#1
Drientje zei:Ik snap juist altijd alles....Plimu zei:dat je er niets van snapt is heel normaal op acid imo
En tegelijk ook niet in woorden uit te drukken.... Gedachten, visies, patronen, niets is in woorden te vangen.
Same here, zeer heldere gedachten en alles kunnen begrijpen maar niet bevatten.
Terwijl mijn vaste tripmaatje er juist altijd totaal niets van snapt op dr piek, wat vrij vervelend is aangezien ik juist wel alles snap maar mijn verhaal op dat moment gewoon niet bij haar binnen kan komen.
