker doel loos dagje vandaag.
Ben benieuwd of ik uberhaupt wel visuals krijg van 50 ug, ik verwacht alleen een trippy mind state verder geen toffe shit. Dat komt over 2 weken wel. :P
