Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHormoon(vrije) anticonceptie - dringende hulpvraag🤪🩸🩸

Hormoon(vrije) anticonceptie - dringende hulpvraag🤪🩸🩸

76 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cath-R-Ella zei:
Alleen is het bij de vrouw niet omkeerbaar en bij de man volgens mij wel
Klik om te vergroten...
De ingreep bij vrouwen is pittiger dan bij mannen.
Het is omkeerbaar, maar kans dat het weer gaat werken is klein.
Ik heb echt een serieus gesprek met een arts gehad voor de ingreep of ik wel zeker wist dat ik dit ging doen. Prima dat ze dit doen.

Ik vond dat het mijn beurt was nadat zij telkens anti conceptie had gebruikt al die jaren.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Ik gebruik geen anticonceptie meer en ik wil nooooit meer hormonen. Ik werd er helemaal gek van. Zowel mentaal als lichamelijk ging ik er zo slecht op.
Klik om te vergroten...
🫶🏻🫶🏻🫶🏻
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
M’n vrouw heeft jaren de pil gebruikt, later een mirena spiraal.
Na 2 gezonde kinderen besloten om me te laten steriliseren. Geen spijt van.

Kon m’n vrouw stoppen met die hormonen.
Maar…..toen werd ze zeer onregelmatig en heftig ongesteld.
Uiteindelijk heeft ze nu al een tijd een prikpil en dat bevalt haar eigenlijk heel erg goed.
Klik om te vergroten...
Voor sommigen werken die hormonen juist wel inderdaad. Fijn dat dit haar goed bevalt 😊
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Dat is het zo.
Maar gelukkig bestaan tegenwoordiger ook ultra dunne.
Niet die dikke fietsbanden van de Etos voor 10 voor 1 euro
Klik om te vergroten...
Klopt haha!

Tijdens de zwangerschap natuurlijk geen condooms hoeven te gebruiken dus dat was fijn haha!😏
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
9BFB354F-0471-42C3-8470-584F67BF410C.jpegFF12E7F4-EFCC-47B9-9BA1-A8ED45F61003.jpeg

https://www.researchgate.net/publication/384572785_Beyond_Birth_Control_The_Neuroscience_of_Hormonal_Contraceptives

Toevallig op m’n tijdlijn vandaag…
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
De bedrijven in kweste:

Bekijk bijlage 62498
Klik om te vergroten...
Masturberen telt niet!!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Wilt dit zeggen dat "als het gebeurt, gebeurt het"?
Klik om te vergroten...
Nee, ik wil absoluut geen kinderen. Nooit.
Maar ik heb niet zoveel seks de laatste tijd, dat scheelt. Maar anders gebruik ik condooms!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Maar ik heb niet zoveel seks de laatste tijd
Klik om te vergroten...
Zonde, ik ben van mening dat er over het algemeen te weinig geneukt wordt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Zonde, ik ben van mening dat er over het algemeen te weinig geneukt wordt.
Klik om te vergroten...
Hahaha, mijn hoofd staat er niet zo naar
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Zonde, ik ben van mening dat er over het algemeen te weinig geneukt wordt.
Klik om te vergroten...
En dat moet spyrke oplossen? 😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
En dat moet spyrke oplossen? 😂
Klik om te vergroten...
Een betere wereld begint bij jezelf 🍆🍑
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Een betere wereld begint bij jezelf 🍆🍑
Klik om te vergroten...
Dus hop, minder posten jij en meer neuken!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Dus hop, minder posten jij en meer neuken!
Klik om te vergroten...
Ik post tussen de bedrijven door
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Ik post tussen de bedrijven door
Klik om te vergroten...
De bedrijven in kweste:

91D7572B-C113-400A-9EB1-2747DF5A491F.jpeg
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Masturberen telt niet!!
Klik om te vergroten...
Een goede tekst voor jouw handtekening op DF ! Aanpassen dus, die handtekening !
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
BelowTheFlow zei:
Een goede tekst voor jouw handtekening op DF ! Aanpassen dus, die handtekening !
Klik om te vergroten...
Wat staat daar überhaupt? Ik zie geen handtekeningen op mijn telefoon.

Edit

At your service @BelowTheFlow

Gouden tip trouwens
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga voor het zingen de kerk uit, of ik vlucht in de achteringang🤣
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Wat staat daar überhaupt? Ik zie geen handtekeningen op mijn telefoon.

Edit

At your service @BelowTheFlow

Gouden tip trouwens
Klik om te vergroten...
Iedereen ziet handtekeningen op hun telefoon.

Gewoon 45° kantelen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Iedereen ziet handtekeningen op hun telefoon.

Gewoon 45° kantelen.
Klik om te vergroten...
90 graden 😇
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Iedereen ziet handtekeningen op hun telefoon.

Gewoon 45° kantelen.
Klik om te vergroten...
Sorry ben geen boomer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."