#1
ik heb voornamelijk de stimulanten geprobeerd (X-FMA's, 6-APB, 5-MAPB, paar tryptamines)Waar heb je het bij ervaren?
Ik herken dat wel heel af en toe. Meer een waasje. Kortdurend. Heb wel eens gleezen dat het een bijwerking is van een rec benzo
ik heb voornamelijk de stimulanten geprobeerd (X-FMA's, 6-APB, 5-MAPB, paar tryptamines)Waar heb je het bij ervaren?
Ik herken dat wel heel af en toe. Meer een waasje. Kortdurend. Heb wel eens gleezen dat het een bijwerking is van een rec benzo
Rond juni waren alle bloedwaarden weer in orde
Ik ben onlangs wel terug gevallen maar denk zelf dat de bloedwaardes nog/wel weer oké zijn, ben ook alweer een maand clean.
kleine update: ik heb hier nu steeds minder last van en misschien komt dit ook door de L-citrulline die ik dagelijks slik
Ik gebruik nu ook wat minder wat natuurlijk ook helptGebruik je ook minder RC's?
Had zelf last met NEP.
Je zegt het zelf eigenlijk al. De drugs zijn het probleem niet, het is het reden/gedrag/trauma wat daarachter zit. Als je dat niet aanpakt, zal je nooit lang clean kunnen blijven. Je blijft teruggaan nou jouw manier om te ‘copen’. En tja, ziek worden of andere klachten zullen niet de doorslag geven om te stoppen. Hoop dat je de juiste hulp kan vinden…Korte versie
0,0 libido meer, zelfs na 3/4 maanden niks gebruiken, seks is zonder drugs amper te doen, hierdoor niet durven daten, vreselijk gebit, redelijk "gevoelloos", nog depressiever, voel me onzekerder, striae van snel afvallen, "vage malaise"
Lange versie
sommige medicatie krijg ik niet meer vanwege verslaving (ik was heel "dom" heel eerlijk over gebruik en de drugs die ik naast de medicatie kocht, niet dat ik dit super vaak deed (1x in de maand soms 2 maanden dus wel teveel) chronisch verkouden, moe en depressief, kan geen baantje vasthouden want vaak ben ik 3 maanden clean en gaat alles goed en dan val ik terug en ga ik echt veelste lang door en ook daar ben ik eerlijk over op vrijwilligerswerk (reintegratie) en dan stop ik meestal, het lukt me dus niet om clean te blijven, dingen zijn veel minder leuk, ik denk altijd aan drugs. Ergens hoop ik dat langer clean blijven me weer een beetje "normaal" maakt maar ik ervaar in de 3 maanden dat ik niks gebruik zo weinig verbetering, of iniedergeval, dat vertel ik mezelf, (ik voel me juist angstiger) dat ik terugval omdat dat lijkt op het enige dat me voor een paar uurtjes rust geeft ook al weet ik ergens beter ik denk dan vaak "1x zal je niet zo erg terugzetten en je lichaam werkt nog" ik ben naar meerdere klinieken geweest en dat helpt vaak wel tijdelijk maar wanneer ik dan weer thuis ben lukt het me niet en behandeling is heel dubbel want als verslaving zo aanwezig is dan kan je niet echt een behandeling aangaan maar als je het onderliggende niet aanpakt zoals trauma's dan blijf je (zo voelt het) gebruiken. Kheb zovaak gehad dat ik clean was toen naar behandeling ging en die vermeed of dat ik hem afmaak en dan langzaam weer in oud gedrag terugval, kben ook een paar heel ziek geworden en moest dan naar de eerste hulp door gebruik maar blijkbaar is dat niet genoeg om te stoppen
vreselijk gebit
Mijn gebit is na ruim dertig jaar flink roken ook vreselijk..zal vroeg of laat aan een gebit of klik gebit moeten beginnen..Klikgebitten zijn nogal prijzig en worden niet deels vergoed.Vroeger kon je na drugsgebruik wel eens je gebit kosteloos laten renoveren. Omdat dat vaak meer goed doet; zoals zekerder voelen. En omdat de mond ook een poort is van je lichaam. Slecht gebit is veel bacteriën die ook je lichaam binnen komen bij iedere slik.
Maar of nu nog die gebitsrenovatie bestaat?
Dit was voordat ik 3 en 4-mmc ging misbruiken. Na misbruik daarvan kwamen vooral de volgende klachten erbij:Lichamelijke klachten merk ik nog niet (zou ook wel erg vroeg zijn al, ben nog jong). Mentale klachten wel als ik in periodes zit van veel gebruik.
Toen ik bijvoorbeeld nog bijna dagelijks cannabis gebruikte was ik onbewust veel depressiever en dan dacht ik dat de cannabis daar juist bij hielp om mij minder depressief te voelen. Nu ben ik echter ongeveer een maand gestopt met alle thc en die depressieve gevoelens zijn er veel minder.
Op moment van gebruik wel maar tot heden geen chronische hartklachten, heb in augustus een onderzoek voor m'n hart want blijkbaar heeft m'n vader iets aan zijn hartspier en dat kan erfelijk zijn, hij kreeg begin 60 een hartstilstand (hij heeft het overleefd) zelf gebruikte hij ook erg lang, vooral: uppers, downers en heftige pijnstillers, mocht dit iemand helpen, in de zin van het kan zeker chronische hartklachten geven dus pas op!! Zoals m'n vader had, mits het niet erfelijk is dan, ben ook wel benieuwd of iemand die (helaas) misschien al heeft want het is zeker niet goed voor je hart.Niemand hier last van het hart?
Dat schijnt erg lastig te kunnen omgaan met toxische stoffen. Heel anders dan de lever bijvoorbeeld. Maar ook die zal er niet blij mee zijn
Ik heb vorige week een steekproef gehad met een huis-keuken-tuin meter en ik was verbaasd.Goed dat je de downers ook even laat vallen. Ik hoor mensen vaker zeggen dat die niet belastend zijn voor het hart. Maar volgens mij is het dat juist wel. Je hart moet door bloedvat verwijding harder gaan kloppen
Denk dat bij spierverslappers je hart ook meer z'n best moet doen aangezien dat ook een spier is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."