Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
168 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap echt niks van wat je daar zegt trouwens. Minder dan eens per maand. Huh? Dat betaat helemaal niet. En dan met volle maan? ik volg er niks van. :flushed::flushed::flushed::flushed::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja dat blauw heeft dus toch echt een reden zo blaauw te zijn :hearteyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kolonel "Rang Pang" Sietse meldt zich aan het front.

het was weer ge-wel-dig :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza ben je er nog ? :grin:
percies goed aan het gaan !!
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen Alice, maar hawaiaantjes vandaag. 20 min geleden gegeten en ik voel al wat paddorush opkomen.

:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het lijkt de LSD tijd van het jaar te zijn; gisteren ook al zo veel mensen. Of ze komen deze tijd van het jaar online omdat het buiten toch koud is. Ik trip helaas niet, vorige week was voor het laatst en dat is gewoon echt te kort geleden. Misschien begni januari weer of nog een keertje eind december..
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
nja deze tijd van het jaar trip ik ook liever binnen, veel te kous om er echt van te kunnen genieten
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
just dropped half a maya :grin:

ik las in het topic over welke je drugs je nu op zat dat er nog wel een paar waren so IDENTIFY YOURSELF :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
net 500 mics gedruppelt ..... is er dan helemaal niemand ???
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Veel plezier .. en succes met deze trip
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ok gezellig weer doei doei
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga je lekker Stonie :wave:
500 mic toe maar weer. Ben je alleen, alles in 1 keer?
Heb jij ff een diepgaande trip, heel veel plezier.

Net een nachtje doorgedraaid op MDMA. Erg lekker na een hele lange periode. :)
Gaan we met oud en nieuw ook doen maar dan met een heel stel zegels erbij :grin:
Misschien komt er nog een reportje van dan.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
Flinter zei:
heeft nog iemand een tip om te doen als je lsd hebt gehad :P.
Klik om te vergroten...

Neuken
Muziek luisteren
Bad nemen
In de natuur lopen


:wave:
Klik om te vergroten...

mijn schelpenverzameling bewonderen, ze hebben dan echt prachtige kleurtjes :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
nice one technora, leuk dat je je toch nog hebt kunnen vermaken met de lsd :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh my! Call an ambulance! There went all my senses through the window!!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@ Vode ... Did u drop the albert Hoffman ?

:mrgreen:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#17
pff senses are overrated anyway, good riddance
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#18
12 uur
1 shiva
:hearteyes: :wave:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
My oh my, it looks like I did :openmouth:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
53 minuten geleden nu. Voel iets meer bodyload en af en toe beginnen dingetjes te vervormen.. maar nog steeds heel easy.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."