#1
Oh dat zijn wel woorden waar ik wat aan heb. Ik heb nooit hevige bloedingen gehad maar merk dat ik de laatste jaren véél en véél hevige krampen heb, en dan nog niet eens over PMS gesproken 🫣 maarja wat dan hè? Ik kan niet tegen hormonen en ik vind een condoom ook echt niets.Niet iedere vrouw heeft pijn bij t plaatsen! Ik helemaal niet bijvoorbeeld… maar ik viel wel flauw. Alsof m’n lichaam alle pijn zelf oppakte. Maar zijn ook zat vrouwen die er helemaal geen last van hebben.
Maar… besef dus wel dat koper ook geen kattenpis is. Als je nu je menstruatie ondergaat zoals de gemiddelde vrouw in tampon reclames dan kan ik het je zeker aanraden. Bloedt je nu al veel óf heb je al heel veel pijn/kramp dan zou ik t afraden.
maar idd m’n zusje had nergens last van bij een spiraajtje. En ik viel letterlijk bijna flauw terwijl ik echt een hele hoge pijngrens heb. Ben nog nooit flauwgevallen in me leven, maar zat toen op het randje