"Tl;dr 3 fmc is leuk stimfap avondje
4mdp niet mijn ding, hallucinaties en geen lekkere Euphoria na eerste lijn en moeilijk te doceren
Hoi, ik wou even toevoegen dat ik het (4-MPD)!ook heb geprobeerd ik begon netjes met 30mg nasaal en voelde een kleine fijne rush, maar werd raar genoeg ook erg moe, een uurtje later nog een keer wat bijgenomen, deze keer iets meer, 50mg en voelde eigenlijk niks meer qua rush of fijne gevoelens.
Toen probeerde ik het oraal want vaak werken drugs beter oraal bij mij/dat vind ik fijner opkomen, zelfs sommige rc waarvan mensen zeiden dat het oraal bijna niks deed (zoals nep) werken bij mij vaak beter ik nam ongeveer 120 mg, omdat ik 80kg weeg en 1,82 cm lang ben, of dit slim was geen idee, ik hield een beetje de 1,5mg per kg aan. Ook hier voelde ik weinig van.
Nog een paar uur later nam ik heel stom bijna het dubbele (200mg) oraal, niet doen!! je kan beter iets minder pakken zelfs (mijn excuus was omdat ik hoge stim tolerantie heb) hierdoor voelde ik me niet super (benauwd en algehele malaise) maar goed heb erger gehad, ik deel dit om hopelijk/misschien te voorkomen dat iemand hetzelfde probeert. Erge vasoconstructie!!
Probeer je het toch neem dan kleine doseringen van zo een 20mg nasaal en wees geduldig (ik ben hier heel slecht in bij de eerste paar dosissen totdat ik "erin" zit dan kan ik uren niet bijpakken)
Naast hartkloppingen en benauwdheid heb ik niks positiefs gevoeld en het lijkt voor mij dus zeker niet op 3-mmc, helaas.
In totaal ter informatie: heb ik dus in 4-5 uur tijd 400 mg, waarvan 320 oraal en 80 nasaal (ook niet super slim) genomen en er weinig van gevoeld naast dat ik nu kortademig ben verder geen prettig gevoel maar ik maak me niet druk of iets en ben niet van plan nog te pakken, ik deel dit ter informatie omdat er zo weinig over bekend is en hoop iemand er mee te helpen.
Hoe was mijn week voor gebruik?/wat kon de werking verhinderen/versterken/beetje background, Opzich rustig ik ben uit eten geweest en heb redelijk geslapen (8-12 uur), verder zit ik aan de clonazepam 0,5 mg overdag en 1mg om te slapen (gewoon op recept), wel heb ik begin de week 3-FMC gebruikt dit kan natuurlijk grote invloed hebben gehad op mijn ervaring, hier heb ik in totaal 2-3 gram van gebruikt, ik ben gewend 5 gram te gebruiken in 3 dagen van 3-MMC (puur ter info qua tolerantie), zelf vind ik 3-FMC een betere vervanging, de rush is 40 minuten maar wel zo "geil" (daar deed ik het voor...) als bij 3mmc, je mist alleen dat roes randje en teveel fluor is erg slecht, maar hier met een beetje goede planning zeker 4uurtjes plezier aan vind 3 fmc qua werking erg underrated(ik pak 170+mg capsules hiervan) ongeveer om het uur maar om eerlijk te zijn wil ik ook stoppen met alle drugs, ik ga rond december in verslavingszorg en ben nu 2 weken "clean" (heb clonazepam) van ghb, verder ben ik heel eerlijk over m'n gebruik tegen iedereen en ontvang ik steun (van ggz) maar soms zoals nu ging het mis, ik hoop dat dit met verslavingszorg wat makkelijker gaat, ik heb al veel therapie gehad (yeswecan), meetings, safehouse, etc, toch blijft het lastig, zoals velen weten, misschien ben ik er nog niet helemaal klaar mee ergens maar ik hoop en wil echt willen stoppen maar ervaar altijd onrust in m'n hoofd, ik val vaak terug in uppers zoals de genoemde of speed, maar goed ik raak off topic.
Drugs brengt mij uiteindelijk niks, 4fmpd krijgt van mij zeker een nee, onthoud wel dat ik er niet verantwoordelijk mee om kan gaan dus mijn ervaring is vaak al met wat opgebruikte stofjes, oprecht veel plezier gewenst aan de mensen die wel recreatief en gecontroleerd kunnen gebruiken en hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie/persoonlijke ervaring.
Update: ben toch doorgegaan purely chasing the dragon en heb het overige wegeggooit. Conclusie:niet voor mij vasoconstructie vind ik te en veel last van bijwerkingen, ook typen op mn phone gaat super lastig, ik voel me vooral erg gefocust en alsof ik speed op heb gehad voor 3d qua body load, voor gamen mits je echt laag blijft qua dosis mssn nog aan te raden, functioneel, ook zijn mn ogen rood en zit ik een vage headspscd met lichte hallucinaties maar die zijn wel grappig.
Dit was helaas mijn erg negatieve ervaring, bedankt voor het lezen."
In: 3cmc vervanger
1-1-2024